

Google-ն ուժեղացնում է իր մրցակցությունը գործարքներ գտնելու գործիքների հետ, ինչպիսին Honey-ն է՝ Search-ի և Chrome-ի նոր գործառույթների միջոցով: Երեքշաբթի օրը տեխնոլոգիական հսկան հայտարարեց, որ ավելացնում է հատուկ էջ՝ Search-ում գործարքների համար, մինչդեռ Chrome-ը ստանում է գործառույթներ, որոնք ակտիվորեն կփնտրեն զեղչի կոդեր և օգտատերերին կտրամադրեն գնային համապարփակ պատկերացումներ։
Նոր գործարքների որոնման արդյունքների էջը նախատեսված է օգնելու օգտատերերին գտնել ապրանքներ, որոնք վաճառվում են համացանցից մեկ հատուկ տեղում: Էջը կցուցադրի գործարքներ այնպիսի կատեգորիաներով, ինչպիսիք են հագուստ, էլեկտրոնիկա, խաղալիքներ և գեղեցկություն: Այստեղ կգտնեք գործարքներ տարբեր առևտրականներից,՝ներառյալ մեծ խանութները, DTC ապրանքանիշերը, շքեղ բազմաբրենդային մանրածախ առևտրականները, դիզայներական բրենդերը և տեղական խանութները:
Նոր գործարքների էջ մուտք գործելու համար պետք է որոնել «խանութների գործարքներ», իսկ կոնկրետ կատեգորիա փնտրելու դեպքում՝ որոնել, օրինակ, «սպորտային կոշիկների գործարքներ»: