Թողարկվել է 10-րդ սերնդի iPad-ը և iPad Pro 2022-ը
iPad 10-ը զգալիորեն տարբերվում է նախորդներից:
Apple-ը թողարկել է 10-րդ սերնդի iPad-ը և iPad Pro 2022-ը: iPad 10-ը զգալիորեն տարբերվում է նախորդներից, այդ թվում` դիզայնով, որը Apple-ի պլանշետների պարագայում 2017-ից ի վեր շատ չի փոխվել: Դեռ պլանշետի թողարկումից առաջ խանութներն սկսեցին վաճառել դրա պատյանները: iPad 10-ի էկրանի անկյունագիծը 10,5 դյույմ է, ընդ որում` էկրանի շուրջ գտնվող շրջանակներն ավելի են: Նոր պլանշետն ունի Apple A14 Bionic մեկ չիպային համակարգ, իսկ Lightning պորտը փոխարինվել է USB-C-ով: iPad Pro-ի նոր շարքը ներառում է 11 և 12,9 դյույմ անկյունագծով պլանշետների տարբերակներ: Երկու պլանշետներն էլ ունենն Apple M2 մեկ չիպային համակարգ, որը, նախորդ սերնդի սարքերի համեմատ, կատարողականը բարձրացնում է գրեթե 20%-ով:
Apple-ը տուգանվել է iPhone-ի լիցքավորիչների բացակայության պատճառով
Բրազիլիայի Սան Պաուլուի նահանգի դատարանը Apple-ին տուգանել է 19 մլն դոլարով՝ առանց լիցքավորիչի iPhone-ներ վաճառելու համար: Դատարանը նաև որոշել է, որ ընկերությունը պարտավոր է երկրում վաճառվող բոլոր նոր սմարթֆոնները լրացնել հոսանքի ադապտերներով և լիցքավորման լարերով: Ընկերությունը մտադիր է բողոքարկել դատարանի որոշումը: Apple-ը հրաժարվել է 2020 թվականին նոր iPhone-ների լիցքավորիչներից՝ որպես պատճառ նշելով բնապահպանական մտահոգությունները: Ընկերության տվյալներով՝ օգտատերերի մեծ մասն արդեն ունի սնուցման ադապտեր նոր սարք գնելիս, և հետևաբար, լրացուցիչի կարիք չունեն:
Meta-ի նոր VR ակնոցը
Ինչո՞վ է այն առանձնահատուկ և ու՞մ համար է նախատեսվածծ
Meta ընկերությունը ներկայացրել է վիրտուալ իրականության իր նոր ակնոցը: Նոր սարքն արժե 1,499 դոլար , ինչը գրեթե չորս անգամ գերազանցում է Meta-ի ներկա ակնոց Quest 2-ի գինը, որն սկսվում է $399-ից: Quest Pro-ն ունի ավելի բարակ ոսպնյակներ, կոր մարտկոցը հետևի մասում է` գլխին ամրացվող ժապավենի վրա և ինքնակառավարվող կարգավորիչներ: Ի տարբերություն իր նախորդի՝ նոր ակնոցը օգտվողին թույլ է տալիս էկրանից դուրս տեսնել նաև իրական միջավայրը, այսինքն սարքն ունի խառը իրականության հնարավորություն: Ակնոցն ունի երկու էկրան՝ 1800×1920 պիքսել լուծաչափով՝90 Հց թարմացման արագությամբ և իր նախորդի հետ համեմատ 75%-ով բարելավված պատկերի կոնտրաստով:
Լուծաչափը ի՞նչ է
BMW-ն ներկայացրել է նոր մեքենա
Գերմանական BMW ընկերությունը ներկայացրել է երկրորդ սերնդի M2 կուպեն: Սովորական 2-րդ սերիայի մեքենայից M2-ը տարբերվում է իր օրիգինալ թափքի հավաքածուով, բրենդային արտանետման համակարգով և տարբեր լայնությամբ անիվներով: Սերնդափոխության հետ մեքենան դարձել է մի փոքր ավելի լայն, երկար ու ցածր: դիմային վահանակի վրա տեղադրված է մուլտիմեդիա համակարգի 12,3 դյույմանոց թվային էկրան: Բացի այդ, մեքենան համալրված է սպորտային նստատեղերով, դիսփլեյով, տաքացվող ղեկով և սմարթֆոնի անլար լիցքավորիչով: Մոդելը ունի 3 լիտրանոց բենզինային շարժիչ՝ 460 ձիաուժ հզորությամբ և վեցաստիճան մեխանիկական փոխանցման տուփ: 0-ից 100 կմ/ժ արագությունը մեքենան զարգացնում է 4,3 վայրկյանում: Առավելագույն արագությունը 250 կմ/ժ է:
Rolls-Royce-ը ներկայացրել է իր լիովին էլեկտրական Spectre ավտոմեքենան
Rolls-Royce ներկայացրել է իր առաջին« ամբողջովին էլեկտրական Spectre ավտո-մեքենան: Այն համարվում Է առաջին գեր-շքեղ էլեկտրա-մոբիլը և կարժենա 340 հազար դոլար: Մեկ լիցքավորմամաբ կարող է անցնել 515 կիլո-մետր: Առաջին գնորդները մեքենան կստանան եկող տարվա վերջին։
Hyundai-ն ցուցադրել է առաջատար Grandeur սեդանը
Hyundai-ն ներկայացրել է Grandeur սեդանի նոր սերնդի արտաքին տեսքը: Յոթերորդ սերնդի մեքենան մշակվել է մոդելի նախորդ սերնդի դեբյուտից վեց տարի անց: Նոր Grandeur-ի արտաքին տեսքը որոշված է նույն ոճով, ինչ նախկինում ներկայացված Staria մինիվենը։ Կափարիչի ամբողջ լայնությամբ լուսադիոդային ժապավենը խորհրդանշում է արևի առաջին ճառագայթները լուսաբացին: Մեքենան համալրված է առանց շրջանակի ապակիներով դռներով, նաև դռների բռնակներով, որոնք դուրս չեն գալիս թափքի մակերեսից վեր։ Նոր Grandeur-ը ստացել է մեկ թևանի ղեկ, որը հիշեցնում է Divide-ի առաջին սերունդը: Մեքենայի տեխնիկական պարամետրերը կհրապարակվեն ավելի ուշ։
Great Wall-ը կսկսի վեցանիվ պիկապների արտադրությունը
Great Wall Motors-ը նախատեսում է սկսել վեցանիվ պիկապների սերիական արտադրությունը Shanhai Poer մոդելի հիման վրա: Ընկերությունը նախատեսում է թողարկել վեցանիվ Shanhai Poer-ի երկու տարբերակ՝ տարբեր դիզայններով: Չի բացառվում, որ ավտոմեքնենան կունենա 3 լիտրանոց շարժիչ՝ 354 ձիաուժով եւ 9 աստիճան ավտոմատ փոխանցատուփով: Թե երբ սերիական արտադրության կդրվի Shanhai Poer բազայի հիման վրա ստեղծվող վեցանիվ պիկապը ՝ չի տեղեկացվում:
Prada ապրանքանիշը թողարկում է վերամշակված ոսկյա զարդերի առաջին շարքը
Իտալական Prada նորաձևության տունը ներկայացրել է 100%-ով հավաստագրված վերամշակված ոսկուց պատրաստված զարդեր: Հավաքածուն կոչվում է Eternal Gold և բաղկացած է 48 իրից, որոնք հետագայում կհամալրվեն: Ոսկերչական իրերի գները տատանվելու են մի քանի հազար դոլարից մինչև 60 հազար դոլար: Հավաքածուն հիմնված է Prada-ի ստորագրված եռանկյունու պատկերի վրա: Ֆիգուրը հայտնվում է որպես ճարմանդ ականջօղերի, կախազարդերի և չոկերի վրա, դրանից պատրաստված են շղթաներ և օձի գլուխ ապարանջանի վրա:
Ralph Lauren-ը նոր հավաքածուն նվիրել է կրծքագեղձի քաղցկեղի դեմ պայքարին
Ralph Lauren-ը շարունակում է պայքարել դարի հիվանդության որակյալ օգնության եւ կրծքագեղձի քաղցկեղի ճիշտ բուժման համար: Բրենդը ներկայացրել է նոր բարեգործական արշավ, Together In Pink, որը 2000 թվականին Ռալֆ Լորենի սկսաած Pink Pony նախագծի մի մասն է: Այս տարի Lauren-ը 25 միլիոն դոլար է հատկացրել Ռալֆ Լորենի անվան հինգ առողջապահական կազմակերպությունների զարգացմանը: Բացի այդ, Ralph Lauren-ը ցուցադրել է Pink Pony-ի նոր հավաքածուն: Այն ներառում է ամերիկյան դրոշով բլուզներ, վերնաշապիկներ, նաեւ դասական պոլո եւ մարզաշապիկներ: Բոլոր իրերը զարդարված են բրենդի տարբերանշանով` վարդագույն երանգով:
Fendi-ն ներկայացրել է Peekaboo պայուսակների սահմանափակ հավաքածուն
Fendi-ն թողարկել է հավաքածու, որն առաջարկում է թարմ հայացք Fendi-ի խորհրդանշական Սիլվիա Վենտուրինի Ֆենդիի դիզայններից մեկին՝ Peekaboo պայուսակին: Նոր տարբերակները պատրաստված են հատիկավոր եւ հարթ էկզոտիկ կաշվից:սկզբում լինելով կնոջ բազային պայուսակ, Peekaboo-ն դարձել է պաշտամունքային պայուսակ նաեւ տղամարդկանց համար:
Տղամարդկանց Peekaboo ISeeU Medium եւ Mini մոդելները պատված են՝ կաշվով ասֆալտի եւ կարամելային երանգներով, ունեն կարգավորվող ուսադիրներ O’Lock լոգոտիպով:
Իլոն Մասկը վեց ժամում 1 միլիոն դոլար շահույթ է ստացել
Իլոն Մասկն սկսել է արտադրել օծանելիք ՝ դեբյուտային Այրված վարսեր բույրով: Business Insider-ը հայտնում է, որ Կայքում օծանելիքի մեկ սրվակի արժեքը 100 դոլար է, եւ այն նկարագրվում է, որպես սեղանի մոմի հոտ ունեցող բույր: Մասկն անձնական բլոգում նշել է, որ իր համար օծանելիքի բիզնեսում հայտնվելն անխուսափելի էր: Գործարանը հայտնել է, որ վաճառքը հատել է 10 հազար սրվակի սանդղակը, ինչը նշանակում է, որ վաճառքի հանվելուց հետո 6 ժամում վաճառքից ստացված գումարը կազմել է 1 միլիոն դոլար: