ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Yandex Market-ը կսկսի հագուստ արտադրել

Մրտ 28, 2024 09:30
16

Yandex Market-ը հայտեր է ներկայացրել Tame, Muted և Humanform ապրանքանիշերին գրանցվելու, այդ թվում՝ հագուստի հետ կապված դասերի համար, գրում է Коммерсант-ը՝ հղում անելով Rospatent-ի տվյալներին։ Ընկերությունը պարբերականին հայտնել է, որ նախատեսում է զարգացնել հագուստի սեփական ապրանքանիշերը միջին գներով, մեծահասակների և երեխաների համար:

Yandex Market-ի ներկայացուցիչը պարզաբանել է, որ նախատեսվում է հագուստ արտադրել «տարբեր գործարանների և երկրների օբյեկտներում», օրինակ՝ Չինաստանում և Ուզբեկստանում։ Նա նոր ապրանքանիշեր ստեղծելու որոշումը բացատրեց որպես տեսականու ընդլայնման ռազմավարություն:

Շուկան 2021 թվականից զարգացնում է իր սեփական ապրանքանիշերը, սակայն մինչ այժմ խոսքը գնում է էլեկտրոնիկայի և կենցաղային տեխնիկայի (Tuvio), կահույքի (Pragma) և մանկական ապրանքների (Junion) մասին: Միևնույն ժամանակ, նորաձևության ուղղությունը, ըստ ընկերության, ամենաարագ զարգացողներից մեկն է էլեկտրոնային առևտրի շուկայում։ 2023 թվականի չորրորդ եռամսյակում Yandex Market-ում հագուստի տեսականին տարեկան կտրվածքով աճել է 3,7 անգամ։

Աղբյուր times.am