

Yandex Market-ը հայտեր է ներկայացրել Tame, Muted և Humanform ապրանքանիշերին գրանցվելու, այդ թվում՝ հագուստի հետ կապված դասերի համար, գրում է Коммерсант-ը՝ հղում անելով Rospatent-ի տվյալներին։ Ընկերությունը պարբերականին հայտնել է, որ նախատեսում է զարգացնել հագուստի սեփական ապրանքանիշերը միջին գներով, մեծահասակների և երեխաների համար:
Yandex Market-ի ներկայացուցիչը պարզաբանել է, որ նախատեսվում է հագուստ արտադրել «տարբեր գործարանների և երկրների օբյեկտներում», օրինակ՝ Չինաստանում և Ուզբեկստանում։ Նա նոր ապրանքանիշեր ստեղծելու որոշումը բացատրեց որպես տեսականու ընդլայնման ռազմավարություն:
Շուկան 2021 թվականից զարգացնում է իր սեփական ապրանքանիշերը, սակայն մինչ այժմ խոսքը գնում է էլեկտրոնիկայի և կենցաղային տեխնիկայի (Tuvio), կահույքի (Pragma) և մանկական ապրանքների (Junion) մասին: Միևնույն ժամանակ, նորաձևության ուղղությունը, ըստ ընկերության, ամենաարագ զարգացողներից մեկն է էլեկտրոնային առևտրի շուկայում։ 2023 թվականի չորրորդ եռամսյակում Yandex Market-ում հագուստի տեսականին տարեկան կտրվածքով աճել է 3,7 անգամ։
Աղբյուր times.am