Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

5 սկանդալային գաղտնիքներ, որոնք կօգնեն Ձեր ստարտափին հաղթել Հայաստանում

Հնս 29, 2024 18:00
64

Հայաստանում ստարտափի զարգացումը կարող է լինել լի մարտահրավերներով, բայց երբեմն անհրաժեշտ է ավելի խիզախ մոտեցում: Ահա հինգ սկանդալային գաղտնիք, որոնք կարող են ձեր ստարտափին հանկարծակի հաղթանակի հասցնել:

  1. Արտասովոր գովազդային արշավներ

Փորձեք ստեղծել գովազդային արշավներ, որոնք հանելուկային և սկանդալային են: Օրինակ, կազմակերպեք «կեղծ» նոր արտադրանքի ներկայացում, որը կհավաքի մեծ ուշադրություն: Երբ մարդիկ սկսեն խոսել ձեր մասին, ներկայացրեք իրական արտադրանքը, որն իսկապես կզարմացնի:

Ինչպես անել դա

— Սկսեք սոցիալական մեդիայում տարածվող հանելուկային գովազդներ, որոնք ակնարկում են նոր արտադրանքի մասին, բայց ոչինչ չեն բացահայտում:

— Հրավիրեք հայտնի ինֆլուենսերներին՝ մասնակցելու ձեր «կեղծ» ներկայացմանը և ստեղծեք սոցիալական մեդիայի վրա մեծ աղմուկ:

— Վերջում, կազմակերպեք մեծ բացահայտում և ներկայացրեք ձեր իրական արտադրանքը:

  1. Գաղտնի հավաքներ և ինֆլուենսերների համագործակցություն

Կազմակերպեք գաղտնի հավաքներ և համագործակցեք հայտնի ինֆլուենսերների հետ, որոնք կկարողանան ձեր արտադրանքը ներկայացնել իրենց հետևորդներին: Այսպիսի գաղտնի միջոցառումները կարող են ստեղծել մեծ հետաքրքրություն և հավատարիմ հաճախորդների բազա:

Ինչպես անել դա

— Գտեք տեղական ինֆլուենսերներ, ովքեր ունեն մեծ հետևորդների բազա և կարող են նպաստել ձեր արտադրանքի ճանաչմանը:

— Կազմակերպեք փակ միջոցառումներ, որտեղ կգրավեք ինֆլուենսերների և նրանց հետևորդներին:

— Ստեղծեք առեղծվածային մթնոլորտ, որտեղ բոլոր մասնակիցները կզգան, որ մասնակցում են ինչ-որ բացառիկ միջոցառման:

  1. Զուգահեռ մրցակցի խորհրդի կիրառում

Ուսումնասիրեք ձեր մրցակիցների ռազմավարությունները և կիրառեք դրանք ավելի արդյունավետ կերպով: Անգամ կարող եք կազմակերպել «զավթողական» միջոցառումներ՝ այցելելով մրցակցի խանութ կամ միջոցառում և ներկայացնելով ձեր արտադրանքը:

Ինչպես անել դա

— Հետևեք մրցակիցների գործողություններին և հասկացեք, թե ինչ են նրանք անում հաջողության հասնելու համար:

— Ընտրեք նրանց լավագույն գաղափարները և հարմարեցրեք ձեր բիզնեսի պահանջներին:

— Կազմակերպեք այցելություններ մրցակցի խանութներին՝ բաշխելով ձեր արտադրանքի նմուշները:

  1. Փորձեք և վերադարձրեք

Կազմակերպեք արշավներ, որոնք կհրավիրեն մարդկանց վերադարձնել ձեր արտադրանքը՝ պայմանով, որ նրանք կստանան ավելի լավ տարբերակ կամ անվճար փորձարկում: Սա կարող է ձեր բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնել և նոր հաճախորդներ ներգրավել:

 Ինչպես անել դա

— Կազմակերպեք «բաց թողած հնարավորությունների» արշավ, որտեղ հաճախորդները կարող են փոխանակել իրենց հին արտադրանքը նորի հետ:

— Ստեղծեք նվերներ և պարգևատրումներ հաճախորդների համար, ովքեր մասնակցում են այս արշավներին:

— Օգտագործեք սոցիալական մեդիան՝ պատմելու հաջողված պատմություններ հաճախորդների մասին, ովքեր մասնակցել են արշավին:

  1. Հակասական նորարարություններ

Ներդրեք հակասական, բայց հետաքրքիր նորարարություններ: Օրինակ, ստեղծեք արտադրանք, որն առաջին հայացքից անիմաստ է թվում, բայց իրականում ունի մեծ գործնականություն: Սա կարող է լրացուցիչ հետաքրքրություն ստեղծել և մարդկանց ներգրավել՝ փորձելու ձեր արտադրանքը:

Ինչպես անել դա

— Ստեղծեք արտադրանքներ, որոնք տարօրինակ են, բայց հետաքրքրաշարժ և գործնական:

— Օգտագործեք հումոր և առեղծված, որպեսզի մարդկանց հետաքրքրեք ձեր արտադրանքով:

— Օրինակ, ստեղծեք «հակառադիացիոն» թեյ կամ «մետաղական համ» ունեցող ջուր, ինչը սկզբում զարմանք կառաջացնի, բայց հետո կբացահայտվի նրա իրական օգտակարությունը:

 

***

Ստարտափի զարգացումը պահանջում է խիզախություն և կրեատիվություն: Երբեմն անհրաժեշտ է կիրառել անսպասելի և սկանդալային մոտեցումներ՝ ուշադրություն գրավելու և հաջողության հասնելու համար: Օգտվեք այս հինգ սկանդալային գաղտնիքներից, և դուք կկարողանաք ձեր ստարտափը վերածել հաջողակ և ճանաչելի բիզնեսի Հայաստանում: