Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

Google-ը Gmail-ում կավելացնի վերիֆիկացիայի կապույտ ստուգանիշ

Մյս 4, 2023 13:30
44
ADS

Google-ը շուտով կսկսի ցուցադրել վերիֆիկացիայի կապույտ ստուգանիշներ: Դա թույլ կտա օգտատերերին ավելի հեշտ ճանաչել խաբեբաներին,- գրում է fintech-ը։

Հաշիվների ստուգումը հիմնված է գոյություն ունեցող Gmail Brand Indicators for Message Identification (BIMI) գործառույթի վրա։ Այն ընկերություններից պահանջում է հաստատել ապրանքանիշի և դոմենային անվան օգտագործման իրավունքները։ Ընկերությունները, որոնք արդեն իրականացրել են BIMI-ն, ավտոմատ կերպով կստանան վերիֆիկացիայի ստուգանշան:

Երբ մկնիկը պահեք կապույտ ստուգանիշի վրա, կհայտնվի պատուհան, որը կտեղեկացնի ձեզ, որ ուղարկողը հաստատել է տիրույթի և պրոֆիլի նկարի սեփականությունը:

Google-ը կարծում է, որ կապույտ ստուգանիշերը կօգնեն ինչպես օգտվողներին, այնպես էլ անվտանգության համակարգերին հայտնաբերել սպամ-նամակները և խաբեբաներին, ինչպես նաև թույլ կտան ուղարկողներին «օգտագործել իրենց ապրանքանիշի վստահությունը»: