

Meta Corporation-ի Reality Labs ստորաբաժանումը Մարկ Ցուկերբերգի կողմից որոշել է թողարկել երկու գաջեթ, որոնք կաշխատեն որպես մեկը ՝ խելացի ակնոց ՝ խելացի ժամացույցով: Այս մասին հայտնում է The Verge-ը։
Նշվում է, որ ակնոցների դեպքում առաջինը կթողարկվի երկրորդ սերնդի Ray-Ban Stories-ը։ Խոսքը տեսախցիկով ու խոսափողով արևային ակնոցների մասին է, որոնք նախատեսվում է թողարկել մինչև 2023 թվականի վերջ։
2025 թվականին Ցուկերբերգը նախատեսում է թողարկել երրորդ սերնդի խելացի ակնոցներ ՝ տեսադաշտի էկրանով ՝ մուտքային հաղորդագրությունները ցուցադրելու, տեքստը իրական ժամանակում թարգմանելու և QR կոդերը սկանավորելու համար։
Վերահսկումը կլինի «նյարդային ինտերֆեյսի» միջոցով, որը թույլ է տալիս կրողին կառավարել ակնոցները ձեռքի շարժումներով: Որպես օրինակ՝ լրագրողները բերեցին երևակայական ստեղների վրա մատները սահեցնելը:
Ակնոցներով համակցված խելացի ժամացույցը թույլ կտա օգտագործողին օգտագործել վիրտուալ ստեղնաշար և մուտքագրել այնպիսի արագությամբ, որը համեմատելի է էկրանի ստեղնաշարով սմարթֆոնների վրա մուտքագրելու հետ: