Amazon-ը առաջ է անցել Apple-ից ՝ դառնալով աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշը Brand Finance Global 500-ում: Անգամ մեկ տարվա ընթացքում իր արժեքի 15%-ի կորուստը ՝ 350,3 միլիարդ դոլարից մինչև 299,3 միլիարդ դոլար, չխանգարեց Ջեֆ Բեզոսին գլխավորել ցուցակը:
Apple ապրանքանիշի արժեքը նվազել է 16%-ով ՝ այժմ 297,5 մլրդ դոլարով այն երկրորդ տեղում է։ Երրորդ տեղում Google-ն է ՝ 281,4 մլրդ դոլար։ Լավագույն հնգյակը եզրափակում են Microsoft-ը (191,6 մլրդ դոլար) և Walmart-ը (113,8 մլրդ դոլար): Ընդհանուր առմամբ, վարկանիշային աղյուսակում տեխնոլոգիական ընկերությունների թիվը 48-ից իջել է 50-ի, իսկ Twitter-ը և Snapchat-ը դուրս են մնացել:
Ամենաարագ աճող ապրանքանիշերի ցանկում են Tesla-ն, որը 66,2 մլրդ դոլարով զբաղեցրել է 9-րդ տեղը, և չինական BYD կոնգլոմերատը, որը գտնվում է 199-րդ տեղում։ Ռուսական ընկերություններից ամենաթանկն են Սբերբանկը (163-րդ տեղ), Գազպրոմը (420-րդ տեղ) և Լուկօյլը (457-րդ տեղ): Bloomberg-ն ավելի վաղ հայտնել էր, որ Amazon.com Inc. նախատեսում է կրճատել իր անձնակազմը ռեկորդային մակարդակի: Նշվել է, որ այս արժեքը գերազանցում է ավելի վաղ նշված ցուցանիշը։ Գործակալությունը այս կրճատումները անվանում է ամենամեծն ընկերության պատմության մեջ։