2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Սերգեյ Ուսնունց. Բանկերը պետք է ճանաչեն հաճախորդներին և առաջարկեն լավագույն ֆինանսական փորձառություն

Նյմ 14, 2024 17:31
21

Հաճախորդների փոփոխվող կարիքներից ու ակնկալիքներից մինչև բանկերի թվային փոխակերպում, հաճախորդների վստահությունից մինչև վաճառքների խթանում, ռեբրենդինգից մինչև արժեհամակարգի փոփոխություն…

Այս թեմաներն էին Կոնվերս Բանկի Մարքեթինգի բաժնի և Մոբայլ բանկինգի կրոսֆունկցիոնալ թիմի ղեկավար Սերգեյ Ուսնունցի՝ ԵՊՀ-ում վարպետության դասի առանցքը:

Ներկայացնելով մարքեթինգի ու թվային բանկինգի ոլորտում փորձառությունը՝ նա նախևառաջ նկատեց. տեխնոլոգիաների զարգացման արդյունքում փոխվում են բանկերից ակնկալիքները, հաճախորդները ոչ միայն մրցունակ ծառայություններ ու պրոդուկտներ են ակնկալում, այլև լավագույն ֆինանսական փորձառություն:

«Այսօր բանկերի հաճախորդները ֆինանսական փորձառություն են ակնկալում ոչ միայն օֆլայն, այլև առցանց տիրույթում՝ մոբայլ հավելվածներում: Հաճախորդները բանկերից ակնկալում են առավելագույնը՝ ոչ միայն բանկային պրոդուկտներ, այլև ծառայություններ, որոնք կհեշտացնեն իրենց առօրյան: Սա մարտահրավեր է, որում հաղթելու համար անհրաժեշտ է լինել ճկուն, նորարար, տիրապետել ժամանակակից գործիքներին և կիրառել դրանք»,-ասել է նա:

Հաջողելու, նոր սերդնի նախընտրելի ֆինանսական հաստատությունը դառնալու համար բանկերը պետք է ճանաչեն հաճախորդներին, խորությամբ տեղեկացված լինեն նրանց կենսակերպին ու կարիքներին ու նրանց առաջարկեն անհատականացված որակյալ ծառայություններ:

«Վստահություն, թափանցիկություն, հարմարավետություն, ազնվություն՝ ահա թե ինչ է պետք հաջողելու համար: Կոնվերս Բանկի գործունեության հիմքում հենց այս արժեքներն են»,-հավելել է Սերգեյ Ուսնունցը:

Հանդիպմանը հաջորդել է մտքերի փոխանակում և հարցուպատասխան, իսկ միջոցառումն ավարտվել է քուիզով, որի հաղթողներին խրախուսական նվերներ են հանձնվել:

Նշենք, որ միջոցառումն անց է կացվել Կոնվերս Բանկի և ԵՊՀ միջև նախորդ տարի կնքված հուշագրի շրջանակում:

Կոնվերս Բանկը վերհսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից: