Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր
Երիտասարդները կազմում են աշխարհի բնակչության 25%-ը. ՄԱԿ
Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով

Սերգեյ Ուսնունց. Բանկերը պետք է ճանաչեն հաճախորդներին և առաջարկեն լավագույն ֆինանսական փորձառություն

Նյմ 14, 2024 17:31
20

Հաճախորդների փոփոխվող կարիքներից ու ակնկալիքներից մինչև բանկերի թվային փոխակերպում, հաճախորդների վստահությունից մինչև վաճառքների խթանում, ռեբրենդինգից մինչև արժեհամակարգի փոփոխություն…

Այս թեմաներն էին Կոնվերս Բանկի Մարքեթինգի բաժնի և Մոբայլ բանկինգի կրոսֆունկցիոնալ թիմի ղեկավար Սերգեյ Ուսնունցի՝ ԵՊՀ-ում վարպետության դասի առանցքը:

Ներկայացնելով մարքեթինգի ու թվային բանկինգի ոլորտում փորձառությունը՝ նա նախևառաջ նկատեց. տեխնոլոգիաների զարգացման արդյունքում փոխվում են բանկերից ակնկալիքները, հաճախորդները ոչ միայն մրցունակ ծառայություններ ու պրոդուկտներ են ակնկալում, այլև լավագույն ֆինանսական փորձառություն:

«Այսօր բանկերի հաճախորդները ֆինանսական փորձառություն են ակնկալում ոչ միայն օֆլայն, այլև առցանց տիրույթում՝ մոբայլ հավելվածներում: Հաճախորդները բանկերից ակնկալում են առավելագույնը՝ ոչ միայն բանկային պրոդուկտներ, այլև ծառայություններ, որոնք կհեշտացնեն իրենց առօրյան: Սա մարտահրավեր է, որում հաղթելու համար անհրաժեշտ է լինել ճկուն, նորարար, տիրապետել ժամանակակից գործիքներին և կիրառել դրանք»,-ասել է նա:

Հաջողելու, նոր սերդնի նախընտրելի ֆինանսական հաստատությունը դառնալու համար բանկերը պետք է ճանաչեն հաճախորդներին, խորությամբ տեղեկացված լինեն նրանց կենսակերպին ու կարիքներին ու նրանց առաջարկեն անհատականացված որակյալ ծառայություններ:

«Վստահություն, թափանցիկություն, հարմարավետություն, ազնվություն՝ ահա թե ինչ է պետք հաջողելու համար: Կոնվերս Բանկի գործունեության հիմքում հենց այս արժեքներն են»,-հավելել է Սերգեյ Ուսնունցը:

Հանդիպմանը հաջորդել է մտքերի փոխանակում և հարցուպատասխան, իսկ միջոցառումն ավարտվել է քուիզով, որի հաղթողներին խրախուսական նվերներ են հանձնվել:

Նշենք, որ միջոցառումն անց է կացվել Կոնվերս Բանկի և ԵՊՀ միջև նախորդ տարի կնքված հուշագրի շրջանակում:

Կոնվերս Բանկը վերհսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից: