Ինչու են կենտրոնական բանկերը կրկին մեծացնում ոսկու պահուստները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իլոն Մասկը նախատեսում է մեկ տարում կրճատել ԱՄՆ բյուջեի դեֆիցիտը 1 տրլն դոլարով
Բիթքոյն պահելն ավելի հեշտ է դառնում. Tether-ը մուտք է գործում բիթքոյն դրամապանակների աշխարհ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Honda-ն առաջարկում է համագործակցություն Nissan-ի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպական AI ստարտափները 2024 թվականին հավաքել են 8 մլրդ դոլար
Կգործի անշարժ գույքի գրանցման նոր համակարգ. ինչ պետք է իմանալ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 148 դեպք. գրանցվել է 7 ավտովթար. զոհվել է 1, վիրավորվել՝ 6 մարդ
Ճապոնիայում 12 ժամում տեղացել է 120 սմ ձյուն
Evocabank-ը մասնակցել է Miami-Dubai Chamber of Commerce 2-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կբարձրանա 2-4 աստիճանով
Երևանում տրանսպորտի թանկացումից գնաճը կարող է կազմել 0,1%. ՀՀ ԿԲ նախագահ
ՊԵԿ-ը կատարելագործել է Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգը. ինչ է փոխվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
OpenAI-ն կթողարկի AI սարք, որը կբերի նոր դարաշրջան մարդ-համակարգիչ հարաբերություններում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թանկարժեք էֆեկտ․ 2024 թվականի տնտեսական աճի պատրանքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵՄ-ն 3 մլն եվրո է հատկացրել ռուսական և բելառուսական անկախ լրատվամիջոցներին
2024թ. տնտեսական աճը 2023թ. աճի համեմատ էականորեն ավելի ցածր կլինի. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ը կառավարությունում խարդախությունների պատճառով տարեկան կորցնում է 700 մլրդ դոլար. Իլոն Մասկ
Կենտրոնական բանկը իջեցրել է վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը 0.25 տոկոսային կետով՝ սահմանելով 6.75 %. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վրաստանում գնաճը հունվարին կազմել է 0.4%
TRUMP մեմքոյնը էժանացել է 75%-ով

Խաղային միջավայրերը որպես նոր մարքեթինգային հարթակ

Դկտ 1, 2024 19:37
14
ADS

Խաղերը վաղուց դուրս են եկել զուտ ժամանցի սահմաններից՝ վերածվելով համաշխարհային ազդեցության մեդիա հարթակների։ Ամբողջ աշխարհում ավելի քան երեք միլիարդ թվային խաղացող ձևավորում են նոր տնտեսական իրականություն, որտեղ սպառողներն առավել ակտիվ ներգրավվածություն են ցուցաբերում։

Այս միջավայրերը ներառում են հարուստ գրաֆիկական աշխարհներ, համայնքային փոխազդեցություններ և հնարավորություններ անհատականացված բովանդակության համար, որոնք կարող են օգտակար լինել բրենդների համար։

Բրենդները սկսում են հասկանալ, որ խաղային էկոհամակարգերը կարող են ավելին լինել, քան պարզապես գովազդային հարթակներ։ Խաղերի միջոցով հնարավոր է ստեղծել սպառողների հետ ավելի խորը և անձնական կապեր։ Սակայն ինչպե՞ս կարող են բրենդները ճիշտ օգտագործել այս միջավայրը։ Ահա մի քանի հիմնական մոտեցում։

Ինչպե՞ս ներգրավել խաղային համայնքները

1. Ինտեգրված գովազդներ խաղերի ներսում
Խաղային աշխարհում գովազդի ավանդական ձևերն այլևս այնքան արդյունավետ չեն, որքան լինում էին։ Այսօր բրենդները կարող են ինտեգրվել խաղային միջավայրերին այնպես, որ դրանք դառնան խաղացողի փորձի մաս։ Օրինակ՝ իրական ապրանքանիշերի խանութներ, հագուստ կամ ծառայություններ կարող են տեղ գտնել խաղային աշխարհներում, ինչպիսին են Fortnite-ի և Roblox-ի նման խաղերը։

2. Իրադարձությունների հովանավորում և համագործակցություններ
Շատ խաղեր կազմակերպում են համայնքային իրադարձություններ կամ մեծամասշտաբ մրցումներ։ Այս միջոցառումները հիանալի հարթակ են բրենդների համար իրենց տեսանելիությունն ապահովելու և նոր լսարաններ գրավելու համար։ Օրինակ՝ League of Legends-ի կամ Dota 2-ի համաշխարհային մրցաշարերը հնարավորություն են տալիս հովանավորողներին ուղիղ շփվել միլիոնավոր երկրպագուների հետ։

3. Նորարարական վիրտուալ ապրանքներ
Խաղային աշխարհում մեծ տարածում են ստացել վիրտուալ ապրանքները, ինչպիսիք են հերոսների հագուստները, զենքի ձևավորումները և այլ պարագաներ։ Բրենդները կարող են ստեղծել իրենց լոգոտիպով կամ դիզայնով վիրտուալ իրեր, որոնք խաղացողները կարող են գնել կամ օգտագործել խաղերում։ Օրինակ՝ Gucci-ն ստեղծել է վիրտուալ հագուստներ, որոնք վաճառվում են մի շարք խաղերում։

Խաղային միջավայրի հիմնական առավելությունները բրենդների համար

1. Ներգրավվածության բարձր մակարդակ
Խաղացողները միջինը անցկացնում են 6-8 ժամ շաբաթական խաղերում՝ հաճախ ցուցաբերելով խորքային ներգրավվածություն։ Սա բրենդների համար հնարավորություն է՝ ոչ միայն հասնելու իրենց լսարանին, այլև ապահովելու երկարաժամկետ կապ։

2. Մասնակցային մարքեթինգ
Խաղային միջավայրերում բրենդները կարող են մասնակցել ստեղծագործական նախագծերի, որոնցում ներգրավված են խաղացողները։ Օրինակ՝ որոշ խաղեր թույլ են տալիս խաղացողներին ստեղծել բովանդակություն, որը կարող է ընդգրկել բրենդի տարրեր։

3. Էմոցիոնալ կապի ձևավորում
Խաղերը հաճախ ստեղծում են հիշարժան պահեր և դրական էմոցիաներ, որոնք խաղացողները կապում են տվյալ բրենդի հետ։ Սա հնարավորություն է տալիս բրենդներին ոչ միայն լինել տեսանելի, այլև հիշվող։

Ապագայի հեռանկարները

Ինչպես տեխնոլոգիաները զարգանում են, խաղային աշխարհները ավելի ինտերակտիվ և իրատեսական են դառնում։ Արհեստական ինտելեկտի, վիրտուալ իրականության (VR) և ընդլայնված իրականության (AR) կիրառմամբ խաղերը կդառնան ոչ միայն ժամանցային, այլև կրթական, ստեղծագործական և նույնիսկ բիզնեսի գործիքներ։ Այսպիսով, բրենդների համար առաջնահերթ կլինի շարունակել հարմարվել և ներդնել նորարարական մոտեցումներ՝ խաղային միջավայրերում ավելի մեծ ազդեցություն ունենալու համար։

***

Խաղային միջավայրերը նոր հնարավորություններ են ստեղծում բրենդների համար։ Դրանք արդեն ապացուցել են իրենց արդյունավետությունը, և առաջիկա տարիներին այս տենդենցը միայն կաճի։ Այն բրենդները, որոնք կկարողանան ճիշտ ինտեգրվել այս միջավայրերին, ոչ միայն կբարձրացնեն իրենց տեսանելիությունը, այլև կապահովեն երկարաժամկետ հաջողություններ՝ սպառողների հետ ավելի խոր կապերի միջոցով։

Աղբյուր՝ Harvard Business Review