2024-ի ամփոփումն IDBank-ի հետ․ նորարարություն և կայունություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
UBPAY համակարգով փոխանցումները հասանելի են Կոնվերս Բանկում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
4 էլեկտրամոբիլ. Կոնվերս Բանկը Mastercard քարտապանների համար արշավ է մեկնարկել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ամփոփվել են ԱրարատԲանկի և «4090» հիմնադրամի «Aznavour 100» բարեգործական համերգի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարավային Կորեայում ինքնաթիռի կործանման հետևանքով 179 մարդ է զոհվել
Վերջին 28 օրում Facebook-ի և Instagram-ի իմ էջերում գրանցվել է ավելի քան 100 մլն դիտում․ Փաշինյան
Ինչպե՞ս զարմացնել հարազատներին անսպասելի ամանորյա նվերներով՝ առանց մեծ բյուջե ծախսելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Տարվա գլխավոր դասերը․ ինչպե՞ս ճիշտ վերլուծել անցած տարին և նախապատրաստվել նորին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատատեղերի թիվը շարունակում է աճել. ինչպե՞ս է դա փոխում աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկ. Համատեղ ուժերով՝ հեռավոր գյուղերի երեխաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արդյունաբերության, արտահանման և ներմուծման ցուցանիշները անկում են գրանցել. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս Telegram-ը հասավ ֆինանսական կայունության՝ առանց օգտատերերի իրավունքները վտանգելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայի Կենտրոնական բանկն իջեցրել է հիմնական տոկոսադրույքը 47,5%
Որ տոնը սրտեր ջերմացնի․ Իդրամը և IDBank-ը՝ հերոսների երեխաներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՖՖ-ի առաջատարները 2024-ին. ովքե՞ր են հայտնվել լավագույն եռյակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը կստորագրի AI-ի կիրառման ընթացքում մարդու իրավունքների պաշտպանության մասին կոնվենցիա
Հենրիխ Մխիթարյանը ճանաչվել է Հայաստանի լավագույն ֆուտբոլիստ

Խաղային միջավայրերը որպես նոր մարքեթինգային հարթակ

Դկտ 1, 2024 19:37
9
ADS

Խաղերը վաղուց դուրս են եկել զուտ ժամանցի սահմաններից՝ վերածվելով համաշխարհային ազդեցության մեդիա հարթակների։ Ամբողջ աշխարհում ավելի քան երեք միլիարդ թվային խաղացող ձևավորում են նոր տնտեսական իրականություն, որտեղ սպառողներն առավել ակտիվ ներգրավվածություն են ցուցաբերում։

Այս միջավայրերը ներառում են հարուստ գրաֆիկական աշխարհներ, համայնքային փոխազդեցություններ և հնարավորություններ անհատականացված բովանդակության համար, որոնք կարող են օգտակար լինել բրենդների համար։

Բրենդները սկսում են հասկանալ, որ խաղային էկոհամակարգերը կարող են ավելին լինել, քան պարզապես գովազդային հարթակներ։ Խաղերի միջոցով հնարավոր է ստեղծել սպառողների հետ ավելի խորը և անձնական կապեր։ Սակայն ինչպե՞ս կարող են բրենդները ճիշտ օգտագործել այս միջավայրը։ Ահա մի քանի հիմնական մոտեցում։

Ինչպե՞ս ներգրավել խաղային համայնքները

1. Ինտեգրված գովազդներ խաղերի ներսում
Խաղային աշխարհում գովազդի ավանդական ձևերն այլևս այնքան արդյունավետ չեն, որքան լինում էին։ Այսօր բրենդները կարող են ինտեգրվել խաղային միջավայրերին այնպես, որ դրանք դառնան խաղացողի փորձի մաս։ Օրինակ՝ իրական ապրանքանիշերի խանութներ, հագուստ կամ ծառայություններ կարող են տեղ գտնել խաղային աշխարհներում, ինչպիսին են Fortnite-ի և Roblox-ի նման խաղերը։

2. Իրադարձությունների հովանավորում և համագործակցություններ
Շատ խաղեր կազմակերպում են համայնքային իրադարձություններ կամ մեծամասշտաբ մրցումներ։ Այս միջոցառումները հիանալի հարթակ են բրենդների համար իրենց տեսանելիությունն ապահովելու և նոր լսարաններ գրավելու համար։ Օրինակ՝ League of Legends-ի կամ Dota 2-ի համաշխարհային մրցաշարերը հնարավորություն են տալիս հովանավորողներին ուղիղ շփվել միլիոնավոր երկրպագուների հետ։

3. Նորարարական վիրտուալ ապրանքներ
Խաղային աշխարհում մեծ տարածում են ստացել վիրտուալ ապրանքները, ինչպիսիք են հերոսների հագուստները, զենքի ձևավորումները և այլ պարագաներ։ Բրենդները կարող են ստեղծել իրենց լոգոտիպով կամ դիզայնով վիրտուալ իրեր, որոնք խաղացողները կարող են գնել կամ օգտագործել խաղերում։ Օրինակ՝ Gucci-ն ստեղծել է վիրտուալ հագուստներ, որոնք վաճառվում են մի շարք խաղերում։

Խաղային միջավայրի հիմնական առավելությունները բրենդների համար

1. Ներգրավվածության բարձր մակարդակ
Խաղացողները միջինը անցկացնում են 6-8 ժամ շաբաթական խաղերում՝ հաճախ ցուցաբերելով խորքային ներգրավվածություն։ Սա բրենդների համար հնարավորություն է՝ ոչ միայն հասնելու իրենց լսարանին, այլև ապահովելու երկարաժամկետ կապ։

2. Մասնակցային մարքեթինգ
Խաղային միջավայրերում բրենդները կարող են մասնակցել ստեղծագործական նախագծերի, որոնցում ներգրավված են խաղացողները։ Օրինակ՝ որոշ խաղեր թույլ են տալիս խաղացողներին ստեղծել բովանդակություն, որը կարող է ընդգրկել բրենդի տարրեր։

3. Էմոցիոնալ կապի ձևավորում
Խաղերը հաճախ ստեղծում են հիշարժան պահեր և դրական էմոցիաներ, որոնք խաղացողները կապում են տվյալ բրենդի հետ։ Սա հնարավորություն է տալիս բրենդներին ոչ միայն լինել տեսանելի, այլև հիշվող։

Ապագայի հեռանկարները

Ինչպես տեխնոլոգիաները զարգանում են, խաղային աշխարհները ավելի ինտերակտիվ և իրատեսական են դառնում։ Արհեստական ինտելեկտի, վիրտուալ իրականության (VR) և ընդլայնված իրականության (AR) կիրառմամբ խաղերը կդառնան ոչ միայն ժամանցային, այլև կրթական, ստեղծագործական և նույնիսկ բիզնեսի գործիքներ։ Այսպիսով, բրենդների համար առաջնահերթ կլինի շարունակել հարմարվել և ներդնել նորարարական մոտեցումներ՝ խաղային միջավայրերում ավելի մեծ ազդեցություն ունենալու համար։

***

Խաղային միջավայրերը նոր հնարավորություններ են ստեղծում բրենդների համար։ Դրանք արդեն ապացուցել են իրենց արդյունավետությունը, և առաջիկա տարիներին այս տենդենցը միայն կաճի։ Այն բրենդները, որոնք կկարողանան ճիշտ ինտեգրվել այս միջավայրերին, ոչ միայն կբարձրացնեն իրենց տեսանելիությունը, այլև կապահովեն երկարաժամկետ հաջողություններ՝ սպառողների հետ ավելի խոր կապերի միջոցով։

Աղբյուր՝ Harvard Business Review