-
Լրատվամիջոցները՝ գովազդի համար ամենաապահով և շահավետ վայր
2025/08/13/ 22:35 -
Եթե սահմանված ժամկետից երկար եք մնացել ԱՄՆ-ում, ձեզ կարող են արտաքսել. դեսպանատուն
2025/08/13/ 20:42 -
Օգոստոսի 13-ի կարևոր լուրերը
2025/08/13/ 20:21 -
Դոլարայնացման մակարդակը Հայաստանում 2025թ. հունիսին
2025/08/13/ 19:48 -
Կստեղծվի Բյուջետային ծրագրերի գնահատման խորհուրդ
2025/08/13/ 19:34 -
«Ռոսկոմնադզորը» հայտարարել է Telegram և WhatsApp մեսենջերների միջոցով զանգերի սահմանափակման մասին
2025/08/13/ 19:32 -
Օգոստոսի 13-ի բիզնես լուրերը
2025/08/13/ 19:05 -
Երևանում երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն կկատարվի
2025/08/13/ 17:27 -
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը բաց է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
2025/08/13/ 17:24 -
Երևանում մթնոլորտային օդի որակը օգոստոսի 6-12-ը
2025/08/13/ 17:17
Բաժանորդագրվել

Լրատվամիջոցները՝ գովազդի համար ամենաապահով և շահավետ վայր
Վերլուծություն |

Ինչու նորությունների հարթակները շարունակում են մնալ գովազդի համար ամենաապահով միջավայրերից մեկը
Վերջին տարիներին մարկետոլոգները հաճախ են հարց տալիս՝ արդյո՞ք նորությունների հարթակներում գովազդելը վտանգավոր չէ բրենդի համար։ Շատերն իրենց պատասխաններում հենվում են «բրենդի անվտանգության» մասին տարածված կարծիքի վրա՝ կարծելով, թե քաղաքական, տնտեսական կամ սոցիալական լուրջ իրադարձությունների կողքին գովազդը կարող է վնասել ապրանքանիշի ընկալմանը։ Սակայն իրականությունը հակառակն է ցույց տալիս․ վստահելի լրատվամիջոցները ոչ միայն ապահով միջավայր են, այլև բրենդի արժեքի երկարաժամկետ աճի կարևոր գործիք։
Վստահելիության հզոր ազդեցությունը
CNN-ի Brand Power հետազոտության համաձայն՝ ավելի քան 90 տոկոս բարձրաստիճան մարկետոլոգներ վստահ են, որ միջազգային նորությունները բրենդային ռազմավարության առանցքային բաղադրիչ են։ Հեղինակավոր լրատվամիջոցների բարձր խմբագրական ստանդարտները ստեղծում են այն «հալո էֆեկտը», երբ բրենդի նկատմամբ վստահությունն աճում է հենց այն պատճառով, որ այն տեսել են վստահելի աղբյուրում։
«Վտանգավոր» միջավայրի առասպելը
Գովազդային աշխարհում տարածված է կարծիքը, թե նորությունների հարթակները ռիսկային են՝ պատերազմների, ճգնաժամերի կամ քաղաքական լարվածության մասին նյութերի պատճառով։ Բայց հեղինակավոր լրատվամիջոցներում հրապարակված գովազդները իրականում առավել ապահով են, քանի որ դրանք անցնում են խիստ բովանդակային և իրավական ստուգումներ։
Լսարան, որը մտածում և ներգրավվում է
Նորությունների ընթերցողները սովորաբար ավելի տեղեկացված, մտածող և սոցիալական հարցերում ակտիվ մարդիկ են։ Միջազգային կարևոր իրադարձությունների ժամանակ՝ լինի դա ԱՄՆ նախագահական ընտրությունները, թե COP29 կլիմայի գագաթաժողովը, նրանք ավելի շատ են հետևում նորություններին, ինչը մեծացնում է գովազդի դիտելիությունն ու ազդեցությունը։
Արդյունավետություն և ճանաչելիություն
WARC և Stagwell հետազոտությունները ցույց են տվել, որ վստահելի լրատվամիջոցներում տեղադրված գովազդները 2 անգամ ավելի վստահելի են ընկալվում, քան այլ հարթակներում։ Բացի այդ, դրանք ապահովում են ավելի բարձր դիտելիություն և ավելի մեծ հավանականություն, որ լսարանը կհիշի բրենդը և կդիտարկի ապրանքի կամ ծառայության գնման հնարավորությունը։
Ճիշտ ներդրում, երկարաժամկետ արդյունք
Թեև կանխատեսվում է, որ 2025-ին լրատվական գովազդի ծախսերը կարող են նվազել 2019-ի համեմատ մոտ 33 տոկոսով, մարկետոլոգներին խորհուրդ է տրվում չսահմանափակվել միայն թվային կամ սոցիալական մեդիա հարթակներով։ Նորությունների միջավայրում ներդրված գովազդը ոչ միայն ապահովում է կարճաժամկետ արդյունքներ, այլև ձևավորում է երկարաժամկետ վստահություն և կապ լսարանի հետ։
***
Նորությունները կարող են ներկայացնել աշխարհի ամենաբարդ և երբեմն ցավոտ իրադարձությունները, սակայն վստահելի լրատվամիջոցները դրանք լուսաբանում են պատասխանատվությամբ և ստուգված փաստերով։ Այս միջավայրը, իր հերթին, ստեղծում է գովազդի համար հստակ և անվտանգ հարթակ՝ ապահովելով բրենդի հեղինակության ամրապնդում և լսարանի հետ արժեքավոր կապի կառուցում։
*պատրաստվել է ըստ pressgazette.co.uk-ի հոդվածի
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Վերլուծություն | 2025/08/11 15:38
Որոշումներ, որոնք օգոստոսին կփոխեն ձեր սեպտեմբերը
Ինչպես պատրաստվել սեպտեմբերին՝ սկսելով օգոստոսից. ռազմավարական անցում հանգստից դեպի աճ