-
Օգոստոսի 9-ի կարևոր լուրերը
2025/08/09/ 20:19 -
Հաղորդակցման գաղտնիքներ` ռազմավարական նախագծերը հաջողությամբ իրականացնելու համար
2025/08/09/ 16:51 -
Նուբարաշենի աղբավայրում կատարվում են հողային աշխատանքներ
2025/08/09/ 14:50 -
ԵՄ վիզաների ազատականացման ուղղությամբ աշխատանքներն ակտիվ շարունակվում են․ ՆԳ նախարարն ընդունել է ԵՄ պատվիրակության ղեկավարին
2025/08/09/ 14:48 -
Որ երկրներն ունեն ամենաբարձր և ամենացածր նվազագույն աշխատավարձը Եվրոպայում
2025/08/09/ 14:28 -
Չինաստանի տնտեսական ներկայությունը Հայաստանում աճում է
2025/08/09/ 10:37 -
Հայաստանի արտարժույթի միջբանկային շուկայում ռուբլով գործարքների ծավալը գրեթե հավասարվել է դոլարայինին
2025/08/09/ 09:18 -
Ինչ է կատարվում Հայաստանում և արտերկրում
2025/08/09/ 09:10 -
Այս նախագիծը կարող է լավ հնարավորություն դառնալ, որպեսզի տնտեսական գործակցություն սկսվի Իրանի և ԱՄՆ-ի, ՌԴ-ի և ԱՄՆ-ի միջև․ Ն.Փաշինյան
2025/08/09/ 08:53 -
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հրապարակել է Վաշինգտոնում Թրամփի և Ալիևի հետ ստորագրած հռչակագրի տեքստը
2025/08/09/ 08:12
Բաժանորդագրվել

Հաղորդակցման գաղտնիքներ` ռազմավարական նախագծերը հաջողությամբ իրականացնելու համար
Լուրեր |

Բազմաթիվ կազմակերպություններում ռազմավարական նախաձեռնությունների մեկնարկը հիշեցնում է մանկական «հեռախոսային խաղը»․ ղեկավար թիմում հստակ ձևակերպված գաղափարն ու տեսլականը ճանապարհին կորցնում են իրենց սրությունը և աղավաղված են հասնում առաջնագծի աշխատողներին։ Արդյունքում՝ գործողությունները չեն համընկնում նպատակների հետ, իսկ ներդրված ռեսուրսները չեն տալիս ակնկալված արդյունքը։
Որպեսզի նման խզումներ չլինեն, պետք է ուշադրություն դարձնել հաղորդակցման ճիշտ ռազմավարությանը։
1. Սկսեք պարզ և միանշանակ հաղորդագրությունից
Ռազմավարական նախաձեռնությունը պետք է ձևակերպված լինի այնպես, որ այն նույն կերպ հասկանան թե՛ ղեկավարները, թե՛ աշխատակիցները։ Խուսափեք չափազանց տեխնիկական կամ բազմիմաստ ձևակերպումներից։ Պարզ ու կարճ ուղերձը ավելի հեշտ է հիշվում և փոխանցվում։
2. Համոզվեք, որ բոլոր մակարդակները հասկացել են նպատակը
Շատ ղեկավարներ ենթադրում են, որ մեկ ընդհանուր ներկայացում կամ նամակ բավարար է բոլորին իրազեկելու համար։ Իրականում անհրաժեշտ է տարբեր մակարդակների համար հարմարեցված հաղորդակցում՝ յուրաքանչյուրի դերը և սպասվող գործողությունները հստակեցնելու համար։
3. Օգտագործեք «կրկնության ուժը»
Հաղորդակցումը պետք է լինի շարունակական, ոչ թե մեկանգամյա։ Նույն ուղերձը պետք է տարբեր ձևերով և պարբերաբար կրկնվի՝ հանդիպումների, ներքին հաղորդագրությունների, տեսանյութերի և այլ մեդիա միջոցների միջոցով։ Սա օգնում է կանխել աղավաղումները և պահել նախաձեռնությունը ուշադրության կենտրոնում։
4. Տվեք կոնկրետ օրինակներ և հաջողության չափանիշներ
Աշխատակիցները պետք է հստակ պատկերացնեն, թե ինչ արդյունք է ակնկալվում և ինչպես է այն չափվելու։ Կոնկրետ օրինակները օգնում են վերածել աբստրակտ գաղափարները գործնական գործողությունների։
5. Ստեղծեք հետադարձ կապի համակարգ
Հաղորդակցումը երկկողմանի գործընթաց է։ Անհրաժեշտ է, որ աշխատակիցները հնարավորություն ունենան հարցեր տալու, առաջարկներ անելու և կիսվելու նկատած խոչընդոտներով։ Սա ոչ միայն կանխում է սխալ հասկանալը, այլև մեծացնում է ներգրավվածությունը։
6. Տիրապետեք տեղեկատվական «ֆիլտրերին»
Տեղեկությունը յուրաքանչյուր փոխանցման ժամանակ անցնում է «ֆիլտրերով»՝ անձնական ընկալումներ, նախապատվություններ կամ վախեր։ Ղեկավարները պետք է հետևեն, որ այս ֆիլտրերը չաղավաղեն բովանդակությունը՝ պարբերաբար ստուգելով, թե ինչպես են հաղորդագրությունները հասնում թիմերին։
***
Ռազմավարական նախաձեռնությունների հաջողությունը ոչ միայն լավ գաղափարի, այլև հստակ, շարունակական և բազմաշերտ հաղորդակցման արդյունք է։ Եթե նախաձեռնության ուղերձը ճշգրիտ և համահունչ է հասնում յուրաքանչյուր աշխատակցի, ապա կազմակերպությունը մեծացնում է իր շանսերը՝ տեսլականը վերածելու իրական, չափելի հաջողության։
Աղբյուր՝ Harvard Business Review
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/08/09 20:19
Օգոստոսի 9-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/08/09 14:28
Որ երկրներն ունեն ամենաբարձր և ամենացածր նվազագույն աշխատավարձը Եվրոպայում

Լուրեր | 2025/08/09 10:37
Չինաստանի տնտեսական ներկայությունը Հայաստանում աճում է