Հաղորդակցման գաղտնիքներ` ռազմավարական նախագծերը հաջողությամբ իրականացնելու համար

Բազմաթիվ կազմակերպություններում ռազմավարական նախաձեռնությունների մեկնարկը հիշեցնում է մանկական «հեռախոսային խաղը»․ ղեկավար թիմում հստակ ձևակերպված գաղափարն ու տեսլականը ճանապարհին կորցնում են իրենց սրությունը և աղավաղված են հասնում առաջնագծի աշխատողներին։ Արդյունքում՝ գործողությունները չեն համընկնում նպատակների հետ, իսկ ներդրված ռեսուրսները չեն տալիս ակնկալված արդյունքը։

Որպեսզի նման խզումներ չլինեն, պետք է ուշադրություն դարձնել հաղորդակցման ճիշտ ռազմավարությանը։

1. Սկսեք պարզ և միանշանակ հաղորդագրությունից

Ռազմավարական նախաձեռնությունը պետք է ձևակերպված լինի այնպես, որ այն նույն կերպ հասկանան թե՛ ղեկավարները, թե՛ աշխատակիցները։ Խուսափեք չափազանց տեխնիկական կամ բազմիմաստ ձևակերպումներից։ Պարզ ու կարճ ուղերձը ավելի հեշտ է հիշվում և փոխանցվում։

2. Համոզվեք, որ բոլոր մակարդակները հասկացել են նպատակը

Շատ ղեկավարներ ենթադրում են, որ մեկ ընդհանուր ներկայացում կամ նամակ բավարար է բոլորին իրազեկելու համար։ Իրականում անհրաժեշտ է տարբեր մակարդակների համար հարմարեցված հաղորդակցում՝ յուրաքանչյուրի դերը և սպասվող գործողությունները հստակեցնելու համար։

3. Օգտագործեք «կրկնության ուժը»

Հաղորդակցումը պետք է լինի շարունակական, ոչ թե մեկանգամյա։ Նույն ուղերձը պետք է տարբեր ձևերով և պարբերաբար կրկնվի՝ հանդիպումների, ներքին հաղորդագրությունների, տեսանյութերի և այլ մեդիա միջոցների միջոցով։ Սա օգնում է կանխել աղավաղումները և պահել նախաձեռնությունը ուշադրության կենտրոնում։

4. Տվեք կոնկրետ օրինակներ և հաջողության չափանիշներ

Աշխատակիցները պետք է հստակ պատկերացնեն, թե ինչ արդյունք է ակնկալվում և ինչպես է այն չափվելու։ Կոնկրետ օրինակները օգնում են վերածել աբստրակտ գաղափարները գործնական գործողությունների։

5. Ստեղծեք հետադարձ կապի համակարգ

Հաղորդակցումը երկկողմանի գործընթաց է։ Անհրաժեշտ է, որ աշխատակիցները հնարավորություն ունենան հարցեր տալու, առաջարկներ անելու և կիսվելու նկատած խոչընդոտներով։ Սա ոչ միայն կանխում է սխալ հասկանալը, այլև մեծացնում է ներգրավվածությունը։

6. Տիրապետեք տեղեկատվական «ֆիլտրերին»

Տեղեկությունը յուրաքանչյուր փոխանցման ժամանակ անցնում է «ֆիլտրերով»՝ անձնական ընկալումներ, նախապատվություններ կամ վախեր։ Ղեկավարները պետք է հետևեն, որ այս ֆիլտրերը չաղավաղեն բովանդակությունը՝ պարբերաբար ստուգելով, թե ինչպես են հաղորդագրությունները հասնում թիմերին։

***

Ռազմավարական նախաձեռնությունների հաջողությունը ոչ միայն լավ գաղափարի, այլև հստակ, շարունակական և բազմաշերտ հաղորդակցման արդյունք է։ Եթե նախաձեռնության ուղերձը ճշգրիտ և համահունչ է հասնում յուրաքանչյուր աշխատակցի, ապա կազմակերպությունը մեծացնում է իր շանսերը՝ տեսլականը վերածելու իրական, չափելի հաջողության։

Աղբյուր՝ Harvard Business Review


*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ