Հաղորդակցման գաղտնիքներ` ռազմավարական նախագծերը հաջողությամբ իրականացնելու համար
Վերլուծություն |
Բազմաթիվ կազմակերպություններում ռազմավարական նախաձեռնությունների մեկնարկը հիշեցնում է մանկական «հեռախոսային խաղը»․ ղեկավար թիմում հստակ ձևակերպված գաղափարն ու տեսլականը ճանապարհին կորցնում են իրենց սրությունը և աղավաղված են հասնում առաջնագծի աշխատողներին։ Արդյունքում՝ գործողությունները չեն համընկնում նպատակների հետ, իսկ ներդրված ռեսուրսները չեն տալիս ակնկալված արդյունքը։
Որպեսզի նման խզումներ չլինեն, պետք է ուշադրություն դարձնել հաղորդակցման ճիշտ ռազմավարությանը։
1. Սկսեք պարզ և միանշանակ հաղորդագրությունից
Ռազմավարական նախաձեռնությունը պետք է ձևակերպված լինի այնպես, որ այն նույն կերպ հասկանան թե՛ ղեկավարները, թե՛ աշխատակիցները։ Խուսափեք չափազանց տեխնիկական կամ բազմիմաստ ձևակերպումներից։ Պարզ ու կարճ ուղերձը ավելի հեշտ է հիշվում և փոխանցվում։
2. Համոզվեք, որ բոլոր մակարդակները հասկացել են նպատակը
Շատ ղեկավարներ ենթադրում են, որ մեկ ընդհանուր ներկայացում կամ նամակ բավարար է բոլորին իրազեկելու համար։ Իրականում անհրաժեշտ է տարբեր մակարդակների համար հարմարեցված հաղորդակցում՝ յուրաքանչյուրի դերը և սպասվող գործողությունները հստակեցնելու համար։
3. Օգտագործեք «կրկնության ուժը»
Հաղորդակցումը պետք է լինի շարունակական, ոչ թե մեկանգամյա։ Նույն ուղերձը պետք է տարբեր ձևերով և պարբերաբար կրկնվի՝ հանդիպումների, ներքին հաղորդագրությունների, տեսանյութերի և այլ մեդիա միջոցների միջոցով։ Սա օգնում է կանխել աղավաղումները և պահել նախաձեռնությունը ուշադրության կենտրոնում։
4. Տվեք կոնկրետ օրինակներ և հաջողության չափանիշներ
Աշխատակիցները պետք է հստակ պատկերացնեն, թե ինչ արդյունք է ակնկալվում և ինչպես է այն չափվելու։ Կոնկրետ օրինակները օգնում են վերածել աբստրակտ գաղափարները գործնական գործողությունների։
5. Ստեղծեք հետադարձ կապի համակարգ
Հաղորդակցումը երկկողմանի գործընթաց է։ Անհրաժեշտ է, որ աշխատակիցները հնարավորություն ունենան հարցեր տալու, առաջարկներ անելու և կիսվելու նկատած խոչընդոտներով։ Սա ոչ միայն կանխում է սխալ հասկանալը, այլև մեծացնում է ներգրավվածությունը։
6. Տիրապետեք տեղեկատվական «ֆիլտրերին»
Տեղեկությունը յուրաքանչյուր փոխանցման ժամանակ անցնում է «ֆիլտրերով»՝ անձնական ընկալումներ, նախապատվություններ կամ վախեր։ Ղեկավարները պետք է հետևեն, որ այս ֆիլտրերը չաղավաղեն բովանդակությունը՝ պարբերաբար ստուգելով, թե ինչպես են հաղորդագրությունները հասնում թիմերին։
***
Ռազմավարական նախաձեռնությունների հաջողությունը ոչ միայն լավ գաղափարի, այլև հստակ, շարունակական և բազմաշերտ հաղորդակցման արդյունք է։ Եթե նախաձեռնության ուղերձը ճշգրիտ և համահունչ է հասնում յուրաքանչյուր աշխատակցի, ապա կազմակերպությունը մեծացնում է իր շանսերը՝ տեսլականը վերածելու իրական, չափելի հաջողության։
Աղբյուր՝ Harvard Business Review
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Նոյեմբերի 27-ի բիզնես լուրերը
2025/11/27/ 22:00 -
Նոյեմբերի 27-ի կարևոր լուրերը
2025/11/27/ 19:39 -
Վստահության նոր չափանիշ կառուցապատման և անշարժ գույքի ոլորտում «գնորդի վճարումների ապահովագրության՝ միջազգային երաշխիքով» Artcompany-ի, Argo Realty-ի և Էֆես ապահովագրականի շնորհիվ
2025/11/27/ 19:32 -
Ինչու է թվում, որ կյանքը դարձել է «դրամապանակից արագ»
2025/11/27/ 18:17 -
Հոնկոնգի Թայ Պո շրջանում բնակելի շենքերում բռնկված հրդեհի զոհերի թիվը հասել է 65-ի․ ինչն է դարձել հրդեհի պատճառ
2025/11/27/ 18:06 -
Արցախից տեղահանված ուսանողները կստանան ուսման վարձի փոխհատուցում․ ինչպես կարող են օգտվել ծրագրից
2025/11/27/ 17:42 -
Արդյունաբերության ոլորտի աճի հիմքում առկա են անկայուն գործոններ. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/11/27/ 17:02 -
5 կարևոր որոշում Կառավարության նիստից․ ինչ է քննարկվել նոյեմբերի 27-ի նիստում
2025/11/27/ 16:38 -
Աննախադեպ վատ օդի որակ Երևանում․ ինչ առողջական խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ․ ինչպես կանխարգելել
2025/11/27/ 15:46 -
Ucom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում
2025/11/27/ 15:21
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 26, 2025 Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․