Ինչպես են սպառողները օգտագործում ԱԲ-ն գնումների համար 2025 թվականին
Լուրեր |
Տնտեսագետներն ու մարկետոլոգները նկատում են, որ այս փոփոխությունն ազդում է նաև մեդիա բյուջեների պլանավորման վրա։
Այս տարվա Black Friday–ի և Cyber Monday–ի ընթացքում գնորդներն ավելի հաճախ են դիմում ChatGPT-ին՝ իրենց տոնական ցանկերի կազմման համար։ Վերջին մեկ տարվա ընթացքում արհեստական բանականությամբ աշխատող հարթակները լայն կիրառություն են ստացել․ օգտատերերը դրանք օգտագործում են ապրանքների ուսումնասիրության, բրենդերի համեմատության, լավագույն առաջարկների որոնման և անգամ գնումների ավտոմատացման համար։
Առցանց գնումների վարքագծի այս փոփոխությունները ստիպում են մարկետոլոգներին վերանայել SEO ռազմավարությունները՝ պահպանելու համար բրենդի տեսանելիությունը զրո-սեղմումով որոնումների նոր միջավայրում։ Քանի որ տոնական գնումների սեզոնը մեկնարկում է, այն կարող է դառնալ կարևոր շրջադարձային պահ, որը ցույց կտա՝ արդյոք AI որոնումը կարող է դառնալ գործիք՝ բացահայտումից մինչև գնումների իրականացում։
Razorfish ընկերության որոնման բաժնի ավագ փոխնախագահ Ամոս Դաքթանը նշում է. «Այս տոնական սեզոնին AI որոնման տեսանելիությունը գլխավոր ցուցանիշ է, քանի որ այն, թե որտեղ է բրենդը ուժեղ AI որոնման մեջ և որտեղ՝ թույլ, կանխատեսում է արդյունավետությունը բոլոր այլ հարթակներում»։
Տվյալները ցույց են տալիս, որ AI–ի միջոցով գնումների կատարումը դառնում է զանգվածային։ Ավելին՝ գնորդների աճող թիվը սկսում է ապրանքների ուսումնասիրությունն ու գնումների ուղին հենց AI-ով աշխատող չաթբոտներում, ինչպես ChatGPT և Gemini։ Սա համարվում է անցում ավանդական, հիմնաբառային որոնումներից դեպի ավելի խոսակցական, երկարաշունչ հարցումներ և անհատականացված առաջարկություններ։
Տնտեսագետներն ու մարկետոլոգները նկատում են, որ այս փոփոխությունն ազդում է նաև մեդիա բյուջեների պլանավորման վրա։ Գովազդային ռազմավարությունները կոշտ դառնալու փոխարեն օպտիմալացվում են՝ համապատասխելու ինչպես որոնմանը, այնպես էլ retail media հարթակներին։
Համաձայն HUMAN Security-ի, անցյալ տարի միայն 11% ամերիկացիներ էին օգտագործում գեներատիվ AI-ը տոնական գնումների համար։ Իսկ այս տարի այդ թիվը հասել է գրեթե երկու երրորդի։
Deloitte-ի նոր տվյալները ցույց են տալիս, որ 56% սպառողներ պլանավորում են օգտագործել AI չաթբոտներ՝ գները համեմատելու և լավագույն առաջարկները գտնելու համար։ 47%-ը՝ արտադրանքի վերանայումներն արագ ամփոփելու, 33%-ը՝ գնումների ցանկեր կազմելու համար։
Shopsense AI-ի արտադրանքի տնօրեն Փիթեր Ուիլմոթի խոսքով՝ «այս տոնական սեզոնին գնորդները պակաս են թերթում, և ավելի շատ ուղղակի հարցնում են AI-ին՝ սպասելով «ճիշտ պատասխանին»»։
AI–ից դեպի էլեկտրոնային առևտուր ուղղվող տրաֆիկը կտրուկ աճել է՝ տարեկան 752%-ով։ Grocery, կահույք, էլեկտրոնիկա և հագուստի ոլորտներն առավել մեծ աճ են գրանցել։ Օրինակ՝ grocery բրենդերը ունեցել են AI Overview–ում 900% աճ, ինչը ցույց է տալիս, որ գնորդները AI-ին են վստահում բաղադրատոմսերի պլանավորման և ամենօրյա գնումների հարցում։
Այնուամենայնիվ, չնայած AI որոնման աճող ազդեցությանը, ավանդական SEO-ի դերը դեռևս չի չեզոքացվել։ Google-ը մնում է գլխավոր որոնողական համակարգը, իսկ IAB-ի տվյալներով՝ AI–ով սկսված գնումների նստաշրջանների մոտ 80%-ը տեղափոխվում է մանրածախ հարթակներ՝ որոշումը հաստատելու համար։
Սակայն AI-ի հանդեպ վստահության խնդիրները դեռ առկա են՝ հեղինակային իրավունքի հարցերից մինչև հյուսածի երևույթներ (hallucination)։ IAB–ը նշում է, որ սպառողները շարունակում են ավելի շատ վստահել համայնքային ֆորումներին, օգտատերերի կարծիքներին, սոցիալական մեդիային և լուրերի կայքերին, քան՝ AI-ին։
World նախագծի տվյալներով՝ գնորդների ավելի քան կեսը «նախընտրում է կանգնել Black Friday–ի հերթերում, քան նորից կորցնել գործարքը բոտերի պատճառով»։ Իսկ 90%-ը կարևոր է համարում համոզվել, որ գնումն իրական վաճառողից է։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Տավուշում հրդեհաշիջման աշխատանքներ կատարելիս վթшրի է ենթարկվել ծառայողական ավտոմեքենան․ զnհվել է փրկարար
2025/11/26/ 19:31 -
Օդաճնշիչ шտրճանակի հետ անզգույշ վարվելու հետևանքով քաղաքացին վնшսվածք է ստացել և տեղափոխվել բժշկական կենտրոն․ ՆԳՆ
2025/11/26/ 19:28 -
Ինչպես են սպառողները օգտագործում ԱԲ-ն գնումների համար 2025 թվականին
2025/11/26/ 19:03 -
Ucom-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը վկայականներ հանձնեց Կիբերանվտանգության դասընթացի մասնակիցներին
2025/11/26/ 18:22 -
Matian. Հայկական և համաշխարհային արվեստ՝ քո գրասեղանին
2025/11/26/ 18:05 -
Սաուդյան արքայազնի պալատն իր շքեղությամբ գերազանցում է Սպիտակ տանը․ ինչ տեսք ունի այն ներսից (լուսանկարներ)
2025/11/26/ 17:09 -
Էլեկտրամոբիլների ներմուծման համար ԱԱՀ-ից ազատման արտոնությունը կերկարաձգվի ևս մեկ տարով
2025/11/26/ 17:02 -
Ակբա բանկը և Պրոպարկոն ամփոփել են համագործակցության մեկամյակը
2025/11/26/ 16:20 -
Հրդեհների պայթյունավտանգ աճը Հայաստանում. երեք փաստ, որոնք պետք է իմանա ամեն ընտանիք
2025/11/26/ 14:20 -
Հայաստանում հոկտեմբերին 12–ամսյա գնաճը կազմել է 3,7%. որ ապրանքներն են ավելի թանկացել
2025/11/26/ 12:26
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․