-
Օգոստոսի 11-ի բիզնես լուրերը
2025/08/11/ 21:37 -
Օգոստոսի 11-ի կարևոր լուրերը
2025/08/11/ 20:24 -
IDBank-ը համալրել է կանոնադրական կապիտալը
2025/08/11/ 17:52 -
ՀՀ վերաքննիչ քրեական դատարանը ոչ իրավաչափ է ճանաչել Սամվել Կարապետյանի ձերբակալումը. փաստաբան
2025/08/11/ 17:46 -
Այս Համաձայնագիրը Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև համաձայնության արդյունք է, որն արտահայտում է երկու երկրների հավասարակշռված շահերը. Նիկոլ Փաշինյան
2025/08/11/ 17:11 -
ԱԳՆ-ն հրապարակել է նախաստորագրված խաղաղության համաձայնագրի տեքստը
2025/08/11/ 17:07 -
Փաշինյանն ու Էրդողանը հեռախոսազրույց են ունեցել․ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև խաղաղության հաստատումը տարածաշրջանային նոր որակի համագործակցություն հաստատելու հնարավորություն է ստեղծում
2025/08/11/ 16:44 -
Մեծ քանակությամբ ապօրինի պահվող զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Սյունիքում
2025/08/11/ 16:10 -
Շրջակա միջավայրի նախարարությունը օգոստոսի 1-10-ը ուսումնասիրել է Երևան քաղաքի մթնոլորտային օդի որակը
2025/08/11/ 15:41 -
Զրուցակիցները փոխադարձաբար պատրաստակամություն են հայտնել շարունակել ակտիվ քաղաքական երկխոսությունը
2025/08/11/ 15:38
Բաժանորդագրվել

Որոշումներ, որոնք օգոստոսին կփոխեն ձեր սեպտեմբերը
Վերլուծություն |

Ինչպես պատրաստվել սեպտեմբերին՝ սկսելով օգոստոսից. ռազմավարական անցում հանգստից դեպի աճ
Սեպտեմբերը բիզնեսի համար համարվում է «երկրորդ Նոր տարին»։ Շուկան վերակենդանանում է արձակուրդներից հետո, հաճախորդների պահանջարկը փոխվում է, և մրցակցային դաշտը դառնում է ավելի ինտենսիվ։ Այդ փոփոխության հաջող կառավարումը սկսվում է ոչ թե սեպտեմբերին, այլ օգոստոսին՝ երբ դեռ կարելի է գործել առանց շտապողականության և ճնշման։
Harvard Business Review-ի դիտարկմամբ, ընկերությունները, որոնք սեզոնային անցումները պատրաստում են 4–6 շաբաթ շուտ, ունեն միջինում 18%-ով բարձր եկամուտներ հաջորդող եռամսյակում։
1. Տվյալահեն հետհայացք. «Ամառը որպես ուսուցիչ»
Օգոստոսը վերլուծության և կուտակված տվյալների գնահատման շրջան է։
-
Վաճառքի տվյալների խորքային վերլուծություն՝ ըստ ապրանքների, շուկաների և սեգմենտների։
-
Հաճախորդների վարքագծի փոփոխությունների բացահայտում։
-
Ամառային արշավների ROI-ի չափում։
Օրինակ. Starbucks-ը 2023-ին օգոստոսին իրականացրեց «մենյուի արդյունավետության» արագ գնահատում՝ հասկանալու համար, թե աշնանային սեզոնում ինչպիսի համային առաջարկներ են առավել շահավետ։ Արդյունքում սեպտեմբերին նորացված Pumpkin Spice Latte արշավը բերեց 8% ավելի բարձր վաճառք, քան նախորդ տարվա նույն ամիսը։
2. Ռազմավարական վերապրոֆիլավորում. «Նոր պահանջարկի ճշգրտում»
Սեպտեմբերը հաճախ փոխում է շուկայի առաջնահերթությունները։
-
Ապրանքների կամ ծառայությունների փաթեթների վերաձևում աշնանային պահանջարկին համապատասխան։
-
Գների քաղաքականության վերանայում՝ մրցունակության և շահութաբերության հավասարակշռությամբ։
-
Թիրախային լսարանի հստակեցում և մեսիջի հարմարեցում։
Օրինակ. Zara-ն օգոստոսին միշտ սկսում է աշնանային հավաքածուի թեստային վաճառքները մի քանի շուկաներում։ Այդ «փորձնական մուտքը» թույլ է տալիս սեպտեմբերին կենտրոնացնել մարքեթինգային բյուջեն հենց այն մոդելների վրա, որոնք ունեն առավել բարձր կոնվերսիա։
3. Գործառնական պատրաստություն. «Աշնան հոսքերի դիմակայություն»
Հաճախ սեպտեմբերը բերում է պատվերների և հարցումների կտրուկ աճ։
-
Մատակարարման շղթայի ապահովագրում պահեստային պաշարներով։
-
Արտադրական հզորությունների և տեխնիկական ենթակառուցվածքի ստուգում։
-
Տվյալների անվտանգային թարմացումներ։
Օրինակ. Amazon-ը օգոստոսին սկսում է Prime Day-ի նախապատրաստությունը ոչ միայն հուլիսյան արշավի համար, այլև աշնանային առևտրային բումը կառավարելու նպատակով։ Նրանց կանխատեսումները թույլ են տալիս ապահովել 99.9% պատվերների ժամանակին առաքում նույնիսկ ծանրաբեռնված սեզոնում։
4. Մարդկային կապիտալի ակտիվացում. «Թիմի վերագործարկում»
Աշնան մեկնարկը թիմից պահանջում է թարմ էներգիա և հստակ ուղղություն։
-
Օգոստոսին կազմակերպեք ռազմավարական հանդիպումներ, որտեղ կներկայացնեք առաջիկա եռամսյակի KPI-ները։
-
Կիրառեք «reset culture» մոտեցում՝ թիմին հնարավորություն տալով մաքրել ամառային իներտությունը և վերակենդանացնել նախաձեռնողականությունը։
Օրինակ. Microsoft-ի ներսում օգոստոսը համարվում է «կայսրության վերագործարկման ամիս»։ Ընկերությունը այդ ընթացքում իրականացնում է «One Week» ներքին վերապատրաստումներ, որոնք համատեղում են նոր հմտությունների ուսուցումը և ռազմավարական թարմացումները։
5. Մարքեթինգային և հաղորդակցական թարմացում. «Սեզոնային պատմություն»
-
Օգոստոսին նախապատրաստեք աշնանային արշավները՝ հստակ storytelling-ով։
-
Նորացրեք կայքի և սոցիալական մեդիայի վիզուալ կոնտենտը, ներառեք աշնանային գունային սիմվոլիկա։
-
Սկսեք «pre-launch» հաղորդակցություն՝ շուկայի ուշադրությունը գրավելու համար։
Օրինակ. Apple-ը օգոստոսին սկսում է իր աշնանային ապրանքային պրեմիերաների «թաքնված» մարքեթինգը, որը սեպտեմբերին վերածվում է բարձր դիտելի launch event-ի։ Այս մոտեցումը 2022-ին բերեց 40 միլիոն դիտում միայն YouTube-ում՝ նախքան վաճառքի մեկնարկը։
Եզրափակիչ դիտարկում
Օգոստոսը ոչ թե հանգստի ավարտն է, այլ՝ մրցակցային առավելության սկիզբը։ Harvard Business Review-ի մոտեցմամբ, սեպտեմբերին պատրաստվածությունը պետք է դիտել որպես համակարգային անցում, որտեղ վերլուծությունը, ռազմավարական ճշգրտումը, գործառնական ապահովումը, թիմային վերագործարկումը և բրենդային թարմացումը համադրվում են միևնույն գործողությունների քարտեզում։
Ճիշտ պատրաստվածության դեպքում սեպտեմբերը կարող է դառնալ ոչ թե բարդ ադապտացիոն փուլ, այլ եկամտի և շուկայի բաժնի աճի հնարավորություն։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Վերլուծություն | 2025/08/09 16:51
Հաղորդակցման գաղտնիքներ` ռազմավարական նախագծերը հաջողությամբ իրականացնելու համար