Ինչպես կարող են նոր սկսնակ բիզնեսները դուրս գալ միջազգային շուկա
Վերլուծություն |
Ինչու մտածել գլոբալ
Նորաստեղծ ընկերությունների համար տեղական շուկան հաճախ լինում է առաջին քայլը, սակայն աճի և մրցունակության իրական հնարավորությունները գալիս են միջազգային շուկաներ մուտք գործելուց։ Գլոբալ ներկայությունը կարող է ապահովել․
- Ավելի լայն հաճախորդների բազա
- Բրենդի ճանաչելիության աճ
- Նոր եկամուտների աղբյուրներ
- Ներդրումների ավելի մեծ հոսք
Սակայն միջազգային շուկա մուտք գործելը պահանջում է ռազմավարություն և լավ պլանավորում։
Քայլ 1․ Ուսումնասիրել թիրախային շուկաները
Միջազգային ընդլայնումը չի նշանակում միանգամից ամբողջ աշխարհում ներկայանալ։ Կարևոր է ընտրել այն շուկաները, որոնք․
- Բնական պահանջարկ ունեն ձեր ապրանքի կամ ծառայության նկատմամբ
- Տնտեսական և քաղաքական առումով կայուն են
- Մշակութային ու լեզվական տարբերություններով հանդուրժելի են ձեր բիզնեսի համար
Քայլ 2․ Հարմարվել տեղական առանձնահատկություններին
Միջազգային հաջողությունը պահանջում է հարմարվողականություն։ Սա նշանակում է՝
- Ապրանքի/ծառայության ադապտացում՝ ըստ մշակութային նորմերի և սպառողների նախասիրությունների
- Մարկետինգային հաղորդագրությունների թարգմանություն և տեղայնացում՝ ոչ միայն լեզվով, այլև ենթատեքստով
- Գնային քաղաքականություն՝ համահունչ տեղական գնողունակությանը
Քայլ 3․ Օգտվել թվային հնարավորություններից
Թվային գործիքները թույլ են տալիս առանց մեծ ծախսերի մտնել միջազգային շուկա․
- Էլեկտրոնային առևտրի հարթակներ (Amazon, Etsy, Alibaba)
- Սոցիալական ցանցերի գովազդ (Meta, TikTok, LinkedIn)
- Առցանց գործընկերությունների ստեղծում
Սա հատկապես կարևոր է ստարտափների համար, որոնք չունեն մեծ ֆինանսական ռեսուրսներ։
Քայլ 4․ Գործընկերների և դիստրիբյուտորների ներգրավում
Արտասահմանյան շուկաներում հաճախ ավելի արդյունավետ է համագործակցել տեղական գործընկերների հետ․
- Դիստրիբյուտորներ կամ վաճառքի ներկայացուցիչներ
- Տեղական գործակալություններ և խորհրդատուներ
- Համագործակցություն այլ բիզնեսների հետ համատեղ առաջարկների համար
Քայլ 5․ Օգտվել պետական և միջազգային աջակցության ծրագրերից
Շատ երկրներում, այդ թվում Հայաստանում, կան պետական և միջազգային ծրագրեր, որոնք աջակցում են արտահանմանը․
- Վարկեր և արտոնյալ ֆինանսավորում
- Արտահանման ապահովագրություն
- Ցուցահանդեսների և բիզնես ֆորումների մասնակցության աջակցություն
Քայլ 6․ Կառուցել ուժեղ օնլայն բրենդ
Արտասահմանյան շուկայի առաջին ծանոթությունը հաճախ ձեր կայքի կամ սոցիալական մեդիայի էջերն են։ Ուստի կարևոր է․
- Պրոֆեսիոնալ կայք բազմալեզու տարբերակներով
- Հաճախորդների վստահություն բարձրացնող ռևյու և պատմություններ
- Կայուն և ակտիվ սոցիալական մեդիա ներկայություն
***
Միջազգային շուկա դուրս գալը նորաստեղծ բիզնեսների համար բարդ, բայց հնարավոր քայլ է։ Դրա համար պետք է համադրել ռազմավարական պլանավորում, տեղական շուկաների խորը ուսումնասիրություն, թվային գործիքների ակտիվ կիրառում և համագործակցություն գործընկերների հետ։ Ճիշտ մոտեցման դեպքում անգամ փոքր բիզնեսը կարող է դառնալ գլոբալ խաղացող։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Ինչու է թվում, որ կյանքը դարձել է «դրամապանակից արագ»
2025/11/27/ 18:17 -
Հոնկոնգի Թայ Պո շրջանում բնակելի շենքերում բռնկված հրդեհի զոհերի թիվը հասել է 65-ի․ ինչն է դարձել հրդեհի պատճառ
2025/11/27/ 18:06 -
Արցախից տեղահանված ուսանողները կստանան ուսման վարձի փոխհատուցում․ ինչպես կարող են օգտվել ծրագրից
2025/11/27/ 17:42 -
Արդյունաբերության ոլորտի աճի հիմքում առկա են անկայուն գործոններ. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/11/27/ 17:02 -
5 կարևոր որոշում Կառավարության նիստից․ ինչ է քննարկվել նոյեմբերի 27-ի նիստում
2025/11/27/ 16:38 -
Աննախադեպ վատ օդի որակ Երևանում․ ինչ առողջական խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ․ ինչպես կանխարգելել
2025/11/27/ 15:46 -
Ucom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում
2025/11/27/ 15:21 -
IDBank-ը թողարկել է պարտատոմսերի 2026 թվականի առաջին տրանշը
2025/11/27/ 14:16 -
7 հնարք, որ կփրկեն քո դրամապանակը այս Սև ուրբաթին
2025/11/27/ 12:53 -
Տարածաշրջանային գնաճի նոր ալիք․ ինչպիսին է սննդամթերքի շուկայի պատկերը 2025-ին Հայաստանում, Վրաստանում և Ադրբեջանում
2025/11/27/ 12:24
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 26, 2025 Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․