Լավ մրցակցությունը՝ որպես հաջող բրենդինգի գաղտնիք
Լուրեր |

Մրցակցությունը բիզնեսում հաճախ ընկալվում է որպես սպառնալիք․ այն կարող է կրճատել շուկայական մասնաբաժինը, իջեցնել գները կամ բարդացնել վաճառքները։ Սակայն ճիշտ կիրառման դեպքում մրցակցությունը կարող է դառնալ հզոր գործիք՝ ապրանքանիշը առավել տեսանելի դարձնելու և ավելի շատ վստահություն ներշնչելու համար։
Մրցակցությունը որպես պատմություն
Ապրանքանիշերը հաճախ օգտագործում են մրցակիցներին իրենց իսկական ուժերը ընդգծելու համար։ Օրինակ՝ երբ 2019 թվականին Pepsi-ն թվիթում գրել էր՝ «Մենք Pepsi չունենք, Coca-Cola լա՞վ է։ #ՎեցԲառՍարսափ», դա ոչ միայն հումորային նետում էր, այլև հիշեցում՝ Pepsi-ն գոյություն ունի որպես Coca-Cola-ի հավասարազոր այլընտրանք։ Այսպիսի հումորային «պայքարները» մեծ ուշադրություն են գրավում սոցիալական մեդիայում և ավելացնում են երկուսի էլ տեսանելիությունը։
Հումորով մրցակցություն
Հումորը հաճախ դառնում է ամենաարդյունավետ զենքը։ Օրինակ՝ Burger King-ը տարիներ շարունակ ծաղրել է McDonald’s-ին տարբեր գովազդային արշավներում։ Մի անգամ նրանք թողարկեցին «Whopper Detour» արշավը, որտեղ առաջարկում էին ընդամենը 1 սենթ արժողությամբ բուրգեր այն օգտատերերին, որոնք իրենց հավելվածով պատվեր էին կատարում McDonald’s ռեստորանների մոտակայքում։ Սա ոչ միայն մեծացրեց վաճառքները, այլև ուժեղացրեց ապրանքանիշի համարձակ և խաղային կերպարը։
Մրցակցությունը որպես նորարարության խթան
Մրցակցությունը ստիպում է ընկերություններին լինել ավելի ստեղծագործ։ Apple-ի և Samsung-ի մրցակցությունը դասական օրինակ է․ յուրաքանչյուր նոր iPhone-ի ներկայացումից հետո Samsung-ը շտապում է շուկա բերել նորարարական մոդել, և հակառակը։ Այս մրցավազքը տարիներ շարունակ բերել է տեխնոլոգիական հեղափոխությունների՝ ավելի լավ էկրանների, տեսախցիկների և ծրագրային լուծումների։
Ինչպես ճիշտ օգտագործել մրցակցությունը
1. Մի՛ վախեցեք հիշատակել մրցակցին – դա ցույց է տալիս վստահություն սեփական ապրանքանիշի նկատմամբ։
2. Օգտագործեք հումոր և խաղային լեզու – դա թույլ է տալիս լսարանին զվարճանալ, այլ ոչ թե ընկալել դա որպես բացասական հարձակում։
3. Կենտրոնացեք ձեր ուժեղ կողմերի վրա – մրցակցությունը պետք է ընդգծի, թե ինչն է ձեզ առանձնացնում, ոչ թե միայն իջեցնի մյուսի արժեքը։
4.Մի ստեղծեք թշնամանք – դրական մրցակցությունը բարձրացնում է երկու կողմի արժեչափը։
***
Մրցակցությունը բիզնեսում անխուսափելի է, սակայն այն կարելի է դարձնել պատմություն, որից բոլորը շահում են՝ թե՛ ընկերությունները, թե՛ հաճախորդները։ Լավ կազմակերպված մրցակցային քայլերը ոչ միայն գրավում են ուշադրությունը, այլև ամրապնդում են ապրանքանիշի հեղինակությունը՝ դարձնելով այն հիշվող և յուրահատուկ։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/08/23 19:06
Օգոստոսի 23-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/08/23 10:50
Wizz Air-ը խաբեց ուղևորներին․ ԱՄԷ չվերթները դադարեցվում են ոչ թե սեպտեմբերի 1-ից, այլ օգոստոսի 25-ից

Լուրեր | 2025/08/22 22:05
Օգոստոսի 21-ի բիզնես լուրերը
Oրվա տեղական եւ միջազգային տնտեսական գլխավոր լուրերը
-
Օգոստոսի 23-ի կարևոր լուրերը
2025/08/23/ 19:06 -
Ամեն օր հաճախորդներ կորցնո՞ւմ եք․ այս 5 մոտեցումները կարող են փրկել ձեր գործը
2025/08/23/ 19:00 -
Լավ մրցակցությունը՝ որպես հաջող բրենդինգի գաղտնիք
2025/08/23/ 17:05 -
Մենք որդեգրեցինք Հայաստանի անկախությունը պահպանելու և այդ անկախությունն իրական դարձնելու ռազմավարություն․ Փաշինյան
2025/08/23/ 11:12 -
Wizz Air-ը խաբեց ուղևորներին․ ԱՄԷ չվերթները դադարեցվում են ոչ թե սեպտեմբերի 1-ից, այլ օգոստոսի 25-ից
2025/08/23/ 10:50 -
Ինչպես բիզնեսում հաջողությամբ իրականացնել փոփոխություններ, երբ ամեն ինչ անորոշ է
2025/08/23/ 09:05 -
Օգոստոսի 21-ի բիզնես լուրերը
2025/08/22/ 22:05 -
3 բնակավայրում մեկնարկել է «Մասսայական ուսուցում» ծրագրի շրջանակում տեխնոլոգիական անվճար դասընթացների մասնակցության հայտերի ընդունումը
2025/08/22/ 22:00 -
Իսպանիայում հրդեհների հետևանքով մոտ 400.000 հա տարածք է այրվել
2025/08/22/ 21:15 -
Բաժին է ներկայացվել միջպետական հետախուզման մեջ գտնվող 17-ամյա երիտասարդը
2025/08/22/ 21:00
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 22, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՕԳՈՍՏՈՍԻ 22, 2025Թ.

Ucom-ը և Արևորդի ՀԿ-ն արևային կայան են տեղադրել Եղեգնաձորի մշակույթի կենտրոնում

ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ. ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐ՝ ԲԻԶՆԵՍԻ ՀԱՄԱՐ

ՆԵՐՄՈՒԾՈՂԻՑ՝ ԽՈՇՈՐ ԱՐՏԱԴՐՈՂ. «ԷԼԵԿՏՐԻԿԱ ԳՌՈՒՊ»
