7 պատճառ, թե ինչու են հաճախորդներն ասում «այո», բայց չեն գնում
Վերլուծություն |
Ինչու են հաճախորդներն ասում «այո», բայց չեն գնում. պատճառներն ու լուծումները
Բիզնեսում հաճախ է լինում իրավիճակ, երբ խոստումնալից զրույցից հետո հաճախորդը գլխով է անում, ժպտում, ասում է «այո, լավ է հնչում», սակայն գործարքը չի ավարտվում։ Վերջում ոչ վճարում է լինում, ոչ նոր համագործակցություն։
HubSpot-ի տվյալներով՝ վաճառքի ընթացքում հաճախորդների 60%-ը հետաքրքրություն է ցուցաբերում կամ համաձայնում է, բայց չորս անգամից ավելի անհետանում է՝ մինչև իրական գնում կատարելը։ Ինչո՞ւ է այսպես լինում և ի՞նչ կարելի է անել՝ այդ բացը փակելու համար։
1. Քաղաքավարությունը կարող է մոլորեցնել
Հաճախորդները երբեմն համաձայնում են՝ զրույցը արագ ավարտելու և անքաղաքավարի չլինելու համար։ Նրանք ասում են «մտածեմ», «ուղարկիր հղումը», բայց իրականում մտադիր չեն գնել։
Լուծում․ ուղղակիորեն հարցրեք․ «Ի՞նչ մտահոգություններ ունեք դեռ» կամ «Սրա համար պատրաստ եք հիմա, թե ապագայում»։ Սա կօգնի պարզել իրական դիրքորոշումը։
2. Վստահության պակաս
Մեկ զրույցով վստահություն չի կառուցվում։ Հաճախորդը կարող է հավանել առաջարկը, բայց կասկածել ապրանքանիշին, վերադարձի քաղաքականությանը կամ խոստումների իրագործմանը։
Լուծում․ ապահովեք վստահության հստակ ազդանշաններ․ իրական վկայություններ, երաշխիքներ, թափանցիկ պայմաններ։
3. Որոշումը միայն նրանցը չէր
Հաճախորդը կարող է հավանել առաջարկը, բայց չունենալ վերջնական որոշման իրավունք։ Սա հատկապես տարածված է B2B-ում։
Լուծում․ զրույցի սկզբում պարզեք՝ կա՞ արդյոք մեկ ուրիշը, ով պետք է հաստատի։ Տվեք կիսվելու համար հարմար նյութեր կամ FAQ։
4. Սխալ ժամանակ
Հաճախորդը մտքում ասում է «այո, բայց ոչ հիմա»։ Նրանց առաջնահերթությունները կարող են փոխված լինել։
Լուծում․ առաջարկեք ժամանակի խթաններ՝ սահմանափակ ակցիա, հատուկ առաջարկ կամ օգտակար ստուգաթերթիկ։ Սա կօգնի արագացնել որոշումը՝ առանց ճնշման։
5. Գործընթացի բարդություն
Երբեմն վաճառքը կորչում է պարզապես չափազանց բարդ գործընթացի պատճառով։ Լրացուցիչ քայլ, անհասկանալի ձևաթուղթ կամ երկար վճարման ուղի։
Լուծում․ ստուգեք ձեր գնման/գրանցման ընթացքը։ Հեռացրեք ավելորդ քայլերը, ապահովեք պարզ ու արագ վճարումներ, հատկապես բջջային տարբերակում։
6. Արժեքը հստակ չէր
Հաճախորդը կարող է համաձայն լինել գաղափարի հետ, բայց վճարման պահին չզգալ, որ առաջարկն արժե իր համար։ Դա հաճախ արժեքի ոչ ճիշտ հաղորդման խնդիր է։
Լուծում․ կենտրոնացեք ոչ թե ապրանքի հատկությունների, այլ արդյունքների վրա։ Ցույց տվեք «առաջ և հետո» պատմություններ, պատկերացրեք փոխակերպումը։ Առաջարկեք նաև ճկուն գնագոյացում։
7. Շեղվածություն և մոռացկոտություն
Ժամանակակից հաճախորդները շեղված են։ Նույնիսկ ցանկանալով գնել՝ նրանք կարող են ընդհատվել, մոռանալ և այլևս չվերադառնալ։
Լուծում․ օգտագործեք նրբանկատ հիշեցումներ՝ լքված զամբյուղի նամակներ, SMS կամ follow-up նամակներ։ Հեշտացրեք վերադառնալը՝ պահելով զամբյուղը կամ վերջին դիտված ապրանքները։
***
Հաճախորդի «այո»-ն միշտ չէ, որ նշանակում է գործարքի ավարտ։ Դա ընդամենը հետաքրքրության ցուցիչ է։ Վստահության բացակայությունը, սխալ ժամանակը, որոշումների բարդությունը կամ շեղվածությունը կարող են խաթարել գնման ճանապարհը։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Ինչու է թվում, որ կյանքը դարձել է «դրամապանակից արագ»
2025/11/27/ 18:17 -
Հոնկոնգի Թայ Պո շրջանում բնակելի շենքերում բռնկված հրդեհի զոհերի թիվը հասել է 65-ի․ ինչն է դարձել հրդեհի պատճառ
2025/11/27/ 18:06 -
Արցախից տեղահանված ուսանողները կստանան ուսման վարձի փոխհատուցում․ ինչպես կարող են օգտվել ծրագրից
2025/11/27/ 17:42 -
Արդյունաբերության ոլորտի աճի հիմքում առկա են անկայուն գործոններ. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/11/27/ 17:02 -
5 կարևոր որոշում Կառավարության նիստից․ ինչ է քննարկվել նոյեմբերի 27-ի նիստում
2025/11/27/ 16:38 -
Աննախադեպ վատ օդի որակ Երևանում․ ինչ առողջական խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ․ ինչպես կանխարգելել
2025/11/27/ 15:46 -
Ucom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում
2025/11/27/ 15:21 -
IDBank-ը թողարկել է պարտատոմսերի 2026 թվականի առաջին տրանշը
2025/11/27/ 14:16 -
7 հնարք, որ կփրկեն քո դրամապանակը այս Սև ուրբաթին
2025/11/27/ 12:53 -
Տարածաշրջանային գնաճի նոր ալիք․ ինչպիսին է սննդամթերքի շուկայի պատկերը 2025-ին Հայաստանում, Վրաստանում և Ադրբեջանում
2025/11/27/ 12:24
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 26, 2025 Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․