7 պատճառ, թե ինչու են հաճախորդներն ասում «այո», բայց չեն գնում
Վերլուծություն |

Ինչու են հաճախորդներն ասում «այո», բայց չեն գնում. պատճառներն ու լուծումները
Բիզնեսում հաճախ է լինում իրավիճակ, երբ խոստումնալից զրույցից հետո հաճախորդը գլխով է անում, ժպտում, ասում է «այո, լավ է հնչում», սակայն գործարքը չի ավարտվում։ Վերջում ոչ վճարում է լինում, ոչ նոր համագործակցություն։
HubSpot-ի տվյալներով՝ վաճառքի ընթացքում հաճախորդների 60%-ը հետաքրքրություն է ցուցաբերում կամ համաձայնում է, բայց չորս անգամից ավելի անհետանում է՝ մինչև իրական գնում կատարելը։ Ինչո՞ւ է այսպես լինում և ի՞նչ կարելի է անել՝ այդ բացը փակելու համար։
1. Քաղաքավարությունը կարող է մոլորեցնել
Հաճախորդները երբեմն համաձայնում են՝ զրույցը արագ ավարտելու և անքաղաքավարի չլինելու համար։ Նրանք ասում են «մտածեմ», «ուղարկիր հղումը», բայց իրականում մտադիր չեն գնել։
Լուծում․ ուղղակիորեն հարցրեք․ «Ի՞նչ մտահոգություններ ունեք դեռ» կամ «Սրա համար պատրաստ եք հիմա, թե ապագայում»։ Սա կօգնի պարզել իրական դիրքորոշումը։
2. Վստահության պակաս
Մեկ զրույցով վստահություն չի կառուցվում։ Հաճախորդը կարող է հավանել առաջարկը, բայց կասկածել ապրանքանիշին, վերադարձի քաղաքականությանը կամ խոստումների իրագործմանը։
Լուծում․ ապահովեք վստահության հստակ ազդանշաններ․ իրական վկայություններ, երաշխիքներ, թափանցիկ պայմաններ։
3. Որոշումը միայն նրանցը չէր
Հաճախորդը կարող է հավանել առաջարկը, բայց չունենալ վերջնական որոշման իրավունք։ Սա հատկապես տարածված է B2B-ում։
Լուծում․ զրույցի սկզբում պարզեք՝ կա՞ արդյոք մեկ ուրիշը, ով պետք է հաստատի։ Տվեք կիսվելու համար հարմար նյութեր կամ FAQ։
4. Սխալ ժամանակ
Հաճախորդը մտքում ասում է «այո, բայց ոչ հիմա»։ Նրանց առաջնահերթությունները կարող են փոխված լինել։
Լուծում․ առաջարկեք ժամանակի խթաններ՝ սահմանափակ ակցիա, հատուկ առաջարկ կամ օգտակար ստուգաթերթիկ։ Սա կօգնի արագացնել որոշումը՝ առանց ճնշման։
5. Գործընթացի բարդություն
Երբեմն վաճառքը կորչում է պարզապես չափազանց բարդ գործընթացի պատճառով։ Լրացուցիչ քայլ, անհասկանալի ձևաթուղթ կամ երկար վճարման ուղի։
Լուծում․ ստուգեք ձեր գնման/գրանցման ընթացքը։ Հեռացրեք ավելորդ քայլերը, ապահովեք պարզ ու արագ վճարումներ, հատկապես բջջային տարբերակում։
6. Արժեքը հստակ չէր
Հաճախորդը կարող է համաձայն լինել գաղափարի հետ, բայց վճարման պահին չզգալ, որ առաջարկն արժե իր համար։ Դա հաճախ արժեքի ոչ ճիշտ հաղորդման խնդիր է։
Լուծում․ կենտրոնացեք ոչ թե ապրանքի հատկությունների, այլ արդյունքների վրա։ Ցույց տվեք «առաջ և հետո» պատմություններ, պատկերացրեք փոխակերպումը։ Առաջարկեք նաև ճկուն գնագոյացում։
7. Շեղվածություն և մոռացկոտություն
Ժամանակակից հաճախորդները շեղված են։ Նույնիսկ ցանկանալով գնել՝ նրանք կարող են ընդհատվել, մոռանալ և այլևս չվերադառնալ։
Լուծում․ օգտագործեք նրբանկատ հիշեցումներ՝ լքված զամբյուղի նամակներ, SMS կամ follow-up նամակներ։ Հեշտացրեք վերադառնալը՝ պահելով զամբյուղը կամ վերջին դիտված ապրանքները։
***
Հաճախորդի «այո»-ն միշտ չէ, որ նշանակում է գործարքի ավարտ։ Դա ընդամենը հետաքրքրության ցուցիչ է։ Վստահության բացակայությունը, սխալ ժամանակը, որոշումների բարդությունը կամ շեղվածությունը կարող են խաթարել գնման ճանապարհը։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
-
Սեպտեմբերի 2-ի բիզնես լուրերը
2025/09/02/ 22:00 -
Հաստատվել է կամավոր ատեստավորման ժամանակացույցը
2025/09/02/ 20:10 -
Առաջարկվում է հստակեցնել «Գնումների մասին» օրենքի որոշ դրույթներ
2025/09/02/ 20:00 -
Ավստրալիայում նավահանգստի աշխատակիցները կեղծ պատի հետևում ավելի քան 107 մլն դոլարի կոկաինի հսկայական խմբաքանակ են պահել
2025/09/02/ 19:47 -
Մեկ նոր նամականիշ՝ «Մեծանուն հայեր. Ալեքսանդր Աճեմյանի ծննդյան 100-ամյակ» թեմայով
2025/09/02/ 19:30 -
Միքայել Սրբազանի կալանքի ժամկետը երկարաձգվեց 1 ամսով
2025/09/02/ 19:29 -
Սերժ Սարգսյանի գործով դատախազը պահանջեց դատարանից հօգուտ պետության բռնագանձել մոտ 4 մլրդ դրամ
2025/09/02/ 19:22 -
7 պատճառ, թե ինչու են հաճախորդներն ասում «այո», բայց չեն գնում
2025/09/02/ 19:10 -
Սեպտեմբերի 2-ի կարևոր լուրերը
2025/09/02/ 19:00 -
Ժաննա Անդրեասյանն ու Չինաստանի մշակույթի և զբոսաշրջության նախարարը քննարկել են համատեղ մշակութային օրերի կազմակերպման հեռանկարները
2025/09/02/ 18:30
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 1, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 1, 2025Թ.

Պլաստիկից մաքրվել է Սևանա լճի 2 կմ երկարությամբ տարածք

1 ԱՅՑ՝ 30․000+ ԲՆԱԿԱՐԱՆԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ, ԱՐԻ՛ TOON EXPO

ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎԵՑ 1SQ-Ի ԿՈՂՄԻՑ ԿԱՌԱՎԱՐՎՈՂ ԵՎՍ ՄԵԿ ՆԱԽԱԳԻԾ՝ ԿԻԵՎՅԱՆ ՌԵԶԻԴԵՆՍ ԲՆԱԿԵԼԻ ՀԱՄԱԼԻՐԸ
