Ճգնաժամը որպես սկիզբ. ինչպես են դժվար ժամանակները ստեղծում նոր բիզնես գաղափարներ

Ամենախորը ճգնաժամերից են ծնվել ամենամեծ հնարավորությունները։

Շատերի համար ճգնաժամը ասոցացվում է անորոշության, կորստի և ռիսկերի հետ։ Բայց պատմությունն այլ բան է ցույց տալիս՝ ամենախորը ճգնաժամերից են ծնվել ամենամեծ հնարավորությունները։ Երբ ամեն ինչ փոխվում է, հենց այդ պահին են ծնվում այն գաղափարները, որոնք փոխում են աշխարհը։


Երբ անորոշությունը դառնում է շարժիչ ուժ

Ճգնաժամի ժամանակ շուկան դադարում է գործել նախկին կանոններով։ Հին պահանջարկը նվազում է, սպառողը դառնում է զգուշավոր, իսկ սովորական լուծումները՝ անարդյունավետ։
Բայց դա հենց այն պահն է, երբ երևում են նրանք, ովքեր տեսնում են ոչ թե փակ դռներ, այլ նոր ուղղություններ։

Փոքր բիզնեսները և անհատ ձեռնարկատերերը ճգնաժամային իրավիճակում ունեն առավելություն՝ նրանք արագ են արձագանքում։ Որտեղ մեծերը կանգ են առնում՝ նրանք հարմարվում են, փոխում ուղղությունը, և ստեղծում այն, ինչ անհրաժեշտ է տվյալ պահին։


Օրինակներ՝ թե ինչպես է դժվարությունը վերածվել հնարավորության

  • Airbnb-ն ծնվեց 2008-ի ֆինանսական ճգնաժամի տարիներին։ Նրա հիմնադիրները պարզապես փորձում էին վճարել բնակարանի վարձը՝ առաջարկելով օդով լիքն ու դյուրին հարթակ զբոսաշրջիկների համար։ Այսօր դա միլիարդավոր դոլարների բիզնես է։

  • Uber-ի գաղափարն էլ առաջացավ նույն ժամանակահատվածում՝ երբ մարդիկ փորձում էին ավելի էժան և հարմար ճանապարհներ գտնել։

  • Zoom և նմանատիպ հարթակները պայթյունավտանգ աճ ապրեցին COVID-19-ի համավարակի տարիներին՝ ցույց տալով, որ ճգնաժամը կարող է ամբողջությամբ վերաձևել շուկան։

Այս օրինակները ապացուցում են մի բան՝ ճգնաժամը մաքրում է դաշտը՝ թողնելով միայն նրանց, ովքեր մտածում են նոր ձևով։


Ինչու է ճգնաժամը լավ ժամանակ նոր գաղափարի համար

  1. Մրցակցությունը նվազում է։ Շատերը կանգ են առնում, իսկ դա նշանակում է՝ տեղ կա նորարարների համար։

  2. Պահանջարկը փոխվում է։ Մարդիկ նոր կարիքներ ունեն, և ով առաջինը տեսնի դրանք, նա էլ կհաղթի։

  3. Գինը դառնում է երկրորդական։ Ճգնաժամի ժամանակ կարևոր է ոչ թե ամենաէժանը, այլ ամենաօգտակար լուծումը։

  4. Բարդությունները ստիպում են պարզ մտածել։ Հենց սահմանափակ ռեսուրսներն են ծնում ստեղծագործ մոտեցումներ։


Ինչպես վերածել ճգնաժամը աճի

  • Մի կենտրոնացիր կորուստների վրա, այլ հնարավորությունների վրա։ Յուրաքանչյուր անկում բացում է նոր շուկաներ։

  • Լսիր մարդկանց։ Նրանց խնդիրները հենց քո նոր ապրանքի կամ ծառայության գաղափարն են։

  • Փոքր սկսիր, արագ ստուգիր։ Ճգնաժամի ընթացքում ավելի լավ է փորձարկել փոքր քայլերով, քան սպասել իդեալական պայմանների։

  • Հավատա հարմարվելու ուժին։ Բիզնեսի ամենամեծ արժեքը ոչ թե կապիտալն է, այլ ճկունությունը։

Ճգնաժամը միշտ թվում է վտանգավոր՝ մինչև այն դառնում է շրջադարձային։
Այն մարդիկ, ովքեր չեն վախենում փոփոխությունից, հաճախ են դուրս գալիս այդ իրավիճակից ավելի ուժեղ, քան առաջ։

Բիզնեսը, որն այսօր ծնվում է դժվար պայմաններում, վաղը դառնում է կայուն ու խելացի կառույց, որովհետև նրա հիմքում ոչ թե բախտն է, այլ հարմարվելու և լուծումներ գտնելու կարողությունը։