Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով

Ինչպես Toyota-ն դարձավ ամենավաճառվող ավտոարտադրողը 2024-ին

Հնվ 30, 2025 12:15
32

Toyota-ն կրկին առաջատար է. 2024-ին ընկերությունը գերազանցել է բոլոր մրցակիցներին

Toyota Motor ընկերությունը հինգերորդ տարին անընդմեջ դարձել է աշխարհի ամենաշատ վաճառվող ավտոարտադրողը՝ գերազանցելով իր հիմնական մրցակիցներին: Չնայած վաճառքի որոշակի նվազմանը, ճապոնական ավտոարտադրողն ապահովել է կայուն գերազանցություն միջազգային շուկայում:

Toyota-ի վաճառքի ցուցանիշները

2024 թվականին Toyota-ն ամբողջ աշխարհում վաճառել է 10.82 միլիոն ավտոմեքենա, ինչը 3.7%-ով պակաս է 2023 թվականի համեմատ, սակայն այս ցուցանիշն էլ բավարար է եղել, որպեսզի ընկերությունը շարունակի մնալ առաջատար:

Մրցակիցները չեն կարողանում առաջ անցնել

Toyota-ի հիմնական մրցակիցը՝ գերմանական Volkswagen Group-ը, անցած տարի վաճառել է շուրջ 9.02 միլիոն ավտոմեքենա, ինչը 2.3%-ով պակաս է նախորդ տարվա համեմատ: Սա կրկին հաստատում է, որ ճապոնական ավտոարտադրողը պահպանում է շուկայի առաջատարի իր դիրքը:

Երրորդ հորիզոնականում Hyundai Motor-ն է, որն ամբողջ աշխարհում վաճառել է 7.23 միլիոն մեքենա՝ 1%-ով պակաս, քան 2023 թվականին:

Toyota-ի հաջողության գաղտնիքը

Toyota-ի կայուն առաջատարությունը պայմանավորված է մի շարք գործոններով.

  • Բարձրորակ արտադրանք՝ բարձր դիմացկունությամբ և վառելիքի արդյունավետությամբ,
  • Էլեկտրական և հիբրիդային մոդելների աճող պահանջարկ,
  • Հզոր արտադրական շղթա, որը թույլ է տալիս ընկերությանը հաղթահարել համաշխարհային շուկայի մարտահրավերները,
  • Հաճախորդների մեծ վստահություն՝ տասնամյակների փորձառության արդյունքում:

Ապագայի տեսլական

Toyota-ն շարունակաբար զարգացնում է իր էլեկտրական մեքենաների ծրագիրը, միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինովացիոն տեխնոլոգիաների և արտադրական գործընթացների մեջ: Սա թույլ կտա ընկերությանը պահպանել իր առաջատար դիրքը և համապատասխանել շուկայի փոփոխվող պահանջներին:

Toyota-ի շարունակական հաջողությունները վկայում են նրա ամուր ռազմավարության մասին, որը թույլ է տալիս հաղթահարել տնտեսական անկայունությունը և պահպանել առաջատար դիրքը ավտոարդյունաբերության ոլորտում:

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: