Evocabank-ը՝ Newmag Summer Fest 2025-ի գլխավոր հովանավոր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոլիվուդը դատի է տվել արհեստական ​​ինտելեկտի ընկերությանը՝ առանց լիցենզիայի կերպարներ պատճենելու համար
Իսրայել-Իրան լարվածությունը հասնում է Սյունիք․ ինչ սպասել Հայաստանի տնտեսությունում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կկառուցվի 500 միլիոն դոլար արժողությամբ AI գործարան
Երևանի որ վարչական շրջաններում են այսօր բնակարաններն ավելի մատչելի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անպտղության մակարդակը Հայաստանում հասել է 18.2%-ի
Հայաստանը 2024 թվականին արտահանել է 7.5 միլիոն լիտր կոնյակի սպիրտ
«Պարզից պարզ». ֆինանսական գրագիտությունն ԱրարատԲանկի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող գոլֆիստները 2025-ին. Forbes. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 54․5 մլրդ դրամ
Սևանա լիճ է բաց թողնվել շուրջ 74 հազար 800 հատ իշխանի մանրաձուկ
Ինչու է Հայաստանում դոլարը բանկերից «հեռանում». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tabadul. Ներդրումային հնարավորություններ, որոնք հասանելի են միայն Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտը հունվար-մայիս ժամանակահատվածում կազմել է 3.393 տրլն ռուբլի կամ ՀՆԱ-ի 1.5%-ը
Հայաստանում մասնագիտական ​​քոլեջների ընդունելության թիվն աճել է 11.4%-ով. ԿԳՄՍՆ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0.5%-ով
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 9.3%-ով
Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային թիմը ոչ-ոքի ավարտեց հանդիպումը Չեռնոգորիայի հետ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 38,8%-ով
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 23․2%-ով

Թվային կարոտախտ. նոր սերնդի խորը պահանջարկն ու Հայաստանի բաց հնարավորությունը

Հնս 7, 2025 08:23
22

Աշխարհում, որտեղ տեխնոլոգիական առաջընթացը վերածվել է կյանքի բնականոն բաղադրիչի, անակնկալ երևույթ է ձևավորվում։

Նոր սերունդը՝ միլենիալները և Z սերնդի ներկայացուցիչները, իրենց մեջ աճեցրել են մի յուրօրինակ զգացողություն՝ կարոտ դեպի մի աշխարհ, որտեղ թվային ներկայությունը երկրորդական էր, իսկ մարդկային շփումները՝ ավելի բնական։

Վերջերս հրապարակված The Guardian-ի հոդվածներից մեկում նշվում է, որ երիտասարդների զգալի հատվածը՝ գրեթե կեսը, կփափագեր ապրել մի իրականության մեջ, որտեղ ինտերնետ գոյություն չունի։ Սա սոսկ ռոմանտիկ նոստալգիա չէ։ Ավելի շուտ՝ այն խորքային արձագանք է թվայնացված աշխարհի կողմնակի ազդեցություններին՝ մշտական վերահսկման զգացողությանը, համատարած մրցակցությանը և ինքնադրսևորման կորստին:

Ի՞նչ են փնտրում նոր սերնդի սպառողները

Այս օրերին, երբ գրեթե յուրաքանչյուր պահ վերածվում է հրապարակման առիթի, իսկ անձնական տարածքը մղվում է ետնաշերտ, նոր սերունդը պահանջում է՝

  • Իրական և անմիջական շփումներ՝ առանց տեսախցիկների։

  • Փորձառություններ, որոնք գոյություն ունեն ինքնին, այլ ոչ թե իրենց վավերագրված տարբերակների միջոցով։

  • Ապրանքներ և ծառայություններ, որոնք դուրս են արագ սպառման մշակույթից։

  • Ժամանակի և ուշադրության ներդրում պահանջող գործընթացներ։

Այս միտումները բերում են նոր տնտեսական իրականության՝ թափանցիկության, վավերականության և մարդկային շփման բարձրացված արժեքի։ Բրենդները, որոնք կկարողանան ստեղծել ապրելու իսկական զգացողություն՝ առանց մշտական թվայնացման, շուկայում կունենան ակնհայտ առավելություն։

Բիզնես աշխարհը՝ նոստալգիայի և նոր իրականության խաչմերուկում

Առաջատար ընկերությունները սկսում են արձագանքել այս խորքային փոփոխությանը՝ զարգացնելով ռազմավարություններ, որոնք հիմնված են «offline-first» սկզբունքի վրա։ Սա նշանակում է.

  • Կենդանի միջոցառումներ՝ սահմանափակ թվով մասնակիցներով։

  • Սահմանափակ քանակությամբ արտադրանք՝ շեշտը դնելով բարձրորակ ձեռագործության վրա։

  • Թվային դետոքս արշավներ և մարքեթինգային արշավներ, որոնք դիմում են հանգստի և ուշադրության մշակույթին։

Այս փոփոխությունները ստիպում են վերաիմաստավորել ոչ միայն բիզնեսի մոդելները, այլև ապրանքանիշի ամբողջական փիլիսոփայությունը։ Այլևս հաջողություն չեն բերում նրանք, ովքեր միայն մրցում են ուշադրության համար։ Հաղթում են նրանք, ովքեր վերադառնում են բուն արժեքներին՝ մարդու կարիքներին և իրական փորձառություններին։

Հայաստանի բաց հնարավորությունը

Այս համաշխարհային միտման ֆոնին Հայաստանը ունի եզակի առավելություններ։

Հայաստանը կարող է դառնալ այն տարածքներից մեկը, որտեղ հնարավոր է վերագտնել իսկական շփման և փորձառության արժեքը՝

  • Գյուղատնտեսական տուրիզմ, գինու արտադրության փորձառություններ և արհեստավորների աշխատանք։

  • Մշակութային ժառանգության վրա հիմնված միջոցառումներ՝ շփումը խորացնող մթնոլորտով։

  • Բնական տարածություններ, որոնք խրախուսում են մեդիտացիան, թվային դետոքսը և իրական հանգիստը։

Հայկական բիզնեսները, որոնք կնախընտրեն թվային արագությունը փոխարինել մարդկային շփման որակով և բովանդակությամբ, կարող են ձևավորել նոր բազա՝ նոր սերնդի կարիքներին համապատասխան։

***

Թվային կարոտախտը վկայում է այն մասին, որ սերունդները փնտրում են իսկական փորձառություններ և շփումներ՝ հագեցած տեխնոլոգիական աշխարհում։ Հայաստանը, իր հնարավորություններով և անկրկնելի համադրությամբ՝ բնություն, մշակույթ և մարդկային ջերմություն, կարող է ոչ միայն արձագանքել այս պահանջարկին, այլ նաև առաջատար դառնալ նոր իրականության ձևավորման գործում։ Բիզնեսները, որոնք կհասկանան և ճիշտ կօգտագործեն այս միտումը, կունենան ոչ միայն շուկայական առավելություն, այլ նաև կմոտենան ապագայի հաջողության նոր մոդելին։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: