Ռուսական նավթավերամշակման գործարանները ակնկալում են արդյունահանման 15 տոկոս անկում ՝ կապված նավթամթերքի եվրոպական էմբարգոյի վրա, որն ուժի մեջ կմտնի փետրվարի 5-ից։ Այս մասին հայտնում է Reuters-ը ՝ հղում անելով ռուսական իշխանությունների ծրագրերին ծանոթ բարձրաստիճան աղբյուրին։ Ռուսաստանից հում նավթի մատակարարումների ԵՄ էմբարգոն ուժի մեջ է մտել 2022 թվականի դեկտեմբերի 5-ից։ Եվրոպան պաշտոնապես դադարեցրել է ռուսական նավթի ներկրումը ծովով։ Բացի այդ, դեկտեմբերի 5-ից ԵՄ-ն, «Մեծ յոթնյակի» երկրները և Ավստրալիան չեն տեղափոխի և ապահովագրի ռուսական նավթը մեկ բարելի դիմաց 60 դոլարից բարձր գնով։ Ռուսական նավթամթերքի ներկրման էմբարգոն ուժի մեջ կմտնի 2023 թվականի փետրվարի 5-ից։ Reuters-ի հոդվածում ասվում է, որ Ռուսաստանում նավթավերամշակման գործարաններում աշխատում է մոտ 120 հազար մարդ: «Վերամշակող գործարանները սկսել են նախապատրաստվել ռուսական նավթամթերքի ներմուծման ԵՄ արգելքի ուժի մեջ մտնելուն և կանխատեսում են արդյունահանման հնարավոր կրճատում 15%-ով»,- գրում է Reuters-ը։ Միաժամանակ գործակալության աղբյուրը մանրամասնել է, որ նավթամթերքների էմբարգոն ավելի բացասական ազդեցություն կունենա ռուսական նավթավերամշակման գործարանների աշխատանքի վրա, քան հում նավթի սահմանափակումները։
Ինչպես նշում է Reuters-ը, նավթամթերքների դեպքում բավականին դժվար է բենզին ու դիզել տեղափոխող տանկերներից հավաքել այսպես կոչված ստվերային նավատորմը։ Հում նավթի դեպքում դա ավելի հեշտ է անել, հետևում է նյութից։ Բանն այն է, որ այդ տանկերների ծավալներն ավանդաբար ավելի փոքր են։ Աղբյուրը պարզաբանել է, որ այդ պատճառով նավթամթերքների փոխադրման նույն ծավալները պահպանելու և դրանք Ասիա առաքելու համար կպահանջվեն ավելի շատ նավեր, մինչդեռ չկան։ Ինչպես պարզաբանում է գործակալության զրուցակիցը, ավելի վաղ Ռուսաստանը նավթամթերք էր արտահանում հիմնականում Եվրամիություն, էմբարգոյի ուժի մեջ մտնելուց հետո այդ հնարավորությունն այլևս չի լինի: