Ռուսաստանի նավթային ընկերությունները, ԵՄ նոր պատժամիջոցների ֆոնին, պատրաստվում են վերադառնալ դեպի արևելք նավթի երկաթուղային փոխադրումներ ՝ 2016 թվականից ի վեր առաջին անգամ։ Այս մասին գրում է «Կոմերսանտ»-ը ՝ վկայակոչելով աղբյուրներ։
Transneft-ի կառուցվածքը Սեպտեմբերի 25-ին Transnefteprodukt-ը երկաթուղով Կոզմինո նավահանգիստ է ուղարկել «Գազպրոմ Նեֆթ»-ին պատկանող նավթի փորձնական խմբաքանակ ՝ 4,4 հազար տոննա ծավալով։ Միաժամանակ մատակարարման նման սխեման համաձայնեցվել է «Տրանսնեֆտի» հետ, և նավթը մատակարարվել է նրա խողովակաշարային համակարգից։ Աղբյուրները հայտնել են, որ բեռը ծովային տերմինալ է հասել հոկտեմբերի 3-ին:Հրապարակման զրուցակիցները հավելել են, որ 2016 թվականից դեպի արևելք երկաթուղով առաքումներ չեն իրականացվում, քանի որ խողովակով փոխադրումը շատ ավելի էժան է։ Սակայն վերջին ամիսներին, հաշվի առնելով նոր պատժամիջոցների ներդրման Եվրամիության ծրագրերը, երկաթուղու թողունակության մի մասը վերադարձել է աշխատանքի։ Մասնավորապես, դա տեղի է ունեցել խողովակաշարի թողունակության պակասի պատճառով։
Թերթի աղբյուրները նշել են, որ տարեկան 7 մլն տոննա պոտենցիալ առաջարկը չափազանց լավատեսական է։ Դրան հասնելը դժվար կլինի «Ռուսական երկաթուղիներից» տրանսպորտի զեղչերի բացակայության, ինչպես նաև արևելյան պոլիգոնի ծանրաբեռնվածության պատճառով: Բացի այդ, շուկայում նավթատարների պակաս կա։Սեպտեմբերի 28-ին Էներգետիկայի և ֆինանսների ինստիտուտի հիմնադրամի գլխավոր էներգետիկ տնօրեն Ալեքսեյ Գրոմովը հայտնել է, որ Ռուսաստանի նավթի կեսից ավելին (60%), որը նախատեսված է արտահանման համար, գտնվում է գործող պատժամիջոցների կամ դրանց սպառնալիքի տակ։