Ռուսական ածխի ներկրման ծավալը Հնդկաստան սեպտեմբերի վերջին կնվազի 30%-ով ՝ հասնելով 1,4 մլն տոննայի։ Առաջիկա ամիսներին այս միտումը կշարունակվի լոգիստիկ դժվարությունների պատճառով, հաղորդում է «Կոմերսանտը» ՝ վկայակոչելով Coalmint խորհրդատվական ընկերության հաշվարկները։
«Ռուսական ջերմային ածուխի ներմուծումը Հնդկաստան, ամենայն հավանականությամբ, սեպտեմբերին կնվազի 30 տոկոսով ՝ մինչև 1,4 միլիոն տոննա: Դրան կնպաստի ածխային նավերի երկար սպասման շրջանը և նավերի երթուղիների ծանրաբեռնվածության ավելացումը Բալթիկը Հյուսիսային ծովի հետ կապող դանիական նեղուցների տարածքում»,- ասվում է հոդվածում։ Վերջին գործոնն իր հերթին արդեն հանգեցրել է նրան, որ հեղուկ բնական գազ (LNG), դիզվառելիք և նավթ տեղափոխող նավերն ավելի երկար են երթուղիներ ունենում։ Այսպիսով, ածուխային նավերի համար ավելի ու ավելի քիչ ազատ տարածք է մնում մանևրելու համար,- ասում են Coalmint-ի վերլուծաբանները:
Հնդկաստան ռուսական ածխի ներմուծման հետագա նվազման մեկ այլ պատճառ կլինի պատժամիջոցների պատճառով ածխի բեռների փոխադրման ապահովագրությունից արեւմտյան ընկերությունների հրաժարումը։ Ըստ SUEK-ի լոգիստիկայի տնօրեն Դենիս Ռախիմժանովի, ռուսական ածխի ընկերություններին հասանելի է համաշխարհային բեռնափոխադրումների միայն 30%-ը:
«Դեռ փետրվարին մեզ հասանելի էր 100%-ը, այսօր հասանելի է միայն 30%-ը, և բացի այդ, օգոստոսին մենք բախվեցինք նավերի վերաապահովագրություն ապահովող ակումբների աննախադեպ ազդեցությանը»,- եզրափակել է Ռախիմժանովը։
Սեպտեմբերի 20-ին «Կոմերսանտ»-ը, վկայակոչելով Չինաստանի մաքսային վիճակագրությունը, հայտարարեց օգոստոսին Չինաստան ածխի մատակարարումների ավելացման մասին ՝ հուլիսի համեմատ 15%-ով ՝ հասնելով 8,4 մլն տոննայի։ Ասիական երկիր ռուսական հումքի արտահանման աճը տեղի է ունեցել ածխի ներկրման եվրոպական էմբարգոյի ուժի մեջ մտնելուց հետո։