IDBank-ը Cashless Forum Uzbekistan 2025-ում․ տեխնոլոգիաներ, որ փոխում են բանկային փորձառությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իտալիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հարկերից խուսափելու 3 դեպքով պետությանը պատճառվել է 179 միլիոն դրամի վնաս
Nvidia-ի եկամուտն աճել է 12%-ով
2024թ. հունվար-մարտին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 39.4%-ով
«Խելացի ականջակալը» փոխարինելու է սմարթֆոնին. OpenAI-ի գաղտնի զենքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ տնտեսական ակտիվության աճի տեմպը մնում է ցածր մակարդակում. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սարդարապատի բիզնես դասերը՝ ինչպես հաղթեցինք 1918-ին և ինչ կարող ենք անել 2025-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մայիսի 1-ի դրությամբ Հայաստանից հեռացել է 12,000 արցախցի
Tesla-ի վաճառքները ԵՄ-ում ապրիլին նվազել են 52.6%-ով
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում արտահանումը նվազել է 60․4%-ով
Հայաստանի պետական պարտքը ապրիլի վերջի դրությամբ կազմում է 13.6 մլրդ դոլար
Իրանում 4.9 մագնիտուդով երկրաշարժ է տեղի ունեցել
5 միլիարդ դոլարի անկում. ինչու է Հայաստանի առևտուրը կրճատվում այս տեմպերով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ոլորտներն են այսօր Հայաստանի տնտեսությունը տանում առաջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆրանսիան նախատեսում է հյուպատոսական բաժին բացել Գորիսում
ԱրարատԲանկը՝ Wonder Kid Academy-ի աստղագիտական լաբորատորիայի ստեղծման աջակից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ucom-ի աջակցությամբ անցկացվեց միջազգային դրոնների «Mini Whoop Drone Racing 2025»  մրցարշավ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը դրամային պարտատոմսեր է տեղաբաշխում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թրամփը ԵՄ-ից ներմուծվող ապրանքների 50% մաքսատուրքերը հետաձգել է մինչև հուլիսի 9-ը

Աշխարհի ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերը. Apple-ը, Google-ը, Tesla-ն առաջին տասնյակում են

Դկտ 16, 2022 13:10
104

«Apple»-ը, «Microsoft»-ը և «Google»-ը զբաղեցրել են «World Brand Lab»-ի ՝ 2022 թվականի աշխարհի 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերի ամենամյա ցուցակի առաջին երեք տեղերը: Այդ մասին գրում է EINnews-ը։ Ամերիկյան ընկերությունները ներկայացնում են 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերից 198-ը: Նրանց հաջորդում են Ֆրանսիան, Ճապոնիան, Չինաստանը և Մեծ Բրիտանիան։


Բրենդի ազդեցությունը ապրանքանիշի կարողությունն է ՝ զարգացնելու և գրավելու շուկաները, շահույթ ստանալու համար,- բացատրում է World Brand Lab-ը: World Brand Lab-ի բրենդի ազդեցությունը չափվում է երեք հիմնական ցուցանիշներով ՝ շուկայի մասնաբաժինը, ապրանքանիշի հավատարմությունը և համաշխարհային առաջնորդությունը: Ամենաազդեցիկ բրենդների վարկանիշը հրապարակվում է 19 տարի անընդմեջ։ Ընդհանուր առմամբ գնահատվում է մոտ 15000 ապրանքանիշ։