«Apple»-ը, «Microsoft»-ը և «Google»-ը զբաղեցրել են «World Brand Lab»-ի ՝ 2022 թվականի աշխարհի 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերի ամենամյա ցուցակի առաջին երեք տեղերը: Այդ մասին գրում է EINnews-ը։ Ամերիկյան ընկերությունները ներկայացնում են 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերից 198-ը: Նրանց հաջորդում են Ֆրանսիան, Ճապոնիան, Չինաստանը և Մեծ Բրիտանիան։
Բրենդի ազդեցությունը ապրանքանիշի կարողությունն է ՝ զարգացնելու և գրավելու շուկաները, շահույթ ստանալու համար,- բացատրում է World Brand Lab-ը: World Brand Lab-ի բրենդի ազդեցությունը չափվում է երեք հիմնական ցուցանիշներով ՝ շուկայի մասնաբաժինը, ապրանքանիշի հավատարմությունը և համաշխարհային առաջնորդությունը: Ամենաազդեցիկ բրենդների վարկանիշը հրապարակվում է 19 տարի անընդմեջ։ Ընդհանուր առմամբ գնահատվում է մոտ 15000 ապրանքանիշ։
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.