Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մարտին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 6.5%-ով
2025-ի ապրիլին Վրաստանում գնաճի մակարդակը կազմել է 0.2%
Սևանա լճում կայացավ առագաստանավերի մեկնարկի և սեզոնի առաջին ռեգատայի արարողությունը. դիտեք ABNews.am կայքում

Աշխարհի ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերը. Apple-ը, Google-ը, Tesla-ն առաջին տասնյակում են

Դկտ 16, 2022 13:10
104

«Apple»-ը, «Microsoft»-ը և «Google»-ը զբաղեցրել են «World Brand Lab»-ի ՝ 2022 թվականի աշխարհի 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերի ամենամյա ցուցակի առաջին երեք տեղերը: Այդ մասին գրում է EINnews-ը։ Ամերիկյան ընկերությունները ներկայացնում են 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերից 198-ը: Նրանց հաջորդում են Ֆրանսիան, Ճապոնիան, Չինաստանը և Մեծ Բրիտանիան։


Բրենդի ազդեցությունը ապրանքանիշի կարողությունն է ՝ զարգացնելու և գրավելու շուկաները, շահույթ ստանալու համար,- բացատրում է World Brand Lab-ը: World Brand Lab-ի բրենդի ազդեցությունը չափվում է երեք հիմնական ցուցանիշներով ՝ շուկայի մասնաբաժինը, ապրանքանիշի հավատարմությունը և համաշխարհային առաջնորդությունը: Ամենաազդեցիկ բրենդների վարկանիշը հրապարակվում է 19 տարի անընդմեջ։ Ընդհանուր առմամբ գնահատվում է մոտ 15000 ապրանքանիշ։