Ռուսական խոշորագույն Wildberries շուկայի հաճախորդները խոսել են ապրանքների վերադարձի համար հսկայական տուգանքների մասին,- գրում է РБК-ն։
Նշվում է, որ օգտատերերին նշանակվում է 100 ռուբլի տուգանք յուրաքանչյուր չգնված ապրանքի համար: Ըստ VKontakte սոցիալական ցանցի Wildberries համայնքի մի շարք անդամների, կայքը դուրս է գրում տուգանքները, նույնիսկ եթե գնորդը վերադարձնի թերի ապրանքը։
Զգուշացումներն այն մասին, որ եթե սպառողը հրաժարվի պատվիրված ապրանքներից, կայքը յուրաքանչյուրի համար կգանձի 100 ռուբլի, որոշ օգտատերեր սկսել են ստանալ մոտ մեկ ամիս առաջ։ Հաղորդագրություններում ընկերությունը վկայակոչում է «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» օրենքի 26.1, համաձայն որի վաճառողը պարտավոր է հաճախորդին վերադարձնել ապրանքի գումարը, բացառությամբ սպառողից վերադարձը առաքելու վաճառողի ծախսերի:
Wildberries-ից RBC-ին ասել են, որ վերադարձի քաղաքականությունը ընկերությունում չի փոխվել 2020 թվականից ի վեր: Ընկերությունը փորձարկում է առաքման տարբեր մոդելներ բարձր և ցածր գնման տոկոս ունեցող հաճախորդների համար: Վերջիններիս համար կիրառվում է հակադարձ լոգիստիկ վճարման դրույքաչափը,- պարզաբանել են ընկերությունից։
Ավելի վաղ Wildberries-ը հայտնել էր, որ 10%-ից ցածր հետգնման տոկոսադրույքով օգտատերերի մոտավորապես 5%-ի համար ստուգում է հետգնման վճարները: