

Wildberries մարկետփլեյսը ներկայացրել է պատվերը չեղարկելու գործառույթ՝ պատվերը տեղադրելուց հետո մեկ ժամվա ընթացքում։ Նոր գործառույթը օգտակար կլինի հաճախորդներին, եթե նրանք սխալվել են առաքման հասցեի, ապրանքների քանակի հետ կամ պատահաբար պատվեր են կատարել:
Չեղաչկման կոճակը հայտնվել է կայքում և բջջային հավելվածում՝ «առաքում» բաժնում։ Առաջին փուլում տարբերակը հասանելի է գնորդներին, ովքեր վճարում են ապրանքների համար առաքումից հետո: Հետագայում գործառույթը հասանելի կլինի բոլոր հաճախորդներին։
Բացի այդ, սկզբում նոր տարբերակը հասանելի կլինի միայն այն վաճառողների պրոդուկտների համար, որոնք ապրանքները պահում են իրենց սեփական պահեստներում։
Ըստ Wildberries-ի՝ չեղարկման գործառույթի շնորհիվ կնվազի պատահական պատվերների քանակը. եթե հաճախորդը սխալ հասցե է ընտրել, պատահաբար է պատվիրել կամ սխալվել է ապրանքների քանակի հարցում:
Wildberries-ը պարզաբանել է, որ պատվերի չեղարկման կոճակը բջջային հավելվածում կհայտնվի վերջին տարբերակի թարմացումից հետո, սակայն կայքում տարբերակն անմիջապես հասանելի է հաճախորդներին։