Ռուսական նավթ մատակարարելու համար նավերի վարձակալման արժեքը կտրուկ աճում է, քանի որ ավելի շատ տանկերի սեփականատերեր հրաժարվում են առաքել ԵՄ նոր պատժամիջոցների նախօրեին: Այս մասին հինգշաբթի հայտնել է Bloomberg-ը։
Այն բացատրում է, որ այն ընկերությունները, որոնք ցանկանում են առաքել ռուսական նավթ, հակված են բարձր ռիսկային վճարներ գանձել: Բրոքերային ընկերություններից ստացված տեղեկատվության համաձայն ՝ խոսքը դեկտեմբերի 5-ից, երբ ուժի մեջ կմտնեն ԵՄ սահմանափակումները, Բալթիկ ծովի նավահանգիստների տերմինալներից Հնդկաստան նավթի փոխադրման համար 15 մլն դոլար գնի մասին է։ Նախկինում ծառայության արժեքը տատանվում էր 9-ից 11,5 միլիոն դոլարի սահմաններում։
Հասանելի քիչ նավերը և ռուսական նավթը ավանդական եվրոպացի գնորդներից դեպի Ասիա և Մերձավոր Արևելք շեղելու անհրաժեշտությունը բարձրացնում են գները,- նշում է հրատարակությունը ՝ նշելով, որ «արգելող բարձր բեռնափոխադրումները» իրենց հերթին հանգեցնում են բուն ռեսուրսի արժեքի նվազմանը, քանի որ մատակարարները վերահսկում են մատակարարվող նավթի վերջնական գինը մրցունակ պահելու համար:
Դեկտեմբերի 5-ին ԱՄՆ-ը, ԵՄ-ն և Մեծ Բրիտանիան մտադիր են արգելել իրենց ընկերություններին տրանսպորտային, ֆինանսական և ապահովագրական ծառայություններ մատուցել Ռուսաստանից նավթ տեղափոխող լցանավերի համար, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ ռուսական մատակարարումները վճարվում են այն գներով, որը չի գերազանցում սահմանված մակարդակը: համաձայնեցված ԵՄ և G7 պետությունների կողմից: Ինչպես հինգշաբթի հայտնել է The Wall Street Journal-ը ՝ վկայակոչելով քննարկումներին մասնակցող դիվանագետներին, ԵՄ երկրները կարող են համաձայնության գալ ռուսական նավթի գնի առաստաղի շուրջ դեկտեմբերի 2-ին ՝ 60 դոլար մեկ բարելի դիմաց։