

Ֆրանսիական Danone սննդամթերքի ընկերությունը պատրաստվում է կրճատել իր արտադրանքի գիծը ՝ ծախսերը նվազեցնելու համար, ըստ նախնական տվյալների։ Այս մասին հայտնում է Reuters-ը ՝ հղում անելով Danone-ի թոփ-մենեջերներից մեկին։
Զրուցակցի խոսքով ՝ յոգուրտ սպառողները ապագայում, ամենայն հավանականությամբ, կնկատեն ապրանքի որակի փոփոխություններ։ Բացի այդ, չեն բացառվում պահածոների ծավալի փոփոխություններ։ Սուպերմարկետներն ու սննդամթերք արտադրողները պայքարում են գների աճի դեմ Ուկրաինայում ստեղծված իրավիճակի և առաքման ժամանակի խափանումների ֆոնին,- ավելացրել է հրատարակությունը: Տնտեսական գործոնները կարող են ստիպել Danone-ին վերանայել, թե ինչպես է վաճառում իր ամենավաճառվող ապրանքները ՝ Activia մածունից մինչև Evian ջուր: Հայտնի չէ, թե կոնկրետ որ ապրանքային գծի վրա կազդեն Danone-ի նորարարությունները։
Ավելի վաղ Danone-ը դադարեցրել էր evian ջրի և Alpro բուսական ըմպելիքների ներմուծումը Ռուսաստան։