Yandex-ը գործարկել է ալգորիթմ, որը ստուգում է որոնման ընթացքում ապրանքների զեղչերի իսկությունը: Այժմ գնորդին տեղեկատվություն կտրվի զեղչի մասին, եթե վաճառողը նախկինում չի բարձրացրել գինը, գրում է «Իզվեստիան» ընկերության հղում անելով մամուլի ծառայությանը։
Ալգորիթմը վերլուծում է ապրանքների արժեքը նախորդ երկու ամիսների համար։ Խանութները կարող են զեղչի տվյալները ուղարկել Yandex-ին, որպեսզի դրանք հայտնվեն որոնման մեջ։ Յուրաքանչյուր զեղչի կողքին կնշվի, որ այն անցել է թեստը, ինչպես նաև, թե քանի տոկոսով է նվազել ապրանքի ինքնարժեքը։ Եթե գնորդը ցանկանա տեսնել բոլոր ապրանքները, որոնք վաճառվում են, նա կկարողանա օգտագործել հատուկ զտիչ։
Նման մանիպուլյացիաների նկատմամբ վերահսկողությունը ներդրվում է էլեկտրոնային առևտրի շուկայի այլ մասնակիցների կողմից: Wildberries-ը պատմել է, որ գնորդներն իրենք կարող են հետևել ապրանքների գների փոփոխություններին. դրա համար ապրանքի քարտերում ներկայացված է դրա արժեքի դինամիկայով գրաֆիկ: Սա թույլ է տալիս համոզվել, որ վաճառողն իսկապես ազնիվ զեղչ է տրամադրել ապրանքի համար:Ozon-ը հաշվարկում է օպտիմալ զեղչը ՝ հիմնվելով ապրանքի բազային գնի վրա ՝ օգտագործելով ապրանքը բաժնետոմսում ավելացնելուց առաջ վերջին 30 օրվա տվյալները, ինչպես նաև վերլուծություններ ՝ ըստ կատեգորիաների: Avito-ն ունի հատուկ գնային ցուցիչներ, որոնցով կարելի է տեսնել, թե որքանով է այն համապատասխանում շուկային։