ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

«Яндекс»-ը գործարկել է ալգորիթմ, որը ստուգում է որոնման ընթացքում ապրանքների զեղչերի իսկությունը. «Известия»

Նյմ 25, 2022 11:17
72
ADS

Yandex-ը գործարկել է ալգորիթմ, որը ստուգում է որոնման ընթացքում ապրանքների զեղչերի իսկությունը: Այժմ գնորդին տեղեկատվություն կտրվի զեղչի մասին, եթե վաճառողը նախկինում չի բարձրացրել գինը, գրում է «Իզվեստիան» ընկերության հղում անելով մամուլի ծառայությանը։
Ալգորիթմը վերլուծում է ապրանքների արժեքը նախորդ երկու ամիսների համար։ Խանութները կարող են զեղչի տվյալները ուղարկել Yandex-ին, որպեսզի դրանք հայտնվեն որոնման մեջ։ Յուրաքանչյուր զեղչի կողքին կնշվի, որ այն անցել է թեստը, ինչպես նաև, թե քանի տոկոսով է նվազել ապրանքի ինքնարժեքը։ Եթե ​​գնորդը ցանկանա տեսնել բոլոր ապրանքները, որոնք վաճառվում են, նա կկարողանա օգտագործել հատուկ զտիչ։


Նման մանիպուլյացիաների նկատմամբ վերահսկողությունը ներդրվում է էլեկտրոնային առևտրի շուկայի այլ մասնակիցների կողմից: Wildberries-ը պատմել է, որ գնորդներն իրենք կարող են հետևել ապրանքների գների փոփոխություններին. դրա համար ապրանքի քարտերում ներկայացված է դրա արժեքի դինամիկայով գրաֆիկ: Սա թույլ է տալիս համոզվել, որ վաճառողն իսկապես ազնիվ զեղչ է տրամադրել ապրանքի համար:Ozon-ը հաշվարկում է օպտիմալ զեղչը ՝ հիմնվելով ապրանքի բազային գնի վրա ՝ օգտագործելով ապրանքը բաժնետոմսում ավելացնելուց առաջ վերջին 30 օրվա տվյալները, ինչպես նաև վերլուծություններ ՝ ըստ կատեգորիաների: Avito-ն ունի հատուկ գնային ցուցիչներ, որոնցով կարելի է տեսնել, թե որքանով է այն համապատասխանում շուկային։