ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Աշխարհի հզորագույն երկրները. Brand Finance

Մրտ 9, 2024 05:22
210
ADS

ԱՄՆ-ն և Մեծ Բրիտանիան շարունակում են մնալ աշխարհի ամենահզոր երկրները՝ ըստ Brand Finance-ի ամենամյա Global Soft Power Index-ի:

Միևնույն ժամանակ, Չինաստանը հինգերորդ տեղից բարձրացել է երրորդ հորիզոնական՝ շրջանցելով Ճապոնիային (որը պահպանել է չորրորդ հորիզոնականը) և Գերմանիային (որը երրորդից՝ նահանջել հինգերորդ տեղ):
Brand Finance-ը դասակարգում է երկրների «փափուկ ուժը» (նրանց ազդեցությունը պետությունների, ընկերությունների, համայնքների և հանրության վարքագծի և նախասիրությունների վրա մշակութային և տեղեկատվական ազդեցության, այլ ոչ թե պարտադրանքի միջոցով)՝ հիմնվելով աշխարհի ավելի քան 100 երկրից 170 հազարից ավելի հարցվածների կարծիքների վրա:

Ավելին, 2024 թվականին այն առաջին անգամ կներառի ՄԱԿ-ի անդամ բոլոր 193 երկրները։ Նրանցից յուրաքանչյուրը գնահատվում է ըստ 55 ցուցանիշների։

Մյուս պետությունները, որոնք անցյալ տարի առաջին տասնյակում էին, մնացել են իրենց դիրքերում՝ Ֆրանսիա, Կանադա, Շվեյցարիա, Իտալիա, ԱՄԷ (համապատասխանաբար վեցերորդից տասներորդ տեղ): Իսպանիան բարձրացել է 11-րդ տեղ, Շվեդիան նահանջել է 12-րդ, Ավստրալիան և Նիդերլանդները հասել են համապատասխանաբար 13-րդ և 14-րդ տեղերին, Հարավային Կորեան շարունակում է մնալ 15-րդ հորիզոնականում։

Ռուսաստանը ընթացիկ վարկանիշում զիջել է երեք հորիզոնականով և զբաղեցրել 16-րդ տեղը։ «Գլոբալ անորոշության և անկայունության ժամանակ տնտեսական ձեռքբերումները դառնում են ավելի ու ավելի կարևոր գործոն երկրի փափուկ ուժի համար, — գրում է Brand Finance-ը,-Ազգային ապրանքանիշի հատկանիշները, ինչպիսիք են «ուժեղ և կայուն տնտեսությունը» և «աշխարհի կողմից սիրված ապրանքներն ու ապրանքանիշերը», դառնում են համաշխարհային ասպարեզում ազդեցության և հեղինակության հիմնական գործոնները»:

Այս միտումով է բացատրվում աշխարհի խոշորագույն տնտեսությունների շարունակական գերակայությունը, ինչպիսիք են ԱՄՆ-ն և Չինաստանը, ինչպես նաև ավելի փոքր զարգացած տնտեսությունները, ինչպիսիք են Շվեյցարիան և ԱՄԷ-ն, որոնք վարկանիշի վերևում են:

Փափուկ էներգիայի գլոբալ ինդեքսի հաշվարկման հինգ տարիների ընթացքում ամենազգալի աճը ցույց են տվել ԱՄԷ-ն (ութ դիրքով), Սաուդյան Արաբիան (ութ տեղով՝ ներկայում զբաղեցնելով 18-րդ տեղը), Կատարը (տասը տեղով՝ 21-րդ տեղ) և Թուրքիան (հինգ տեղ՝ 25-րդ հորիզոնական):