Ինչպես են ձեր որոշումները ազդում ձեր ենթագիտակցության վրա. գիտական բացատրություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի

Աշխարհի հզորագույն երկրները. Brand Finance

Մրտ 9, 2024 05:22
221
ADS

ԱՄՆ-ն և Մեծ Բրիտանիան շարունակում են մնալ աշխարհի ամենահզոր երկրները՝ ըստ Brand Finance-ի ամենամյա Global Soft Power Index-ի:

Միևնույն ժամանակ, Չինաստանը հինգերորդ տեղից բարձրացել է երրորդ հորիզոնական՝ շրջանցելով Ճապոնիային (որը պահպանել է չորրորդ հորիզոնականը) և Գերմանիային (որը երրորդից՝ նահանջել հինգերորդ տեղ):
Brand Finance-ը դասակարգում է երկրների «փափուկ ուժը» (նրանց ազդեցությունը պետությունների, ընկերությունների, համայնքների և հանրության վարքագծի և նախասիրությունների վրա մշակութային և տեղեկատվական ազդեցության, այլ ոչ թե պարտադրանքի միջոցով)՝ հիմնվելով աշխարհի ավելի քան 100 երկրից 170 հազարից ավելի հարցվածների կարծիքների վրա:

Ավելին, 2024 թվականին այն առաջին անգամ կներառի ՄԱԿ-ի անդամ բոլոր 193 երկրները։ Նրանցից յուրաքանչյուրը գնահատվում է ըստ 55 ցուցանիշների։

Մյուս պետությունները, որոնք անցյալ տարի առաջին տասնյակում էին, մնացել են իրենց դիրքերում՝ Ֆրանսիա, Կանադա, Շվեյցարիա, Իտալիա, ԱՄԷ (համապատասխանաբար վեցերորդից տասներորդ տեղ): Իսպանիան բարձրացել է 11-րդ տեղ, Շվեդիան նահանջել է 12-րդ, Ավստրալիան և Նիդերլանդները հասել են համապատասխանաբար 13-րդ և 14-րդ տեղերին, Հարավային Կորեան շարունակում է մնալ 15-րդ հորիզոնականում։

Ռուսաստանը ընթացիկ վարկանիշում զիջել է երեք հորիզոնականով և զբաղեցրել 16-րդ տեղը։ «Գլոբալ անորոշության և անկայունության ժամանակ տնտեսական ձեռքբերումները դառնում են ավելի ու ավելի կարևոր գործոն երկրի փափուկ ուժի համար, — գրում է Brand Finance-ը,-Ազգային ապրանքանիշի հատկանիշները, ինչպիսիք են «ուժեղ և կայուն տնտեսությունը» և «աշխարհի կողմից սիրված ապրանքներն ու ապրանքանիշերը», դառնում են համաշխարհային ասպարեզում ազդեցության և հեղինակության հիմնական գործոնները»:

Այս միտումով է բացատրվում աշխարհի խոշորագույն տնտեսությունների շարունակական գերակայությունը, ինչպիսիք են ԱՄՆ-ն և Չինաստանը, ինչպես նաև ավելի փոքր զարգացած տնտեսությունները, ինչպիսիք են Շվեյցարիան և ԱՄԷ-ն, որոնք վարկանիշի վերևում են:

Փափուկ էներգիայի գլոբալ ինդեքսի հաշվարկման հինգ տարիների ընթացքում ամենազգալի աճը ցույց են տվել ԱՄԷ-ն (ութ դիրքով), Սաուդյան Արաբիան (ութ տեղով՝ ներկայում զբաղեցնելով 18-րդ տեղը), Կատարը (տասը տեղով՝ 21-րդ տեղ) և Թուրքիան (հինգ տեղ՝ 25-րդ հորիզոնական):