Evocabank-ը Career City Fest 2K25-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թբիլիսիում անշարժ գույքի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 11.5%-ով
Համաշխարհային ռազմական ծախսերը 2024 թվականին աճել են ռեկորդային 9,4%-ով. SIPRI
Պետությունները սկսել են ավելի շատ ծախսել զենքի վրա, քան երբևէ. ի՞նչ է տեղի ունենում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կաթնամթերքի վաճառքը կկատարվի նոր կարգով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Nissan-ի ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքը մարտին նվազել է 3,4%-ով
«Տիտանիկ»-ից ողջ մնացածի նամակը վաճառվել է ռեկորդային 300,000 ֆունտ ստեռլինգով
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր աշխատատեղեր և կարիերայի աճի լայն հնարավորություններ Ակբա բանկում. դիտեք ABNews.am կայքում
VOYAH ապրանքանիշի նոր պրեմիում դասի շքեղ մոդելը պաշտոնապես Հայաստանում է. դիտեք ABNews.am կայքում
Նոր արշավ ECCO-ում՝ IDBank-ից և Իդրամից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկի դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումն ավարտվել է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում սկսվում է մեծ ճանապարհաշինություն․ ինչ է փոխվելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչն է խոչընդոտում Հայաստանի տնտեսությանը առաջ շարժվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանը քննարկում է որոշ ամերիկյան ապրանքների վրա 125% մաքսատուրքի չեղարկումը. Bloomberg
Ինչու է արժույթի տատանումը գլխացավանք դառնում բիզնեսի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ նպատակով է ՊԵԿ-ն օգտագործում արհեստական բանականությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետդեպարտամենտում կկրճատեն ավելի քան 130 բաժիններ եւ ավելի քան 700 պաշտոններ

Աշխարհի հզորագույն երկրները. Brand Finance

Մրտ 9, 2024 05:22
237

ԱՄՆ-ն և Մեծ Բրիտանիան շարունակում են մնալ աշխարհի ամենահզոր երկրները՝ ըստ Brand Finance-ի ամենամյա Global Soft Power Index-ի:

Միևնույն ժամանակ, Չինաստանը հինգերորդ տեղից բարձրացել է երրորդ հորիզոնական՝ շրջանցելով Ճապոնիային (որը պահպանել է չորրորդ հորիզոնականը) և Գերմանիային (որը երրորդից՝ նահանջել հինգերորդ տեղ):
Brand Finance-ը դասակարգում է երկրների «փափուկ ուժը» (նրանց ազդեցությունը պետությունների, ընկերությունների, համայնքների և հանրության վարքագծի և նախասիրությունների վրա մշակութային և տեղեկատվական ազդեցության, այլ ոչ թե պարտադրանքի միջոցով)՝ հիմնվելով աշխարհի ավելի քան 100 երկրից 170 հազարից ավելի հարցվածների կարծիքների վրա:

Ավելին, 2024 թվականին այն առաջին անգամ կներառի ՄԱԿ-ի անդամ բոլոր 193 երկրները։ Նրանցից յուրաքանչյուրը գնահատվում է ըստ 55 ցուցանիշների։

Մյուս պետությունները, որոնք անցյալ տարի առաջին տասնյակում էին, մնացել են իրենց դիրքերում՝ Ֆրանսիա, Կանադա, Շվեյցարիա, Իտալիա, ԱՄԷ (համապատասխանաբար վեցերորդից տասներորդ տեղ): Իսպանիան բարձրացել է 11-րդ տեղ, Շվեդիան նահանջել է 12-րդ, Ավստրալիան և Նիդերլանդները հասել են համապատասխանաբար 13-րդ և 14-րդ տեղերին, Հարավային Կորեան շարունակում է մնալ 15-րդ հորիզոնականում։

Ռուսաստանը ընթացիկ վարկանիշում զիջել է երեք հորիզոնականով և զբաղեցրել 16-րդ տեղը։ «Գլոբալ անորոշության և անկայունության ժամանակ տնտեսական ձեռքբերումները դառնում են ավելի ու ավելի կարևոր գործոն երկրի փափուկ ուժի համար, — գրում է Brand Finance-ը,-Ազգային ապրանքանիշի հատկանիշները, ինչպիսիք են «ուժեղ և կայուն տնտեսությունը» և «աշխարհի կողմից սիրված ապրանքներն ու ապրանքանիշերը», դառնում են համաշխարհային ասպարեզում ազդեցության և հեղինակության հիմնական գործոնները»:

Այս միտումով է բացատրվում աշխարհի խոշորագույն տնտեսությունների շարունակական գերակայությունը, ինչպիսիք են ԱՄՆ-ն և Չինաստանը, ինչպես նաև ավելի փոքր զարգացած տնտեսությունները, ինչպիսիք են Շվեյցարիան և ԱՄԷ-ն, որոնք վարկանիշի վերևում են:

Փափուկ էներգիայի գլոբալ ինդեքսի հաշվարկման հինգ տարիների ընթացքում ամենազգալի աճը ցույց են տվել ԱՄԷ-ն (ութ դիրքով), Սաուդյան Արաբիան (ութ տեղով՝ ներկայում զբաղեցնելով 18-րդ տեղը), Կատարը (տասը տեղով՝ 21-րդ տեղ) և Թուրքիան (հինգ տեղ՝ 25-րդ հորիզոնական):