Louis Vuitton-ը, Gucci-ն և «IT» պայուսակները. ինչ միտումներ ունի eBay-ը՝ 2025 թվականին

Louis Vuitton-ը և Gucci-ն մնում են հարթակում ամենաշատ գնվող շքեղ ապրանքանիշերը:

eBay-ը հրապարակել է իր 2025 թվականի դիտացանկը, որը ներառում է ինչպես սպասվող կարևոր իրադարձություններ, այնպես էլ իրական անակնկալներ, հաղորդում է WWD-ն։

Օգտագործելով աշխարհի ավելի քան 134 միլիոն օգտատերերի տվյալները և 2025 թվականի հունվարից մինչև սեպտեմբեր ամիսների գնումների ու ցուցակների վերլուծությունը, eBay-ը, ոճաբան Բրի Ուելչի և դիզայներ Մարգարիտա Մասապանի Միսսոնիի հետ համագործակցությամբ, պատրաստել է զեկույց շքեղ երկրորդական հագուստի շուկայի վիճակի վերաբերյալ։

Զեկույցի համաձայն՝ Louis Vuitton-ը և Gucci-ն մնում են հարթակում ամենաշատ գնվող շքեղ ապրանքանիշերը, որտեղ ամեն րոպե eBay-ում ավելացվում է միջինում ավելի քան 13 Louis Vuitton ապրանք։ 2025 թվականի հունվարից մինչև սեպտեմբեր ամենատարածված ապրանքանիշերն են եղել՝ ըստ ցուցակագրման և վաճառքի ծավալի՝ Louis Vuitton (5.2 միլիոն ապրանք), Gucci (3.9 միլիոն), Prada (3.2 միլիոն), Burberry (1.8 միլիոն), Armani (1.7 միլիոն) և Dior (1.2 միլիոն)։ Հաշվետվության մեջ նշվում է, որ Armani-ի աճը կապված է հիմնադիր Ջորջիո Արմանիի մահվան հետ, մինչդեռ Dior-ի ժողովրդականությունը պայմանավորված է Ջոնաթան Անդերսոնի՝ որպես ստեղծագործական տնօրենի, գալուստով և ապրանքանիշի վերածննդով։ Burberry-ի հաջողությունը պայմանավորված է հաջող վերակառուցմամբ։

Արագ զարգացող ապրանքանիշեր և միտումներ

Սպորտային և փողոցային հագուստի ապրանքանիշերը, ինչպիսիք են KidSuper-ը, Fear of God-ը և Cactus Plant Flea Market-ը, հետաքրքրության կտրուկ աճ գրանցեցին, իսկ Dôen-ի համագործակցությունը Gap-ի հետ անմիջապես հիթ դարձավ։ Miu Miu-ն և Birkenstock-ը շարունակում են ժողովրդականություն վայելել Z սերնդի շրջանում։

2025 թվականի հունվարից սեպտեմբեր eBay-ում վաճառված ապրանքների քանակով ամենաարագ աճող ապրանքանիշերն էին.

• KidSuper (+173%)

• Fear of God (+125%)

• Longchamp (+79%)

• Dôen (+79%)

• Cactus Flea Market (+70%)

• Rhude (+66%)

• Birkenstock (+47%)

• Chrome Hearts (+36%)

• Miu Miu (+32%)

• Amiri (+26%)

Ամենացանկալի աքսեսուարներն ու կոշիկները

2025 թվականին eBay-ում ամենաշատ որոնված պայուսակներն էին. Fendi Baguette, Coach Taby, Hermès Kelly, Chloe Paddington, Lady Dior և Louis Vuitton Pochette Metis: Coach-ը ճանաչում է ձեռք բերել «It bag» միտումով՝ նույնիսկ հայտնվելով WNBA խաղերում և «The Summer I Turned Pretty» շոուում։ Միջին հաշվով, ապրանքանիշը որոնվում է րոպեում 92 անգամ։

Ամենապահանջված ժամացույցները հաստատում են, որ դասականները մնում են անժամանակ. Rolex Datejust, Cartier Santos, Omega Constellation, Audemars Piguet Royal Oak, Tag Heuer Monaco և Patek Philippe Nautilus: Թեյլոր Սվիֆթի և Թրևիս Քելսիի նշանադրությունից հետո «հին հանքի ադամանդի» պահանջարկն աճել է 21%-ով, մինչդեռ Cartier Santos Demoiselle-ը՝ 194%-ով։

Ամենատարածված սպորտային կոշիկները համատեղում են նոստալգիան և գործնականությունը. New Balance 9060, Nike Shox, Onitsuka Tiger Mexico 66, Puma Speedcat, Adidas Taekwondo և Asics Gel-Nimbus 10.1: Air Jordan 4 «White Cement» -ի վերադարձը մեծ իրարանցում է առաջացրել, օգտատերերը մայիսին թողարկվելուց ի վեր օրական գրեթե 600 անգամ են որոնվել այս սպորտային կոշիկները։