ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես է «կանխատեսող վերլուծությունը» հեղափոխում բիզնես ռազմավարությունը

Մյս 4, 2024 00:15
255
ADS

Տվյալների վրա հիմնված այսօրվա աշխարհում բիզնեսներն ավելի ու ավելի են դիմում կանխատեսող վերլուծություններին` իրենց ռազմավարական որոշումները ղեկավարելու համար: Այս փոխակերպվող տեխնոլոգիան, որն օգտագործում է պատմական տվյալներ, վիճակագրական ալգորիթմներ և մեքենայական ուսուցման տեխնիկա, ոչ միայն մրցակցային առավելություն է, այլ հիմնարար տեղաշարժ այն բանում, թե ինչպես են բիզնեսները կանխատեսում շուկայի միտումները, սպառողների վարքագիծը և հնարավոր ռիսկերը: 

Երբ մենք խորանում ենք այս թեմայի մեջ, մենք ուսումնասիրում ենք, թե ինչպես է կանխատեսող վերլուծությունը ձևավորում բիզնես ռազմավարության ապագան՝ ընկերություններին առաջարկելով եզակի ոսպնյակներ, որոնց միջոցով կարող են դիտել իրենց հետագիծը:

Կանխատեսող վերլուծությունների վերելքը

Բիզնեսում կանխատեսող վերլուծության ակունքները կարելի է գտնել մինչև 20-րդ դարի պարզ վիճակագրական մոդելները: Այնուամենայնիվ, վերջին տասնամյակը ականատես է եղել աննախադեպ էվոլյուցիայի, որն առաջացել է մեծ տվյալների տեխնոլոգիաների և արհեստական ինտելեկտի առաջընթացով: Այսօր ընկերությունները տարբեր ոլորտներում՝ ֆինանսներ, առողջապահություն, մանրածախ առևտուր և այլն, օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ ուշագրավ ճշգրտությամբ արդյունքները կանխատեսելու համար:

Տրանսֆորմացիոն ազդեցություն բիզնեսի գործունեության վրա

  1. Ընդլայնված որոշումների կայացում

Կանխատեսող վերլուծությունը տալիս է պատկերացումներ, որոնք հանդիսանում են տեղեկացված որոշումների կայացման նախադրյալներ: Կանխատեսելով ապագա միտումները և վարքագիծը, ձեռնարկությունները կարող են ակտիվորեն մշակել ռազմավարություններ, որոնք համահունչ են կանխատեսվող շուկայական պայմաններին: Օրինակ, մանրածախ առևտրով զբաղվողները օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ բաժնետոմսերի մակարդակը որոշելու, մատակարարման շղթաները կառավարելու և գներ սահմանելու համար, որոնք առավելագույնի են հասցնում շահույթի մարժան՝ պահպանելով հաճախորդների գոհունակությունը:

  1. Ռիսկերի կառավարում

Ռիսկերը կանխատեսելու և մեղմելու կարողությունը, հավանաբար, կանխատեսող վերլուծության ամենաարժեքավոր ասպեկտներից մեկն է: Ֆինանսական հաստատությունները օգտագործում են այս տեխնոլոգիան՝ գնահատելու վարկառուների վարկունակությունը՝ այդպիսով նվազեցնելով դեֆոլտի տոկոսադրույքները: Նմանապես, կիբերանվտանգության ընկերությունները օգտագործում են կանխատեսող վերլուծություններ՝ պոտենցիալ սպառնալիքներն ու խոցելիությունները բացահայտելու համար՝ ուժեղացնելով իրենց պաշտպանական մեխանիզմները:

  1. Հաճախորդների փորձի անհատականացում

Շուկայում, որտեղ հաճախորդի նախասիրությունները անընդհատ փոխվում են, անհատականացումը առանցքային է սպառողների հետաքրքրությունը պահպանելու համար: Կանխատեսող վերլուծությունը բիզնեսին հնարավորություն է տալիս հարմարեցնել ապրանքները, ծառայությունները և փոխազդեցությունները՝ հիմնված անհատական հաճախորդների տվյալների վրա: Սա ոչ միայն բարելավում է հաճախորդների գոհունակությունը, այլև մեծացնում է հավատարմությունը և կյանքի արժեքը:

Դեպքի ուսումնասիրություն. XYZ Corp-ի ռազմավարական հիմնանորոգում. Դիտարկենք XYZ Corp-ի դեպքը, որը միջին չափի հեռահաղորդակցական ընկերություն է, որն ընդունել է կանխատեսող վերլուծություններ՝ հաճախորդների պահպանման իր ռազմավարությունները բարելավելու համար: Վերլուծելով հաճախորդների օգտագործման ձևերը և գոհունակության հարցումները՝ XYZ-ը կարողացավ բացահայտել ռիսկային սպառողներին և ակտիվորեն առաջարկել նրանց հարմարեցված պլաններ և առաջխաղացումներ: Այս ռազմավարական տեղաշարժը հանգեցրեց 30%-ով նվազման նվազման առաջին տարվա ընթացքում:

Էթիկական նկատառումներ և մարտահրավերներ

Թեև կանխատեսող վերլուծությունն առաջարկում է բազմաթիվ առավելություններ, այն նաև ներկայացնում է էթիկական մարտահրավերներ, որոնցով բիզնեսները պետք է նավարկեն: Խնդիրները, ինչպիսիք են տվյալների գաղտնիությունը, համաձայնությունը և տվյալների հավաքածուներում հնարավոր կողմնակալությունը, առաջնային մտահոգություն են: Ընկերությունները պետք է ստեղծեն տվյալների կառավարման ամուր շրջանակներ՝ այս խնդիրները լուծելու համար՝ ապահովելով, որ կանխատեսող վերլուծությունների իրենց օգտագործումը համապատասխանի էթիկական չափանիշներին և կարգավորող պահանջներին:

***

Երբ մենք կանգնած ենք բիզնես ռազմավարության նոր դարաշրջանի շեմին, կանխատեսող վերլուծությունը հայտնվում է որպես ապագա հաջողության անկյունաքար: Ընկերությունները, որոնք ընդունում են այս տեխնոլոգիան, ոչ միայն ավելի խորն են պատկերացնում իրենց գործառնական լանդշաֆտը, այլև մեծացնում են դինամիկ շուկայում արագ և վճռականորեն գործելու իրենց կարողությունը: Բիզնեսի առաջնորդների համար ուղերձը պարզ է. կանխատեսող վերլուծությունների ինտեգրումը ձեր ռազմավարական գործիքակազմում պարզապես տարբերակ չէ. դա հրամայական է կայուն մրցունակության և աճի համար:

Բիզնեսի ղեկավարները պետք է մտածեն, թե ինչպես կանխատեսող վերլուծությունները կարող են ինտեգրվել իրենց ռազմավարական նախաձեռնություններին: 

Ներդրումներ կատարելով ճիշտ գործիքների և տաղանդի մեջ՝ ընկերությունները կարող են բացել այս տեխնոլոգիայի ողջ ներուժը՝ ճանապարհ հարթելով նորարարական ռազմավարությունների և ընդլայնված գործառնական արդյունավետության համար: Երբ մենք կողմնորոշվում ենք ժամանակակից բիզնես միջավայրի բարդությունների շուրջ, կանխատեսող վերլուծությունը ծառայում է և՛ որպես նավիգատոր, և՛ որպես փարոս՝ ընկերություններին առաջնորդելով դեպի բարեկեցիկ ապագա: