Apple-ը 4 տարում 500 մլրդ դոլար կներդնի ԱՄՆ-ում և 20 հազար նոր աշխատատեղ կստեղծի
Հունվարի 1-ից մինչ օրս հայտարարագիր լրացրած 2486 քաղաքացի հետ է ստացել 232 մլն դրամ սոցիալական կրեդիտ. Նիկոլ Փաշինյան
Ինչպես է փոփոխվել եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թիվը 2024-ի ընթացքում և 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս տարի արդեն ՀՀ է ներմուծվել շուրջ 5000 էլեկտրական ավտոմեքենա
Նոր պայմաններ էլեկտրական մեքենաների ներմուծման համար. ովքեր կարող են օգտվել արտոնությունից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Apple-ը 500 միլիարդ դոլար է հատկացրել ԱՄՆ-ի արտադրությանը, ներառյալ Հյուսթոնում նոր AI սերվերի հաստատությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Վեոլիա Արմենիա»-ն 5 մլրդ դրամի ներդրում կկատարի Երևանի ենթակառուցվածքներում
Մինաս Ավետիսյանի «Քնած կինը» կտավը աճուրդի է հանվել 3,363,000 ռուբլով
Մարքեթփլեյսում բիզնես ենք հիմնում. լավագույն 5 գաղափարները նվազագույն ներդրումով. դիտեք ABNews.am կայքում
Աշխատանքի որոնման 5 հիմնական սխալ, որոնք խանգարում են ձեզ հաջողության հասնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոմիությունը արգելել է ութ ռուսական լրատվամիջոցների հեռարձակումը Եվրոպայում
Կասկադ համալիրի արդիականացման համար նախատեսվում է ավելի քան 20 մլրդ դրամի ներդրում
Աշխատողների թիվը Հայաստանում աճել է 5,8%-ով
Գազայի հատվածում մեկնարկել է նոր ուսումնական տարին 1,5 տարվա ընդմիջումից հետո
USAID-ն աշխատանքից ազատել է 2000 աշխատակիցներին, մյուսներին արձակուրդ կուղարկի
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Դանիան լրացուցիչ 56,81 մլն դոլար կհատկացնի Ուկրաինային մարդասիրական աջակցության համար
Թրամփը վարչակազմը USAID-ի ևս 1600 աշխատակցի է հեռացրել
ԵԶԲ-ն մինչև 2026 թվականը ծրագրում է 200-250 մլն դոլարի ներդրում Հայաստանում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես է «կանխատեսող վերլուծությունը» հեղափոխում բիզնես ռազմավարությունը

Մյս 4, 2024 00:15
260
ADS

Տվյալների վրա հիմնված այսօրվա աշխարհում բիզնեսներն ավելի ու ավելի են դիմում կանխատեսող վերլուծություններին` իրենց ռազմավարական որոշումները ղեկավարելու համար: Այս փոխակերպվող տեխնոլոգիան, որն օգտագործում է պատմական տվյալներ, վիճակագրական ալգորիթմներ և մեքենայական ուսուցման տեխնիկա, ոչ միայն մրցակցային առավելություն է, այլ հիմնարար տեղաշարժ այն բանում, թե ինչպես են բիզնեսները կանխատեսում շուկայի միտումները, սպառողների վարքագիծը և հնարավոր ռիսկերը: 

Երբ մենք խորանում ենք այս թեմայի մեջ, մենք ուսումնասիրում ենք, թե ինչպես է կանխատեսող վերլուծությունը ձևավորում բիզնես ռազմավարության ապագան՝ ընկերություններին առաջարկելով եզակի ոսպնյակներ, որոնց միջոցով կարող են դիտել իրենց հետագիծը:

Կանխատեսող վերլուծությունների վերելքը

Բիզնեսում կանխատեսող վերլուծության ակունքները կարելի է գտնել մինչև 20-րդ դարի պարզ վիճակագրական մոդելները: Այնուամենայնիվ, վերջին տասնամյակը ականատես է եղել աննախադեպ էվոլյուցիայի, որն առաջացել է մեծ տվյալների տեխնոլոգիաների և արհեստական ինտելեկտի առաջընթացով: Այսօր ընկերությունները տարբեր ոլորտներում՝ ֆինանսներ, առողջապահություն, մանրածախ առևտուր և այլն, օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ ուշագրավ ճշգրտությամբ արդյունքները կանխատեսելու համար:

Տրանսֆորմացիոն ազդեցություն բիզնեսի գործունեության վրա

  1. Ընդլայնված որոշումների կայացում

Կանխատեսող վերլուծությունը տալիս է պատկերացումներ, որոնք հանդիսանում են տեղեկացված որոշումների կայացման նախադրյալներ: Կանխատեսելով ապագա միտումները և վարքագիծը, ձեռնարկությունները կարող են ակտիվորեն մշակել ռազմավարություններ, որոնք համահունչ են կանխատեսվող շուկայական պայմաններին: Օրինակ, մանրածախ առևտրով զբաղվողները օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ բաժնետոմսերի մակարդակը որոշելու, մատակարարման շղթաները կառավարելու և գներ սահմանելու համար, որոնք առավելագույնի են հասցնում շահույթի մարժան՝ պահպանելով հաճախորդների գոհունակությունը:

  1. Ռիսկերի կառավարում

Ռիսկերը կանխատեսելու և մեղմելու կարողությունը, հավանաբար, կանխատեսող վերլուծության ամենաարժեքավոր ասպեկտներից մեկն է: Ֆինանսական հաստատությունները օգտագործում են այս տեխնոլոգիան՝ գնահատելու վարկառուների վարկունակությունը՝ այդպիսով նվազեցնելով դեֆոլտի տոկոսադրույքները: Նմանապես, կիբերանվտանգության ընկերությունները օգտագործում են կանխատեսող վերլուծություններ՝ պոտենցիալ սպառնալիքներն ու խոցելիությունները բացահայտելու համար՝ ուժեղացնելով իրենց պաշտպանական մեխանիզմները:

  1. Հաճախորդների փորձի անհատականացում

Շուկայում, որտեղ հաճախորդի նախասիրությունները անընդհատ փոխվում են, անհատականացումը առանցքային է սպառողների հետաքրքրությունը պահպանելու համար: Կանխատեսող վերլուծությունը բիզնեսին հնարավորություն է տալիս հարմարեցնել ապրանքները, ծառայությունները և փոխազդեցությունները՝ հիմնված անհատական հաճախորդների տվյալների վրա: Սա ոչ միայն բարելավում է հաճախորդների գոհունակությունը, այլև մեծացնում է հավատարմությունը և կյանքի արժեքը:

Դեպքի ուսումնասիրություն. XYZ Corp-ի ռազմավարական հիմնանորոգում. Դիտարկենք XYZ Corp-ի դեպքը, որը միջին չափի հեռահաղորդակցական ընկերություն է, որն ընդունել է կանխատեսող վերլուծություններ՝ հաճախորդների պահպանման իր ռազմավարությունները բարելավելու համար: Վերլուծելով հաճախորդների օգտագործման ձևերը և գոհունակության հարցումները՝ XYZ-ը կարողացավ բացահայտել ռիսկային սպառողներին և ակտիվորեն առաջարկել նրանց հարմարեցված պլաններ և առաջխաղացումներ: Այս ռազմավարական տեղաշարժը հանգեցրեց 30%-ով նվազման նվազման առաջին տարվա ընթացքում:

Էթիկական նկատառումներ և մարտահրավերներ

Թեև կանխատեսող վերլուծությունն առաջարկում է բազմաթիվ առավելություններ, այն նաև ներկայացնում է էթիկական մարտահրավերներ, որոնցով բիզնեսները պետք է նավարկեն: Խնդիրները, ինչպիսիք են տվյալների գաղտնիությունը, համաձայնությունը և տվյալների հավաքածուներում հնարավոր կողմնակալությունը, առաջնային մտահոգություն են: Ընկերությունները պետք է ստեղծեն տվյալների կառավարման ամուր շրջանակներ՝ այս խնդիրները լուծելու համար՝ ապահովելով, որ կանխատեսող վերլուծությունների իրենց օգտագործումը համապատասխանի էթիկական չափանիշներին և կարգավորող պահանջներին:

***

Երբ մենք կանգնած ենք բիզնես ռազմավարության նոր դարաշրջանի շեմին, կանխատեսող վերլուծությունը հայտնվում է որպես ապագա հաջողության անկյունաքար: Ընկերությունները, որոնք ընդունում են այս տեխնոլոգիան, ոչ միայն ավելի խորն են պատկերացնում իրենց գործառնական լանդշաֆտը, այլև մեծացնում են դինամիկ շուկայում արագ և վճռականորեն գործելու իրենց կարողությունը: Բիզնեսի առաջնորդների համար ուղերձը պարզ է. կանխատեսող վերլուծությունների ինտեգրումը ձեր ռազմավարական գործիքակազմում պարզապես տարբերակ չէ. դա հրամայական է կայուն մրցունակության և աճի համար:

Բիզնեսի ղեկավարները պետք է մտածեն, թե ինչպես կանխատեսող վերլուծությունները կարող են ինտեգրվել իրենց ռազմավարական նախաձեռնություններին: 

Ներդրումներ կատարելով ճիշտ գործիքների և տաղանդի մեջ՝ ընկերությունները կարող են բացել այս տեխնոլոգիայի ողջ ներուժը՝ ճանապարհ հարթելով նորարարական ռազմավարությունների և ընդլայնված գործառնական արդյունավետության համար: Երբ մենք կողմնորոշվում ենք ժամանակակից բիզնես միջավայրի բարդությունների շուրջ, կանխատեսող վերլուծությունը ծառայում է և՛ որպես նավիգատոր, և՛ որպես փարոս՝ ընկերություններին առաջնորդելով դեպի բարեկեցիկ ապագա: