2025-ի առաջին եռամսյակում հարկային եկամուտներն ու պետական տուրքերն աճել են 13.2%-ով. ՊԵԿ
Փետրվարին ԵՄ-ում գործազրկությունը հասել է 5.7%-ի
Վճարիր Evoca Mastercard-ով և մասնակցիր մեքենայի խաղարկությանը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում շուտով նոր տեսակի անձնագրեր կտրամադրվեն. ինչ պետք է իմանալ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իդրամն արդեն Yerevan City-ում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում այս տարի 10 հա-ից ավելի տարածքում կհիմնվեն ուրբան այգիներ. ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ոչ ամեն բիզնես է լավ բիզնես. ինչպես տարբերել եկամտաբեր գաղափարը ֆինանսական «փոսից». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոբելյանական 5-րդ TOON EXPO-ն Մոսկվայում. հունիսի 27-29. դիտեք ABNews.am կայքում
Toyota ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքը փետրվարին աճել է 9,5%-ով
Մրցակիցների քեյսերի վերլուծություն. ինչ կարող ենք սովորել Ozon-ի ամենահաջողակ վաճառողներից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում հանցագործության դեպքերը 2024 թվականին նվազել են 1.1%-ով
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Բիզնեսի դեմքը. հարցազրույց՝ «ԱրտԼանչ»-ի համահիմնադիր Բակուր Մելքոնյանի հետ. դիտեք ABNews.am կայքում
Քաղաքացիներ իրազեկման ակցիա էին կազմակերպել IDBank-ի գլխավոր մասնաշենքի դիմաց. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ-ի ՀՆԱ-ն 2024 թվականին ավելացել է 4,2%-ով. Օվերչուկ
2024-ին Վրաստանում ծնելիությունը նվազել է մոտավորապես 2%-ով
Ինչպիսին կլինի Հայաստանը, եթե յուրաքանչյուր մարդ 1 տարով սկսի սեփական նախագիծ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
DD Trans. ապահով,արագ և որակյալ միջազգային բեռնափոխադրումներ. դիտեք ABNews.am կայքում

Ինչպես է «կանխատեսող վերլուծությունը» հեղափոխում բիզնես ռազմավարությունը

Մյս 4, 2024 00:15
266

Տվյալների վրա հիմնված այսօրվա աշխարհում բիզնեսներն ավելի ու ավելի են դիմում կանխատեսող վերլուծություններին` իրենց ռազմավարական որոշումները ղեկավարելու համար: Այս փոխակերպվող տեխնոլոգիան, որն օգտագործում է պատմական տվյալներ, վիճակագրական ալգորիթմներ և մեքենայական ուսուցման տեխնիկա, ոչ միայն մրցակցային առավելություն է, այլ հիմնարար տեղաշարժ այն բանում, թե ինչպես են բիզնեսները կանխատեսում շուկայի միտումները, սպառողների վարքագիծը և հնարավոր ռիսկերը: 

Երբ մենք խորանում ենք այս թեմայի մեջ, մենք ուսումնասիրում ենք, թե ինչպես է կանխատեսող վերլուծությունը ձևավորում բիզնես ռազմավարության ապագան՝ ընկերություններին առաջարկելով եզակի ոսպնյակներ, որոնց միջոցով կարող են դիտել իրենց հետագիծը:

Կանխատեսող վերլուծությունների վերելքը

Բիզնեսում կանխատեսող վերլուծության ակունքները կարելի է գտնել մինչև 20-րդ դարի պարզ վիճակագրական մոդելները: Այնուամենայնիվ, վերջին տասնամյակը ականատես է եղել աննախադեպ էվոլյուցիայի, որն առաջացել է մեծ տվյալների տեխնոլոգիաների և արհեստական ինտելեկտի առաջընթացով: Այսօր ընկերությունները տարբեր ոլորտներում՝ ֆինանսներ, առողջապահություն, մանրածախ առևտուր և այլն, օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ ուշագրավ ճշգրտությամբ արդյունքները կանխատեսելու համար:

Տրանսֆորմացիոն ազդեցություն բիզնեսի գործունեության վրա

  1. Ընդլայնված որոշումների կայացում

Կանխատեսող վերլուծությունը տալիս է պատկերացումներ, որոնք հանդիսանում են տեղեկացված որոշումների կայացման նախադրյալներ: Կանխատեսելով ապագա միտումները և վարքագիծը, ձեռնարկությունները կարող են ակտիվորեն մշակել ռազմավարություններ, որոնք համահունչ են կանխատեսվող շուկայական պայմաններին: Օրինակ, մանրածախ առևտրով զբաղվողները օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ բաժնետոմսերի մակարդակը որոշելու, մատակարարման շղթաները կառավարելու և գներ սահմանելու համար, որոնք առավելագույնի են հասցնում շահույթի մարժան՝ պահպանելով հաճախորդների գոհունակությունը:

  1. Ռիսկերի կառավարում

Ռիսկերը կանխատեսելու և մեղմելու կարողությունը, հավանաբար, կանխատեսող վերլուծության ամենաարժեքավոր ասպեկտներից մեկն է: Ֆինանսական հաստատությունները օգտագործում են այս տեխնոլոգիան՝ գնահատելու վարկառուների վարկունակությունը՝ այդպիսով նվազեցնելով դեֆոլտի տոկոսադրույքները: Նմանապես, կիբերանվտանգության ընկերությունները օգտագործում են կանխատեսող վերլուծություններ՝ պոտենցիալ սպառնալիքներն ու խոցելիությունները բացահայտելու համար՝ ուժեղացնելով իրենց պաշտպանական մեխանիզմները:

  1. Հաճախորդների փորձի անհատականացում

Շուկայում, որտեղ հաճախորդի նախասիրությունները անընդհատ փոխվում են, անհատականացումը առանցքային է սպառողների հետաքրքրությունը պահպանելու համար: Կանխատեսող վերլուծությունը բիզնեսին հնարավորություն է տալիս հարմարեցնել ապրանքները, ծառայությունները և փոխազդեցությունները՝ հիմնված անհատական հաճախորդների տվյալների վրա: Սա ոչ միայն բարելավում է հաճախորդների գոհունակությունը, այլև մեծացնում է հավատարմությունը և կյանքի արժեքը:

Դեպքի ուսումնասիրություն. XYZ Corp-ի ռազմավարական հիմնանորոգում. Դիտարկենք XYZ Corp-ի դեպքը, որը միջին չափի հեռահաղորդակցական ընկերություն է, որն ընդունել է կանխատեսող վերլուծություններ՝ հաճախորդների պահպանման իր ռազմավարությունները բարելավելու համար: Վերլուծելով հաճախորդների օգտագործման ձևերը և գոհունակության հարցումները՝ XYZ-ը կարողացավ բացահայտել ռիսկային սպառողներին և ակտիվորեն առաջարկել նրանց հարմարեցված պլաններ և առաջխաղացումներ: Այս ռազմավարական տեղաշարժը հանգեցրեց 30%-ով նվազման նվազման առաջին տարվա ընթացքում:

Էթիկական նկատառումներ և մարտահրավերներ

Թեև կանխատեսող վերլուծությունն առաջարկում է բազմաթիվ առավելություններ, այն նաև ներկայացնում է էթիկական մարտահրավերներ, որոնցով բիզնեսները պետք է նավարկեն: Խնդիրները, ինչպիսիք են տվյալների գաղտնիությունը, համաձայնությունը և տվյալների հավաքածուներում հնարավոր կողմնակալությունը, առաջնային մտահոգություն են: Ընկերությունները պետք է ստեղծեն տվյալների կառավարման ամուր շրջանակներ՝ այս խնդիրները լուծելու համար՝ ապահովելով, որ կանխատեսող վերլուծությունների իրենց օգտագործումը համապատասխանի էթիկական չափանիշներին և կարգավորող պահանջներին:

***

Երբ մենք կանգնած ենք բիզնես ռազմավարության նոր դարաշրջանի շեմին, կանխատեսող վերլուծությունը հայտնվում է որպես ապագա հաջողության անկյունաքար: Ընկերությունները, որոնք ընդունում են այս տեխնոլոգիան, ոչ միայն ավելի խորն են պատկերացնում իրենց գործառնական լանդշաֆտը, այլև մեծացնում են դինամիկ շուկայում արագ և վճռականորեն գործելու իրենց կարողությունը: Բիզնեսի առաջնորդների համար ուղերձը պարզ է. կանխատեսող վերլուծությունների ինտեգրումը ձեր ռազմավարական գործիքակազմում պարզապես տարբերակ չէ. դա հրամայական է կայուն մրցունակության և աճի համար:

Բիզնեսի ղեկավարները պետք է մտածեն, թե ինչպես կանխատեսող վերլուծությունները կարող են ինտեգրվել իրենց ռազմավարական նախաձեռնություններին: 

Ներդրումներ կատարելով ճիշտ գործիքների և տաղանդի մեջ՝ ընկերությունները կարող են բացել այս տեխնոլոգիայի ողջ ներուժը՝ ճանապարհ հարթելով նորարարական ռազմավարությունների և ընդլայնված գործառնական արդյունավետության համար: Երբ մենք կողմնորոշվում ենք ժամանակակից բիզնես միջավայրի բարդությունների շուրջ, կանխատեսող վերլուծությունը ծառայում է և՛ որպես նավիգատոր, և՛ որպես փարոս՝ ընկերություններին առաջնորդելով դեպի բարեկեցիկ ապագա: