Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

Եվրամիությունն ամբողջությամբ կարգելի թիրախային գովազդը Facebook-ում և Instagram-ում

Նյմ 3, 2023 14:05
14
ADS

Տվյալների պաշտպանության եվրոպական խորհուրդը (EDPB) համաձայնել է երկարացնել «վարքագծային» գովազդի արգելքը Facebook և Instagram-ում, որը նախկինում ներդրվել էր ԵՄ անդամ չհանդիսացող Նորվեգիայի կողմից, Եվրամիության և Եվրոպական տնտեսական տարածքի բոլոր 30 երկրներում, հայտնում է Reuters գործակալությունը։

Նման գովազդի սահմանափակումը, որը թիրախավորում է յուրաքանչյուր օգտատիրոջ անհատապես՝ հավաքագրելով նրա տվյալները, մեծ հարված է ԱՄՆ տեխնոլոգիական հսկային Meta Platforms-ին, որին պատկանում են երկու խոշորագույն սոցիալական ցանցեր՝ Facbook և Instagram։ Տվյալների պաշտպանության եվրոպական խորհրդի որոշումն, ըստ էության, գործողությունների ուղեցույց է Իռլանդիայի համապատասխան կարգավորող մարմնի համար, որտեղ գտնվում է Meta-ի եվրոպական կենտրոնակայանը: Վերջինս երկու շաբաթվա ընթացքում պետք է մշտական ​​արգելք մտցնի ընկերության կողմից նպատակային գովազդի օգտագործման վրա, ասվում է EDPB-ի հայտարարության մեջ։

Meta-ն արդեն ասել է, որ ԵՄ-ի և ԵՏԱ-ի օգտատերերին հնարավորություն կտա որոշելու՝ տեսնե՞լ նման գովազդ, թե՝ ոչ և նոյեմբերին կառաջարկի կանոնակարգիչներին համապատասխան բաժանորդագրության մոդել: «EDPB անդամները մի քանի շաբաթ է, ինչ տեղյակ են այս ծրագրի մասին, և մենք արդեն երկխոսության մեջ ենք մտել նրանց հետ՝ բոլոր կողմերի համար գոհացուցիչ արդյունքի հասնելու համար», — ասել է ընկերության ներկայացուցիչը:

Ըստ Datatilsynet-ի՝ եթե ​​արգելքը մտնի ուժի մեջ, որոշումը կազդի Եվրոպայում Facebook-ի և Instagram-ի շուրջ 250 միլիոն օգտատերերի վրա։