

Ռուսական խոշորագույն առցանց առևտրային հարթակի Wildberries թիմը կիսվել է հետաքրքիր նորությամբ՝ իր պահեստներում սկսել են շրջագայություններ անցկացնել։ 30 ուսանող այցելել է Պոդոլսկի Wildberries լոգիստիկ կենտրոն,- գրում է Fintech.am-ը։
Այնտեղ ուսանողներին պատմել են, թե ինչպես է աշխատում մեծ լոգիստիկ կենտրոնը շուկայի համար, ինչպես են կառուցվում պահեստային գործընթացները՝ սկսած ձեռնարկատերերից ապրանքները ստանալուց մինչև դրանք հաճախորդներին ուղարկելը, և ինչպես են բիզնես գործընթացների ավտոմատացումը և ծրագրային ապահովման մշակման նորարարությունները ազդում հիմնական տնտեսական ցուցանիշների վրա:
Նախկինում տարածաշրջանային խոշորագույն պահեստներից մեկում Wildberries-ը գործարկել էր պատվերների տեսակավորման ավտոմատացված գիծ: Դա թույլ կտա օրական վերամշակել մինչև 160 000 ապրանք, ինչը 4 անգամ կավելացնի պատվերի տեսակավորման արագությունը, իսկ հետագայում դրանք ավելի արագ կհասցնի հաճախորդներին։