

Wildberries առցանց մանրածախ վաճառողը տրամադրել է վերադարձի անվճար տարբերակ իր օգտատերերի կեսից ավելիի համար: Այս մասին չորեքշաբթի ՏԱՍՍ-ին հայտնել է շուկայի մամուլի ծառայության ներկայացուցիչը։ Ինչպես պարզաբանել են ընկերությունում, գնման պատվերների բարձր տոկոս ունեցող հաճախորդներից հետադարձ վճար չի գանձվի, և դրա ներդրումը նպատակ ուներ մեծացնել գնորդների պատասխանատվությունը առաքում կատարելիս։
Ինչպես հավելեց Wildberries-ի մամուլի ծառայությունը, նոր ուսումնական տարվա շեմին նախատեսվում է հատուկ ակցիայի շրջանակներում ավելացնել զեղչը մշտական հաճախորդի համար։ Ըստ շուկայի ներկայացուցիչների, այն պետք է գերազանցի ներկայիս զեղչի 27%-ը։
Մանրածախ վաճառողը նախկինում հայտնել էր, որ կիրառում է 100 ԱՄՆ դոլար վերադարձի առաքման վճար ՝ վերադարձի բարձր տոկոսադրույքով և/կամ մարման ցածր տոկոսադրույքով հաճախորդների համար, օրինակ ՝ մոտ 10%: Սա նվազեցնում է շուկայի այլ մասնակիցների կողմից անբարեխիղճ մրցակցության ռիսկերը: Օրինակ՝ բացառել կեղծ հաշիվների ստեղծումը, որտեղից պատվիրվում են ապրանքների մեծ խմբաքանակներ, բայց չեն մարվում, ինչը ձեռնարկատերերի համար հանգեցնում է կորուստների։ Ավելի ուշ ընկերությունը հայտարարեց, որ փոխադրման հատուկ պայմաններ պահանջող ապրանքների վերադարձի համար վճար է սահմանել, այն կազմում է ապրանքների տեսականու մոտ 2%-ը։