Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչ անել, որպեսզի ձեր հաճախորդները սիրահարվեն ձեր բրենդին

Հնս 2, 2024 19:00
143

Հաճախորների սերը բիզնես հաջողության գրավականն է։ Այն կարող է մեծացնել վաճառքները, բարձրացնել հաճախորդների հավատարմությունը և տարածել դրական կարծիքներ։ Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես կարելի է հասնել այդ նպատակին և դարձնել ձեր բրենդը սիրելի հաճախորդների համար։

  1. Ստեղծեք ուժեղ բրենդային պատկեր

Հստակ և ուժեղ բրենդային պատկեր ստեղծելը կարևոր է հաճախորդների ուշադրությունը գրավելու և նրանց մոտ վստահություն առաջացնելու համար։ Զարգացրեք բրենդի լոգո, գույներ, սլոգան և այլ վիզուալ տարրեր, որոնք կհիշվեն և կբնութագրեն ձեր բրենդը։ Հաստատեք համապարփակ և նույնականացված բրենդային ուղերձ, որը կհամապատասխանեցնի ձեր նպատակային խմբին։

  1. Տրամադրեք գերազանց հաճախորդների սպասարկում

Հաճախորդների փորձառությունը մեծապես կախված է սպասարկման որակից։ Ապահովեք, որ ձեր թիմը բարեհամբույր և պրոֆեսիոնալ է, պատրաստ է արագ արձագանքելու հաճախորդների հարցերին և խնդիրներին։ Գերազանց սպասարկումը կօգնի ձեր բրենդին առանձնանալ մրցակիցներից և բարելավել հաճախորդների բավարարվածությունը։

  1. Անհատականացրեք ձեր մոտեցումը

Հաճախորդները սիրում են զգալ, որ նրանք կարևոր են ձեր բիզնեսի համար։ Անհատականացրեք ձեր մոտեցումը՝ հաշվի առնելով նրանց նախասիրությունները և կարիքները։ Օգտագործեք հաճախորդների տվյալները անհատականացված առաջարկներ և հաղորդագրություններ ուղարկելու համար։ Սա կօգնի ստեղծել անձնական կապ հաճախորդների հետ և նրանց մոտ բրենդի հանդեպ սիրահարվածություն առաջացնել։

  1. Ստեղծեք հետաքրքիր և արժեքավոր բովանդակություն

Հետաքրքիր և արժեքավոր բովանդակությունը կարող է մեծացնել հաճախորդների ներգրավվածությունը և բրենդի հանդեպ հետաքրքրությունը։ Ստեղծեք բլոգներ, տեսանյութեր, ինֆոգրաֆիկներ և այլ բովանդակություն, որը կհետաքրքրի ձեր նպատակային խմբին։ Բովանդակության միջոցով ձեր բրենդը կարող է դառնալ գիտելիքի և տեղեկատվության աղբյուր հաճախորդների համար։

  1. Եղեք ակտիվ սոցիալական մեդիայում

Սոցիալական մեդիան հիանալի հարթակ է ձեր բրենդը ներկայացնելու և հաճախորդների հետ կապ հաստատելու համար։ Եղեք ակտիվ սոցիալական մեդիայում, հրապարակեք հետաքրքիր բովանդակություն և պատասխանեք հաճախորդների հարցերին և մեկնաբանություններին։ Սա կօգնի ստեղծել համայնք ձեր բրենդի շուրջ և մեծացնել հաճախորդների ներգրավվածությունը։

  1. Ստեղծեք արժեքավոր և յուրահատուկ ապրանքներ և ծառայություններ

Հաճախորդները սիրահարվում են բրենդներին, որոնք առաջարկում են արժեքավոր և յուրահատուկ ապրանքներ և ծառայություններ։ Ապահովեք, որ ձեր ապրանքները և ծառայությունները որակյալ են և առանձնանում են մրցակիցներից։ Հաճախորդներին առաջարկեք ավելացված արժեք, որը կբարելավի նրանց փորձառությունը և կբարձրացնի բրենդի հանդեպ սիրահարվածությունը։

  1. Խրախուսեք հաճախորդների հետ կապի պահպանումը

Հաճախորդների հետ երկարատև կապը կարևոր է բրենդի հանդեպ հավատարմությունը բարձրացնելու համար։ Ստեղծեք հաճախորդների հավատարմության ծրագրեր, առաջարկեք հատուկ զեղչեր և պարգևատրումներ։ Հետևեք հաճախորդների հետ կապի պահպանումը և նրանց հետ հարաբերությունները զարգացրեք՝ մշտապես պահելով նրանց հետաքրքրությունը ձեր բրենդի նկատմամբ։

  1. Պատասխանեք հաճախորդների արձագանքներին և առաջարկություններին

Հաճախորդների կարծիքները կարևոր են ձեր բիզնեսի զարգացման համար։ Լսեք նրանց արձագանքները և առաջարկությունները և օգտագործեք դրանք ձեր բրենդը բարելավելու համար։ Սա կօգնի ստեղծել վստահություն և հավատարմություն հաճախորդների մոտ, ինչպես նաև ցույց տալ, որ դուք գնահատում եք նրանց կարծիքները։

 

Այս խորհուրդները կօգնեն ձեր բրենդին դառնալ սիրելի հաճախորդների համար և ապահովել ձեր բիզնեսի հաջողությունը։ Օգտագործեք այս մեթոդները և ստեղծեք ուժեղ և վստահելի բրենդ, որը կհիշվի և կսիրի ձեր հաճախորդների կողմից։