Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Խոշոր նվերներ՝ Ani Product-ի Jucinad ապրանքանիշից իր հավատարիմ սպառողիներին. դիտեք ABNews.am կայքում
«Թանգարանային գիշերը»՝ Ակբա բանկի հետ. դիտեք ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկ․ ապագա ուսանողից՝ առաջնորդ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
25% idcoin՝ բոլոր ավիաընկերություններից տոմս գնելիս․ IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս ազատվել վարկային բեռից կամ պարտքերից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում նվազել է 0.2%-ով
Երևանում օդի ջերմաստիճանը կհասնի 20-22 աստիճանի
Qatar Airways-ը Boeing-ի հետ կնքել է 96 միլիարդ դոլար արժողությամբ պայմանագիր
2025թ.-ի մարտի վերջի դրությամբ ՀՀ-ում փողի բազան կազմել է 2.02 տրլն դրամ (+16.3%)
Շվեյցարիայում 10,03 կարատանոց կապույտ ադամանդը վաճառվել է 21,5 միլիոն ԱՄՆ դոլարով
LinkedIn Local Yerevan 2025. Նոր նշաձող բիզնես նեթվորքինգի մշակույթում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կատարը ԱՄՆ-ից կգնի 42 մլրդ դոլարի սպառազինություն. Թրամփ
Վրաստանում գործազրկության մակարդակը 2024-ին նվազել է 2,5%-ով
ԵՄ ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հայաստանը՝ Wizz Air-ի ամսագրի հատուկ թողարկման մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր

Մրցակիցների քեյսերի վերլուծություն. ի՞նչ կարող ենք սովորել Ozon-ի ամենահաջողակ վաճառողներից

Մրտ 31, 2025 12:25
35

Մրցակիցների հաջող քեյսերի ուսումնասիրությունը ոչ միայն հետաքրքիր է, այլ հզոր գործիք սեփական բիզնեսը զարգացնելու համար: Լիդերների ռազմավարությունների վերլուծությունն օգնում է հասկանալ, թե ո՞ր լուծումներն են իրականում աշխատում, ի՞նչ սխալներից կարելի է խուսափել և ինչպե՞ս արագ հասնել վաճառքի բարձր մակարդակի: Հասկանում ենք, թե ինչի՞ վրա պետք է ուշադրություն դարձնել և ինչպե՞ս հարմարեցնել հաջող պրակտիկան սեփական առաջադրանքներին:

Մարքեթփլեյսերը շարունակում են ավելի մեծ համբավ ձեռք բերել, իսկ մրցակցությունն աճում է: Ozon-ում ակտիվ գնորդների թիվը կազմում է ավելի քան 56,5 միլիոն մարդ, և այս ցուցանիշը շարունակում է աճել: Առցանց առևտուրը վաճառողի համար հսկայական լսարան ձեռք բերելու հնարավորություն է, բայց հաջողություն գրանցելու համար կարևոր է հասկանալ, թե ո՞ր մեթոդներն են ապացուցել իրենց արդյունավետությունը:

Հարթակը գործընկերներին առաջարկում է պատրաստի ենթակառուցվածք՝ մարքեթինգ, լոգիստիկա, վճարային լուծումներ: Այնուամենայնիվ, վաճառողը պետք է խելամտորեն օգտագործի այդ գործիքները և մշակի սեփական ռազմավարություն: Գործընթացն արագացնելու լավագույն միջոցը հաջողակ մրցակիցների քեյսերի ուսումնասիրությունն է, և նրանց փորձը ձեր բիզնեսում կիրառելը:

Ինչի՞ն ուշադրություն դարձնել մրցակիցներին վերլուծելիս

  1. Տեսականի և ապրանքային ռազմավարություն

Ո՞ր ապրանքներն են առավել լավ վաճառվում: Ո՞ր կատեգորիաներն ունեն բարձր մրցակցություն, իսկ որո՞նք են թերագնահատված:

Ozon-ում հասանելի են վերլուծական գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս վաճառողներին ուսումնասիրել պահանջարկը տարբեր տարածաշրջաններում, վերլուծել տարբեր ակցիաների արդյունավետությունը և համեմատել սեփական ռազմավարությունը մրցակիցների հետ: Այդ տվյալներն օգնում են հասկանալ, թե ի՞նչ ապրանքներ ավելացնել ձեր տեսականիում, ի՞նչ սեզոնային միտումներ հաշվի առնել և ինչպե՞ս ստեղծել մրցունակ գներ:

  1. Ապրանքների քարտերի ստեղծում

Տեսողական ընկալումն առանցքային դեր է խաղում առցանց վաճառքում: Բարձրորակ լուսանկարները, մանրամասն նկարագրությունները, չափերի աղյուսակները, վիդեոներկայացումները մեծացնում են գնորդների վստահությունը և բարձրացնում կոնվերսիան:

Մրցակիցներին վերլուծելիս պետք է ուշադրություն դարձնել.

  • Լուսանկարի որակին,
  • Մանրամասն նկարագրությանը և հիմնական բնութագրերի առկայությանը,
  • Տեսագրությունների և լրացուցիչ նյութերի օգտագործմանը,
  • Կարծիքների և մեկնաբանությունների աշխատանքին:

Լավ մշակված քարտը ոչ միայն մեծացնում է վաճառքը, այլև բարելավում է ապրանքի վարկանիշը մարքեթփլեյսում որոնման ժամանակ:

  1. Ակցիաներ, զեղչեր և մասնակցություն ծախծխումներում

Ավելի շատ հաճախորդներ ներգրավելու մեթոդներից մեկը գովազդային ակցիաների խելամտորեն օգտագործելն է: Հաջողակ վաճառողներն ակտիվորեն մասնակցում են Ozon-ի սեզոնային ծախծսխումներին:

Ի՞նչն արժե վերլուծել մրցակիցների մոտ.

  • Որքա՞ն հաճախ են նրանք առաջարկում զեղչեր և որքա՞ն մեծ
  • Ո՞ր առաջարկներն են առավել արդյունավետ վաճառքը մեծացնելու համար:
  1. Աշխատանք կարծիքների և հեղինակության հետ

Կարծիքները գնորդի ընտրության վրա ազդող հիմնական գործոններից են: Կարևոր է ոչ միայն դրական գնահատականներ ստանալ, այլ նաև գրագետ աշխատել բացասական մեկնաբանությունների հետ։

Տեսեք, թե մրցակիցներն ինչպե՞ս են.

  • Պատասխանում գնորդների հարցերին,
  • լուծում դժգոհ հաճախորդների խնդիրները,
  • օգտագործում կարծիքները՝ ապրանքանիշի նկատմամբ վստահություն բարձրացնելու համար:

Պատասխանելով կարծիքներին և օպերատիվ կերպով լուծելով  առաջացող հարցերը՝ վաճառողը մեծացնում է հաճախորդների հավատարմությունը և բարելավում իր դիրքերը մարքեթփլեյսում:

Ինչպե՞ս հարմարեցնել հաջողված ռազմավարությունները սեփական բիզնեսին

Կարևոր է հասկանալ, որ ուրիշների որոշումներն ուղղակի կրկնօրինակելը հազվադեպ է արդյունք տալիս: Ձեր խնդիրն է հաջողակ փորձը համապատասխանեցնել ձեր լսարանին և ձեր բիզնեսի առանձնահատկություններին: Օրինակ, եթե ձեր մրցակիցները հաջողությամբ օգտագործում են ինֆլյուենսերներին, ապա մտածեք, թե նման մեթոդները համապատասխանու՞մ են ձեր ապրանքներին և լսարանին: Եթե ​​դուք ունեք նեղ մասնագիտացում, ապա ավելի լավ կլինի կենտրոնանալ որակյալ բովանդակության և յուրաքանչյուր հաճախորդին անհատական ​​մոտեցում ցուցաբերելու վրա:

Որտե՞ղ կարելի է գտնել տեղեկատվություն վերլուծության համար

Միտումներին և լավագույն փորձին կանոնավոր կերպով հետևելու համար օգտագործեք.

  • Ozon-ի վերծուծական գործիքները. դրանք օգնում են գնահատել պահանջարկը, մրցակցությունը և վաճառքի դինամիկան:
  • Ozon-ի գիտելիքների շտեմարանը. այստեղ հավաքված են խանութի առաջխաղացման և կառավարման վերաբերյալ առաջարկությունները:
  • Ozon ուսուցումը. անվճար դասընթացներ և վեբինարներ մարքեթփլեյսի փորձագետների կողմից:
  • Սոցիալական ցանցերը և մրցակիցների կայքերը, որպեսզի հասկանաք, թե ինչու՞ որոշ վաճառողներ ավելի հաջողակ են, քան մյուսները և վերլուծեք նրանց մարքեթինգային ռազմավարությունը:

Մրցակիցների վերլուծությունը կույր կրկնօրինակում չէ, այլ սեփական ռազմավարությունը մշակելու գործիք: Օգտագործեք շուկայի առաջատարների փորձը, հարմարեցրեք նրանց հաջող պրակտիկան, բայց միշտ հաշվի առեք ձեր բիզնեսի առանձնահատկությունները: Իսկ եթե ցանկանում եք գործընթացն ավելի արդյունավետ դարձնել, օգտագործեք Ozon-ի վերլուծություններն ու գործիքները, որոնք կօգնեն ձեր խանութը հասցնել նոր մակարդակի:

Հեշտ է կատարել առաջին քայլը դեպի հաջողակ բիզնես, պարզապես գրանցվեք Ozon.Seller-ում:

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: