
Ցանկացած վաճառող եթե ունի ապրանք և մեծ ցանկություն աճելու ու ընդլայնվելու, հաստատ կհաջողի Ozon-ի օգնությամբ։
Քանի որ մարկեթփլեյսը բիզնեսի համար մեծ հնարավորություններ ստեղծում, ու հոգում ամեն մանրուքի մասին։ Անգամ վաճառողների համար բառարան կա, որը օգնում է հասկանալ Ozon մարքեթփլեյսում աշխատանքի համար հիմնական հասկացությունները։ Վաճառողները կարող են օգտագործել բառարանը որպես ուղեցույց, կիրառել համապատասխան լուծումներն և կառավարել վաճառքները:
API․Սա նշանակում է, որ ցանկացած վաճառող կարող է ավտոմատացնել գործընթացները։ Դրա օգնությամբ արտաքին հավելվածները կարող են միանալ վաճառողի անձնական հաշվին։ API-ի հետ աշխատանքը սկսելու համար անհրաժեշտ է ստեղծել մուտքի բանալի անձնական հաշվում:
SKU․Սա յուրաքանչյուր ապրանքի համար նախատեսված եզակի կոդ է, որն անհրաժեշտ է հաշիվ վարելու համար՝ հետևել մնացորդներին, վերլուծել վաճառքները և պլանավորել առաքումները։ SKU-ն օգնում է տարբերակել նույնիսկ նմանատիպ ապրանքները։ Սա հատկապես կարևոր է մեծ տեսականու դեպքում։ Արագացնում է պատվերի հավաքագրումը և նվազեցնում սխալների քանակը։
Կոմպլեկտներ և հավաքածուներ
Կոմպլեկտը նույն արտիկուլի մի քանի ապրանք է, օրինակ՝ 10 զույգ գուլպա։ Իսկ Հավաքածուն տարբեր արտիկուլներով մի քանի ապրանք է։ Սովորաբար դրանք լրացնում են միմյանց, օրինակ՝ շամպուն և բալզամ-կոնդիցիոներ։ Կոմպլեկտներ և հավաքածուներ վաճառելիս ամբողջ բլոկը առաքվում է որպես մեկ միավոր՝ այն չի կարող վաճառվել առանձին։
Ֆիդ
Եթե դուք մեծ տեսականի ունեք, և ցանկանում եք ժամանակ խնայել ձեռքով թարմացնելու համար, Ozon-ն օգտագործում է ֆիդ։ Այս դեպքում գինը փոխելիս կամ կայքում ապրանք ավելացնելիս փոփոխությունները անմիջապես կցուցադրվեն մարքեթփլեյսում։
Ցանկացած վաճառող պետք է ունենա համապատասխանության վկայական, որը հաստատում է, որ ապրանքը արտադրվել է չափանիշներին համապատասխան: Այն ձևակերպում են Մաքսային միության տեխնիկական կանոնակարգերի կամ Ռուսաստանի Դաշնության Պետական Ստանդարտների պահանջներին համապատասխան: Վկայականի առկայությունը պարտադիր է օրինակ՝ մանկական հագուստ, խաղալիքներ, կենցաղային տեխնիկա, կոսմետիկա և մաշկի հետ շփվող ապրանքներ: Առանց դրա նման ապրանքների տեղադրումը Ozon կայքում անհնար է:
Մարժա․ Սա ապրանքի գնի և դրա ինքնարժեքի միջև եղած տարբերությունն է։ Այն ցույց է տալիս, թե որքան եք վաստակում յուրաքանչյուր վաճառքից՝ նախքան այլ ծախսերը հաշվելը։ Որքան բարձր է մարժան, այնքան մեծ է պոտենցիալ շահույթը։
Մարգինալություն․Ձեր բիզնեսի արդյունավետությունն էլ կօգնի հասկանալ Մարգինալությունը։ Սա շահույթի և եկամտի հարաբերակցությունն է։ Բարձր մարգինալությունը առողջ, շահութաբեր բիզնեսի նշան է։
ROI. Թե որքանով են Ձեր ներդրումները արդարացվել, կօգնի հասկանալ ROI-Return on Investment-ը։ Օրինակ, եթե դուք ծախսել եք 5000 ռուբլի գովազդի վրա և վաստակել 10000 ռուբլի, ապա ROI-ն կկազմի 100%։ Բարձր ROI-ն ցույց է տալիս, որ ներդրումները արդարացվում են, մինչդեռ ցածր ROI-ն ցույց է տալիս, որ ռազմավարությունը պետք է վերանայվի։
Իսկ որոնք են Մասնավոր ապրանքանիշները։ Սա ապրանքանիշ է, որը պատկանում է վաճառողին, առևտրի ցանցին կամ դիստրիբյուտորին:
Ֆակտորինգ, Ozon-ի կայքում նաև ֆինանսական գործիք կա՝ Ֆակտորինգը։ Սրա օգնությամբ կայքում վաճառողը կարող է ստանալ գումար վաճառված ապրանքների դիմաց սահմանված վճարման ժամկետից առաջ: Ստանդարտ 7-14 օրվա սպասելու փոխարեն, Դուք ստանում եք միջոցներ վաճառքից հետո 1-2 օրվա ընթացքում: Սա օգտակար է, եթե բիզնեսին անհրաժեշտ է շրջանառու միջոցներ։
Ozon-ում վաճառողը կարող է ոչ միայն վաճառել ապրանքներ, այլև կառուցել համակարգային բիզնես՝ վերլուծել մարգինալությունը, ավտոմատացնել գործընթացները API-ի միջոցով, օգտագործել ֆակտորինգ՝ դրամական հոսքը կառավարելու համար: Նույնիսկ եթե դուք նոր եք սկսում Ձեր բիզնեսը, բավական է տիրապետել հիմնական հասկացություններին և աստիճանաբար ներդնել առկա գործիքները:
*գովազդ