Ռուսական McDonald’s ռեստորանների սեփականատերը դարձած ընկերությունն ընտրել է լոգոտիպ,- հայտնում է «Известия»-ն ՝ վկայակոչելով ընկերությանը։ Ռեստորանային ցանցի նոր անվանումը դեռ հայտնի չէ։
Հունիսի 7-ին ընկերությունը հայտարարել է, որ ընտրություն է կատարում երկու կանաչ-կարմիր-նարնջագույն տարբերանշանների միջև։ Ի վերջո, նա կանգ առավ մի տարբերակի վրա, որը պատկերում է «ռեստորանի հիմնական խորհրդանիշները»՝ երկու ձողիկներ կարտոֆիլ ֆրի և բուրգեր ՝ շրջանագծի տեսքով։ «Լոգոյի կանաչ ֆոնը խորհրդանշում է ապրանքների և ծառայությունների որակը, որին սովոր են մեր հյուրերը», — ավելացրել է մամուլի ծառայությունը RBC-ին: Լոգոյի երկրորդ տարբերակում, որից ընկերությունը հրաժարվել է, բացականչական նշան է եղել: Այս տարբերանշանով գովազդային արշավը կմեկնարկի հունիսի 9-ին,- հայտնել են մամուլի ծառայությունից։
Ավելի վաղ հաղորդվում էր, որ հունիսի 12-ին Մոսկվայում և տարածաշրջանում կսկսեն աշխատել McDonald’s-ի 15 նախկին ռեստորաններ, սակայն թե ինչ անունով, ընկերությունը դեռ չի որոշել։ Նա դիմել է ութ ապրանքային նշանների գրանցման համար ՝ «Սա է», «Հենց դա», «Կոմպաս», «Հենց այսպես», «Զվարճալի և համեղ», «Նույնը», «Անվճար դրամարկղ» և «Մեր տեղը»։