Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով
ԱՄՆ-ը և Չինաստանը 115%-ով նվազեցրել են միմյանց նկատմամբ մաքսատուրքերը
2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Հայտնի է McDonald’s-ի նոր տարբերանշանը

Հնս 9, 2022 13:42
196

Ռուսական McDonald’s ռեստորանների սեփականատերը դարձած ընկերությունն ընտրել է լոգոտիպ,- հայտնում է «Известия»-ն ՝ վկայակոչելով ընկերությանը։ Ռեստորանային ցանցի նոր անվանումը դեռ հայտնի չէ։
Հունիսի 7-ին ընկերությունը հայտարարել է, որ ընտրություն է կատարում երկու կանաչ-կարմիր-նարնջագույն տարբերանշանների միջև։ Ի վերջո, նա կանգ առավ մի տարբերակի վրա, որը պատկերում է «ռեստորանի հիմնական խորհրդանիշները»՝ երկու ձողիկներ կարտոֆիլ ֆրի և բուրգեր ՝ շրջանագծի տեսքով։ «Լոգոյի կանաչ ֆոնը խորհրդանշում է ապրանքների և ծառայությունների որակը, որին սովոր են մեր հյուրերը», — ավելացրել է մամուլի ծառայությունը RBC-ին: Լոգոյի երկրորդ տարբերակում, որից ընկերությունը հրաժարվել է, բացականչական նշան է եղել: Այս տարբերանշանով գովազդային արշավը կմեկնարկի հունիսի 9-ին,- հայտնել են մամուլի ծառայությունից։

Ավելի վաղ հաղորդվում էր, որ հունիսի 12-ին Մոսկվայում և տարածաշրջանում կսկսեն աշխատել McDonald’s-ի 15 նախկին ռեստորաններ, սակայն թե ինչ անունով, ընկերությունը դեռ չի որոշել։ Նա դիմել է ութ ապրանքային նշանների գրանցման համար ՝ «Սա է», «Հենց դա», «Կոմպաս», «Հենց այսպես», «Զվարճալի և համեղ», «Նույնը», «Անվճար դրամարկղ» և «Մեր տեղը»։