ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Toyota-ի անսպասելի քայլը. ի՞նչ գիտի նա, ինչը չենք նկատում մենք

Մյս 29, 2025 16:32
32

Toyota-ն փոխում է խաղի կանոնները. ինչու են plug-in հիբրիդները դառնում ավտոմոբիլային շուկայի նոր հաղթաթուղթ

Երբ ամբողջ աշխարհը ներդրումներ է ուղղում մաքուր էլեկտրական մեքենաներին, Toyota-ն ևս մեկ անգամ ապացուցում է՝ ինովացիան միայն տեխնոլոգիաների, այլև ռազմավարական համբերության արդյունք է։ Ընկերությունը, որն արդեն տասնամյակներ շարունակ հիբրիդների առաջատարն է, այժմ թիրախավորում է plug-in հիբրիդային (PHEV) սեգմենտը՝ նշանավորելով ավտոմոբիլային բիզնեսում նոր մոդելի վերածնունդ։

Հիբրիդների առաջատարը՝ նոր շնչով

Toyota-ն արդեն ապացուցել է, որ շուկայի զարգացման միտումները կարելի է չմեղմել, այլ կանխատեսել։ Երբ մնացած ավտոարտադրողներն իրենց ուժերն ուղղեցին լիարժեք էլեկտրական մոդելների զարգացմանը, Toyota-ն պահպանեց իր ուշադրությունը հիբրիդային համակարգերի վրա՝ գիտակցելով, որ սպառողը դեռ պատրաստ չէ լիովին փոխել վարքի մոդելը։ Այսօր ընկերությունը ներկայացնում է նոր սերնդի PHEV-ներ՝ սկսած ամենավաճառվող RAV4-ից մինչև Prius-ի վերանայված տարբերակը։

Նոր մոդելների հնարավորությունները խոստումնալից են. օրինակ՝ RAV4 Prime-ը թույլ է տալիս վարել մինչև 50 մղոն (80 կմ) միայն էլեկտրական ռեժիմով, ինչը ավել է նախորդ տարբերակից։ Սա բավարարում է ամերիկացի վարորդների մեծ մասի օրական պահանջները՝ առանց լիցքավորման հաճախակի անհրաժեշտության։

Շուկայի իրականությունը՝ էլեկտրական հեղափոխության սահմանին

Ըստ Toyota-ի գնահատականների՝ մինչև 2030 թվականը իրենց ԱՄՆ վաճառքի շուրջ 20%-ը կկազմեն plug-in հիբրիդները՝ ներկայիս 2.4%-ի փոխարեն։ Դա ոչ միայն սիմվոլիկ աճ է, այլ նաև պարզ ազդակ՝ EV բումի տեմպերը դանդաղել են, իսկ սպառողները փնտրում են միջանկյալ լուծումներ՝ վստահելիություն և ճկունություն ապահովելու համար։

Այսօր Toyota-ն ԱՄՆ-ում առաջարկում է 32 «էլեկտրականացված» մոդել՝ ներառյալ հիբրիդներ, plug-in հիբրիդներ և լիարժեք էլեկտրական մեքենաներ։ 2025 թվականի առաջին եռամսյակում դրանց վաճառքը կազմել է ընկերության ամբողջ վաճառքի գրեթե կեսը։

Բիզնես դաս Toyota-ից

Ի տարբերություն մի շարք ընկերությունների, որոնք շտապեցին լիարժեք վերափոխել իրենց մոդելային շարքերը, Toyota-ն ցույց է տալիս շուկայի նկատմամբ խոր ըմբռնում՝ ընտրելով աստիճանական առաջխաղացման ուղին։ Ընկերությունը հասկանում է՝ ավտոմոբիլային ոլորտի ապագան ոչ թե միայն EV-ներում է, այլ հիբրիդացված բազմազանության մեջ։

Plug-in հիբրիդները կարող են լինել այն անցումային կամուրջը, որը կօգնի սպառողին հարմարվել նոր տեխնոլոգիաներին՝ առանց լիարժեք հարվածի ենթարկվելու լիցքավորման ենթակառուցվածքների բացակայության, մարտկոցների արժեքի կամ մղոնաշնորհի անհանգստությունների պատճառով։

Եզրակացություն. Toyota-ի հաղթաթուղթը կայուն ռազմավարությունն է

Ի տարբերություն «all-in» խաղադրույքների, Toyota-ն կառուցում է կայուն մոդել, որը հենվում է սպառողի վարքի, տնտեսական իրողությունների և տեխնոլոգիական պատրաստության վրա։ Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընկերությանը չպարզապես հետևել մրցակցությանը, այլ դիրքավորվել որպես ապագայի պահանջներին պատրաստված խելացի հսկա։

Plug-in հիբրիդները կարող են չլինել ամենանորարարական կամ ամենաքաղաքականապես սիրված լուծումը, բայց Toyota-ի օրինակով կարելի է եզրակացնել՝ դրանք կարող են լինել ամենաօգտակարն այս փուլում։ Եվ հենց դա է խելացի բիզնեսը՝ չտրվել աղմուկին, այլ կառուցել ապագա՝ հիմնված իրատեսական տվյալների և սպառողի իրական պահանջների վրա։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: