Հունվար-մարտ ժամանահատվածում Վրաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը կազմել է 5.618 միլիարդ դոլար
Evocabank-ը կմասնակցի Career City Fest 2K25-ին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկն ու «ԱՐՓԱ» գիտահետազոտական ինստիտուտը հայտարարեցին համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews․am կայքում
Կոնվերս Բանկը CCF-ում. զարգացման քո ճանապարհը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչո՞ւ է Հայաստանի կեսը ապրում ապառիկով, ոչ թե եկամուտով. կարդացեք ABNews.am կայքում
2025-ին Ռուսաստանում գնաճի կանխատեսումը 4.5%-ից հասել է 7.6%-ի
ԿԲ-ն թողարկել է հուշադրամ՝ նվիրված Ջերարդ Գաֆէսճեանի 100-ամյակին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի առևտրային կոլապսը՝ թվերի մեջ. ինչու են հիմնական գործընկերները հեռանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Leasing Expo 2025-ին Ակբա Լիզինգը ներկայացնում է լիզինգի լավագույն պայմանները. դիտեք ABNews.am կայքում
Հատուկ և բացառիկ առաջարկներ Ակբա Լիզինգի կողմից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում

Որտե՞ղ գտնել ոգեշնչում ձեր մարքեթինգային արշավի համար. դասեր հայկական շուկայից

Ապր 27, 2024 00:10
61

Հայկական աշխույժ և բազմազան բիզնեսի լանդշաֆտում մարքեթինգային արշավների համար նոր գաղափարներ գտնելը կարող է լինել և՛ հետաքրքիր, և՛ շահավետ: Տեղական շուկան եզակի հնարավորություններ է տալիս օգտվելու մշակութային միտումներից, տեխնոլոգիական առաջընթացից և համայնքի վրա հիմնված նախաձեռնություններից: 

Ահա թե ինչպես Հայաստանում գործող բիզնեսները կարող են ոգեշնչվել իրենց հաջորդ մարքեթինգային նախաձեռնությունների համար:

  1. Վերլուծել տեղական շուկայի տվյալները

Օգտագործեք հայկական շուկայի հատուկ տվյալները՝ հասկանալու սպառողների վարքագիծն ու նախասիրությունները: Տեղական հարթակները, ինչպիսին է ArmStat-ը (Հայաստանի ազգային վիճակագրական ծառայությունը) տրամադրում է հարուստ տեղեկատվություն տնտեսական ցուցանիշների, սպառողների միտումների և ժողովրդագրական տվյալների վերաբերյալ, որոնք կարող են ընդգծել նպատակային մարքեթինգային ռազմավարությունների հնարավորությունները:

  1. Սովորեք տեղական մրցակիցներից

Դիտեք հայաստանյան ապրանքանիշերի հաջողված արշավները: Օրինակ, «Թուֆենկյան Heritage» հյուրանոցները շուկայավարում են շքեղության և հայկական ավանդական մշակույթի միաձուլումը, կարող է ոգեշնչում ծառայել ինչպես տեղացիների, այնպես էլ զբոսաշրջիկների շրջանում հնչող պատմությունների համար:

  1. Կապվեք Հայաստանի արդյունաբերության առաջատարների հետ

Համագործակցեք հայաստանյան շուկայում կարծիք ստեղծողների և ինֆլուենսերների հետ: LinkedIn-ի նման հարթակներում տեղական փորձագետներին և բիզնես առաջնորդներին հետևելը կամ Հայաստանի արդյունաբերողների, գործարարների կամ այլ նման միությունների կողմից կազմակերպված միջոցառումներին մասնակցելը կարող է պատկերացումներ և գաղափարներ տալ, որոնք կիրառելի են ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունների համար:

  1. Օգտագործեք սոցիալական ունկնդրումը հայկական սոցիալական մեդիա հարթակներում

Դիտեք հայկական սոցիալական լրատվամիջոցների հանրահայտ ալիքների քննարկումները, ինչպիսիք են ֆեյսբուքյան խմբերը կամ Instagram-ի էջերը, որոնք կենտրոնացած են հայ սպառողների վրա: Սա կօգնի ձեզ գնահատել հանրային տրամադրությունները և բացահայտել տենդենցային թեմաները, որոնք կարող են տեղեկացնել մշակութային առումով համապատասխան արշավների մասին: Որպես լավ օրինակ առաջարկում ենք abn tv (Armenian Business News TV), որը հասանելի է կաբելային բոլոր ցանցերով և յութուբում։

  1. Ոգեշնչեք միջարդյունաբերական ստեղծագործությունից

Նկատի առեք, թե ինչպես են Հայաստանում տարբեր ոլորտներ նորարարություններ անում: Օրինակ, տեխնոլոգիական ոլորտը, մասնավորապես Երևանի ԹՈՒՄՈ ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում, հաճախ առաջատար է նորարարական մոտեցումներով, որոնք կարող են հարմարեցվել այլ ոլորտների համար:

  1. Ուսումնասիրեք սպառողների ճանապարհորդությունները հայկական համատեքստում

Մշակել հայաստանյան շուկային հատուկ սպառողական կերպարներ: Տեղական սպառողների ճանապարհորդությունը հասկանալը, հատկապես այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսին է զարգացող հայկական գինու արդյունաբերությունը, կարող է օգնել հարմարեցնել արշավներ, որոնք արդյունավետորեն խոսում են տեղական ճաշակի և արժեքների մասին:

  1. Դիտեք մշակութային և սեզոնային միտումները

Մշակութային միտումներին հետևելը, ներառյալ հայկական տոներն ու փառատոնները, ինչպիսիք են Վարդավառը կամ Գաթայի փառատոնը, կարող են ոգեշնչել ժամանակին մարքեթինգային նախաձեռնություններ, որոնք խորը արձագանք են գտնում տեղի լսարանի հետ:

  1. Փորձարկել տեղայնացված բովանդակությունը

Փորձարկել տարբեր մոտեցումներ հայկական համատեքստում: A/B թեստավորման արշավի տարբերակները, որոնք ներառում են հայկական մշակույթի տարրեր, տեղական լեզվական նրբերանգներ և պատկերներ, կարող են զգալիորեն մեծացնել ներգրավվածությունը և ապահովել շարունակական ոգեշնչում՝ հիմնվելով այն բանի վրա, թե ինչն է լավագույնս աշխատում տեղական շուկայում:

***

Օգտագործելով այս հատուկ ռազմավարությունները հայկական շուկայում՝ շուկայավարները կարող են բացահայտել ոգեշնչման հարուստ աղբյուր, որը ոչ միայն գրավում է տեղական զգայունությունը, այլև բարձրացնում է իրենց ապրանքանիշի համապատասխանությունն ու կապը համայնքի հետ: Անկախ նրանից, թե տվյալների վրա հիմնված պատկերացումների, մշակութային ներգրավվածության կամ միջարդյունաբերական նորարարական մարտավարության միջոցով, Հայաստանում ստեղծագործ և արդյունավետ մարքեթինգի հնարավորությունները շատ են: