2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Որտե՞ղ գտնել ոգեշնչում ձեր մարքեթինգային արշավի համար. դասեր հայկական շուկայից

Ապր 27, 2024 00:10
68

Հայկական աշխույժ և բազմազան բիզնեսի լանդշաֆտում մարքեթինգային արշավների համար նոր գաղափարներ գտնելը կարող է լինել և՛ հետաքրքիր, և՛ շահավետ: Տեղական շուկան եզակի հնարավորություններ է տալիս օգտվելու մշակութային միտումներից, տեխնոլոգիական առաջընթացից և համայնքի վրա հիմնված նախաձեռնություններից: 

Ահա թե ինչպես Հայաստանում գործող բիզնեսները կարող են ոգեշնչվել իրենց հաջորդ մարքեթինգային նախաձեռնությունների համար:

  1. Վերլուծել տեղական շուկայի տվյալները

Օգտագործեք հայկական շուկայի հատուկ տվյալները՝ հասկանալու սպառողների վարքագիծն ու նախասիրությունները: Տեղական հարթակները, ինչպիսին է ArmStat-ը (Հայաստանի ազգային վիճակագրական ծառայությունը) տրամադրում է հարուստ տեղեկատվություն տնտեսական ցուցանիշների, սպառողների միտումների և ժողովրդագրական տվյալների վերաբերյալ, որոնք կարող են ընդգծել նպատակային մարքեթինգային ռազմավարությունների հնարավորությունները:

  1. Սովորեք տեղական մրցակիցներից

Դիտեք հայաստանյան ապրանքանիշերի հաջողված արշավները: Օրինակ, «Թուֆենկյան Heritage» հյուրանոցները շուկայավարում են շքեղության և հայկական ավանդական մշակույթի միաձուլումը, կարող է ոգեշնչում ծառայել ինչպես տեղացիների, այնպես էլ զբոսաշրջիկների շրջանում հնչող պատմությունների համար:

  1. Կապվեք Հայաստանի արդյունաբերության առաջատարների հետ

Համագործակցեք հայաստանյան շուկայում կարծիք ստեղծողների և ինֆլուենսերների հետ: LinkedIn-ի նման հարթակներում տեղական փորձագետներին և բիզնես առաջնորդներին հետևելը կամ Հայաստանի արդյունաբերողների, գործարարների կամ այլ նման միությունների կողմից կազմակերպված միջոցառումներին մասնակցելը կարող է պատկերացումներ և գաղափարներ տալ, որոնք կիրառելի են ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունների համար:

  1. Օգտագործեք սոցիալական ունկնդրումը հայկական սոցիալական մեդիա հարթակներում

Դիտեք հայկական սոցիալական լրատվամիջոցների հանրահայտ ալիքների քննարկումները, ինչպիսիք են ֆեյսբուքյան խմբերը կամ Instagram-ի էջերը, որոնք կենտրոնացած են հայ սպառողների վրա: Սա կօգնի ձեզ գնահատել հանրային տրամադրությունները և բացահայտել տենդենցային թեմաները, որոնք կարող են տեղեկացնել մշակութային առումով համապատասխան արշավների մասին: Որպես լավ օրինակ առաջարկում ենք abn tv (Armenian Business News TV), որը հասանելի է կաբելային բոլոր ցանցերով և յութուբում։

  1. Ոգեշնչեք միջարդյունաբերական ստեղծագործությունից

Նկատի առեք, թե ինչպես են Հայաստանում տարբեր ոլորտներ նորարարություններ անում: Օրինակ, տեխնոլոգիական ոլորտը, մասնավորապես Երևանի ԹՈՒՄՈ ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում, հաճախ առաջատար է նորարարական մոտեցումներով, որոնք կարող են հարմարեցվել այլ ոլորտների համար:

  1. Ուսումնասիրեք սպառողների ճանապարհորդությունները հայկական համատեքստում

Մշակել հայաստանյան շուկային հատուկ սպառողական կերպարներ: Տեղական սպառողների ճանապարհորդությունը հասկանալը, հատկապես այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսին է զարգացող հայկական գինու արդյունաբերությունը, կարող է օգնել հարմարեցնել արշավներ, որոնք արդյունավետորեն խոսում են տեղական ճաշակի և արժեքների մասին:

  1. Դիտեք մշակութային և սեզոնային միտումները

Մշակութային միտումներին հետևելը, ներառյալ հայկական տոներն ու փառատոնները, ինչպիսիք են Վարդավառը կամ Գաթայի փառատոնը, կարող են ոգեշնչել ժամանակին մարքեթինգային նախաձեռնություններ, որոնք խորը արձագանք են գտնում տեղի լսարանի հետ:

  1. Փորձարկել տեղայնացված բովանդակությունը

Փորձարկել տարբեր մոտեցումներ հայկական համատեքստում: A/B թեստավորման արշավի տարբերակները, որոնք ներառում են հայկական մշակույթի տարրեր, տեղական լեզվական նրբերանգներ և պատկերներ, կարող են զգալիորեն մեծացնել ներգրավվածությունը և ապահովել շարունակական ոգեշնչում՝ հիմնվելով այն բանի վրա, թե ինչն է լավագույնս աշխատում տեղական շուկայում:

***

Օգտագործելով այս հատուկ ռազմավարությունները հայկական շուկայում՝ շուկայավարները կարող են բացահայտել ոգեշնչման հարուստ աղբյուր, որը ոչ միայն գրավում է տեղական զգայունությունը, այլև բարձրացնում է իրենց ապրանքանիշի համապատասխանությունն ու կապը համայնքի հետ: Անկախ նրանից, թե տվյալների վրա հիմնված պատկերացումների, մշակութային ներգրավվածության կամ միջարդյունաբերական նորարարական մարտավարության միջոցով, Հայաստանում ստեղծագործ և արդյունավետ մարքեթինգի հնարավորությունները շատ են: