-
Ինչու որոշ կազմակերպություններ վերածում են ԱԲ-ն ուժի, իսկ մյուսները՝ ձախողվում
2025/07/30/ 17:49 -
2025-ին ՀՀ պետական բյուջեի պակասուրդը սպասվածից ցածր է. ինչ է փոխվել բյուջետային վարքագծում
2025/07/30/ 17:07 -
Gucci-ում ղեկավարությունը փոխվել է վաճառքների անկման ֆոնին
2025/07/30/ 16:57 -
Ուկրաինան ՌԴ-ի և Ադրբեջանի միջև տարաձայնություններն օգտագործելու ծրագրեր ունի. Զախարովա
2025/07/30/ 16:40 -
Որ ոլորտներում են ամենաշատ գործունեությունը ծավալել ՀՀ քաղաքացիները 2025 թ.-ի մայիսին
2025/07/30/ 16:07 -
Հայ բժիշկը Կամչատկայում երկրաշարժի ժամանակ բարեհաջող ընդունել է երեխայի ծնունդը
2025/07/30/ 15:23 -
Ռալֆ Յիրիկյանի դասախոսությունը՝ ինժեներական ամառային դպրոցում
2025/07/30/ 15:19 -
Ինչպիսին է կենսաթոշակային ֆոնդերի ֆինանսական պատկերը 2025 թվականի հունիսին
2025/07/30/ 15:03 -
Մեծ Բրիտանիան կճանաչի Պաղեստինի պետությունը, եթե Իսրայելը չկատարի մի շարք պայմաններ. Սթարմեր
2025/07/30/ 14:52 -
ՀՀ ԱԽ քարտուղարը «Save Armenia» հուդայա-քրիստոնեական միության պատվիրակությանը ներկայացրել է ՀՀ-Ադրբեջան հարաբերությունների գործընթացի վերջին զարգացումները
2025/07/30/ 14:37
Բաժանորդագրվել

Էլեկտրոնային առևտրի բում Հայաստանում. ինչպես դառնալ հաջողակ խաղացող
Լուրեր |

- Բնակչության Տեխնոլոգիական Հասանելիությունը: Հայաստանում ինտերնետի տարածումը և սմարթֆոնների հասանելիությունը բարձր է, ինչը հիմք է հանդիսանում էլեկտրոնային առևտրի զարգացման համար։
- Միջազգային շուկայի հասանելիություն: Մենք ունենք մեծ հնարավորություն ներգրավել միջազգային հաճախորդներին՝ օգտագործելով համաշխարհային առևտրային հարթակներ:
- Տեղական շուկայի դիվերսիֆիկացում: Տարբեր ապրանքների և ծառայությունների բազմազանությունը կարող է ապահովել ավելի մեծ վաճառքների ծավալներ:
- Միջազգային Առևտրային Պլատֆորմներ:
- Տեղական Առևտրային Պլատֆորմներ:
- Վիրտուալ Ցուցասրահներ: Վիրտուալ իրականության (VR) և ավելացված իրականության (AR) տեխնոլոգիաների միջոցով կարող եք ստեղծել բացառիկ գնումների փորձ, որը կհամոզի հաճախորդներին գնել հենց ձեզ մոտ։
- Արհեստական Ինտելեկտ և Անձնականացված Գնումներ: ԱԻ-ն կարող է վերլուծել հաճախորդների վարքը և առաջարկել անհատականացված ապրանքներ, որոնք կբարձրացնեն վաճառքի հնարավորությունները։
- Վստահության Բարձրացում: Առցանց առևտրի ամենամեծ մարտահրավերներից մեկը հաճախորդների վստահության ապահովումն է։ Օգտագործեք ապահով վճարային համակարգեր և ապահովեք բարձրորակ հաճախորդների սպասարկում։
- Լոգիստիկա և Առաքում: Արագ և հուսալի առաքումը կարևոր է հաճախորդների գոհունակության համար։ Հաշվի առեք համագործակցությունը միջազգային լոգիստիկ ընկերությունների հետ և բարելավեք ձեր ներքին առաքման գործընթացները։
- Կրթություն և Տեղեկատվություն: Կրթեք ձեր հաճախորդներին առցանց առևտրի առավելությունների մասին և տրամադրեք հստակ տեղեկատվություն ձեր արտադրանքի և ծառայությունների վերաբերյալ։