
AMG-ն վերաիմաստավորում է իր էլեկտրական ապագան
Mercedes-AMG-ի GT XX Concept-ը ցույց է տալիս, թե ինչպես է ընկերության կատարողականության ստորաբաժանումը փոխում իր մոտեցումը էլեկտրաֆիկացմանը՝ հստակ ու համարձակ ուղղությամբ։ Եթե նախորդ մոդելներում՝ ինչպես չորս մխոցանի հիբրիդային C63-ում, ընկերությունը ստիպված էր արդարանալ իր ընտրությունների համար, ապա GT XX-ը հանդես է գալիս որպես սպորտային էլեկտրական մեքենայի ամբողջական, ինքնավստահ և ինովացիոն նախատիպ։
Բարձր կատարողական՝ նորագույն տեխնոլոգիայով
GT XX Concept-ը հագեցած է 800 վոլտանոց ճարտարապետությամբ և երեք առանցքային հոսքի էլեկտրական շարժիչներով՝ երկուսը հետևում, մեկը՝ առջևում։ Ընդհանուր հզորությունը՝ 1340 ձիաուժ, գերազանցում է նույնիսկ Lucid Air Sapphire-ին, որի հզորությունը 1234 ձիաուժ է, բայց զիջում է Xiaomi SU7 Ultra-ին։ Հզորությունը փոխանցվում է չորս անիվներին, իսկ բարձր լիցքավորման հզորությունը (850 կՎտ) թույլ է տալիս 5 րոպեում ապահովել մինչև 400 կմ ընթացք։
Աերոդինամիկ լուծումներ՝ առանց մարտկոցի լրացուցիչ ծանրաբեռնման
GT XX-ը տպավորիչ աէրոդինամիկ ցուցանիշ ունի՝ դիմադրության գործակիցը՝ 0.198։ Սա մոտ է շուկայում օդադինամիկայի առաջատար Lucid Air-ի ցուցանիշին (0.197)՝ հաշվի առնելով GT XX-ի լայն անվադողերը և ագրեսիվ դիզայնը։ Այս ցուցանիշին հասնելու համար օգտագործվել են շարժվող ածխածնային մանրաթելային վահանակներ, որոնք ակտիվանում են՝ ըստ օդի հոսքի և արգելակման անհրաժեշտության։ Կարևոր է, որ այս համակարգը չի լիցքավորվում մարտկոցից, այլ օգտագործում է անիվների կինետիկ էներգիան։
Ինտերիեր՝ պատրաստված մրցարշավային ոճով և վերամշակված նյութերով
Ներսում՝ GT XX-ը շարունակում է էկոլոգիական և տեխնոլոգիական մոտեցումը՝ օգտագործելով GT3 մրցարշավային անվադողերից ստացված նյութ՝ նստատեղերի և ինտերիերի երեսպատման համար։ Նստատեղերը պատրաստված են ածխածնային մանրաթելից՝ հաճախորդի մարմնի սկանավորման հիման վրա՝ առավելագույն հարմարավետության համար։
Թատրոն՝ ի սեր ավանդույթի
Չնայած ամբողջովին էլեկտրական բնույթին՝ AMG-ն որոշել է չբաց թողնել իր նշանավոր ձայնային «թատրոնը»։ Կոնցեպտն ունի իմիտացիոն ձայնային համակարգ՝ կրկնակի բարձրախոսներով, որոնք ձայնը տարածում են ավտոմեքենայի շուրջ։ Կա նաև հնարավոր իմիտացիոն փոխանցման տուփ՝ նման Hyundai Ioniq 5 N-ի համակարգին, որը հնարավորություն է տալիս պահպանել մեխանիկական վարելու զգացողությունը։
Ի՞նչ է սա նշանակում AMG-ի համար
GT XX Concept-ը ցույց է տալիս, որ AMG-ն այլևս չի սահմանափակվում հիբրիդներով կամ զուտ ինժեներական ճշգրտությամբ։ Այն շարժվում է դեպի էլեկտրական ապագա՝ պահպանելով իր կատարողականության և էմոցիոնալ վարելու փորձի սկզբունքները։ Եթե ընկերությանը հաջողվի իր խոստումները պահել, այս մոդելը կարող է դառնալ լուրջ մրցակից ոչ միայն Lucid-ին և Porsche-ին, այլև Xiaomi-ի նման նոր խաղացողներին։
Մարտահրավերներ շուկայում
Սակայն, ինչպես նշում է Mercedes-ը, այսպիսի մեքենայի արտադրությունն ունի լուրջ մարտահրավերներ՝ հատկապես ԱՄՆ ներմուծման մաքսատուրքերի, մարտկոցների գնաճի և կարգավորող սահմանափակումների տեսանկյունից։ GT XX-ի որոշ դիզայներական լուծումներ, ինչպես՝ հեղուկ ներկը կամ լուսաշերտերը, կարող են խոչընդոտել սերիական արտադրությանը հասնելու ճանապարհին։
***
GT XX Concept-ը ավելի շատ է, քան պարզապես էլեկտրական կոնցեպտ. այն հայտարարություն է՝ AMG-ի նոր, ինքնավստահ և տեխնոլոգիապես առաջադեմ ուղու մասին։ Մնում է տեսնել, արդյոք Mercedes-AMG-ն կհաջողի արտադրել մեքենա, որը ոչ միայն կհամապատասխանի տեխնիկական բարձր ստանդարտներին, այլև կփոխարինի էմոցիոնալ կապը, որը տարիներ շարունակ ստեղծվել է V-8 շարժիչների միջոցով։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ