Հայաստանում կաթնամթերքի վաճառքը կկատարվի նոր կարգով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Nissan-ի ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքը մարտին նվազել է 3,4%-ով
«Տիտանիկ»-ից ողջ մնացածի նամակը վաճառվել է ռեկորդային 300,000 ֆունտ ստեռլինգով
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր աշխատատեղեր և կարիերայի աճի լայն հնարավորություններ Ակբա բանկում. դիտեք ABNews.am կայքում
VOYAH ապրանքանիշի նոր պրեմիում դասի շքեղ մոդելը պաշտոնապես Հայաստանում է. դիտեք ABNews.am կայքում
Նոր արշավ ECCO-ում՝ IDBank-ից և Իդրամից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկի դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումն ավարտվել է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում սկսվում է մեծ ճանապարհաշինություն․ ինչ է փոխվելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչն է խոչընդոտում Հայաստանի տնտեսությանը առաջ շարժվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանը քննարկում է որոշ ամերիկյան ապրանքների վրա 125% մաքսատուրքի չեղարկումը. Bloomberg
Ինչու է արժույթի տատանումը գլխացավանք դառնում բիզնեսի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ նպատակով է ՊԵԿ-ն օգտագործում արհեստական բանականությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս 5 ոլորտները փոխել են մարդկանց կյանքը․ ինչպես դառնալ միլիարդատեր՝ մեկ գաղափարով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետդեպարտամենտում կկրճատեն ավելի քան 130 բաժիններ եւ ավելի քան 700 պաշտոններ
Ինչի վրա կծախսվի 5 միլիոն եվրոն․ կառավարությունը հաստատել է նոր ծրագիր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության ի՞նչ տարբերակներ կան համացանցում այսօր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերազինված դասասենյակներ՝ սահմանամերձ շրջանների երեխաների համար. դիտեք ABNews.am կայքում

Որտե՞ղից են հայերն ամենից շատ օնլայն գնումներ կատարում

Ապր 26, 2025 14:30
50

Վերջին տարիներին Հայաստանում օնլայն գնումները զգալիորեն աճել են։ Բազմաթիվ գործոններ, ինչպիսիք են ժամանակի խնայողությունը, լայն ընտրանի առաջարկները և համեմատաբար մատչելի գները, նպաստում են հայ սպառողների նախընտրությանը ինտերնետային գնումների հանդեպ։

Ահա հիմնական աղբյուրները, որտեղից հայերը նախընտրում են կատարել օնլայն գնումներ․

1. Միջազգային առևտրային հարթակներ

  • AliExpress
    AliExpress-ը շարունակում է մնալ հայ սպառողների շրջանում ամենապահանջված միջազգային հարթակներից մեկը։ Այն առաջարկում է մատչելի գներով բազմազան ապրանքատեսակներ՝ հագուստից մինչև էլեկտրոնիկա։ Չնայած վերջին տարիներին մաքսային նոր կանոնակարգերն ազդել են գնման ծավալների վրա, AliExpress-ը շարունակում է մեծ պահանջարկ ունենալ:

  • Amazon և eBay
    Թեև այս հարթակներում գները հաճախ ավելի բարձր են, քան AliExpress-ում, բայց Amazon-ի և eBay-ի վստահելիության, բրենդային ապրանքների առկայության և արագ առաքման հնարավորությունները գրավում են բազմաթիվ գնորդների:

  • iHerb
    Առողջապահական և կենսակերպի ապրանքների որոնող հայ գնորդների համար iHerb-ը շատ տարածված ընտրություն է, հատկապես կենսաբանական հավելումների և կոսմետիկ միջոցների գնելու համար։

2. Տեղական օնլայն խանութներ և պլատֆորմներ

  • Cartly, 1in.am Market, YerevanMall Online
    Տեղական օնլայն խանութներն աճող պահանջարկ ունեն, հատկապես սննդամթերքի, հագուստի և կենցաղային ապրանքների գնումների համար։ COVID-19 համավարակի ժամանակ դրանց զարգացումը արագացավ, և այս գործընթացը շարունակում է խորանալ։

  • Տեխնիկայի խանութների օնլայն բաժիններ
    Մեծ պահանջարկ ունեն նաև տեխնիկայի խանութների՝ օրինակ VivaCell-MTS-ի, Ucom-ի, Zigzag-ի և Vega-ի օնլայն հարթակները, որտեղ գնորդները նախընտրում են գնել հեռախոսներ, նոութբուքներ, տնային տեխնիկա և այլն։

3. Սոցիալական մեդիա և մասնավոր վաճառքներ

  • Instagram և Facebook Shops
    Վերջին տարիներին շատ անհատ ձեռներեցներ և փոքր բիզնեսներ սկսել են վաճառք իրականացնել սոցիալական ցանցերում՝ առանց պաշտոնական վեբկայքի։ Հատկապես հագուստի, աքսեսուարների և ձեռագործ իրերի վաճառքը ծաղկում է Instagram-ում և Facebook-ում։

  • Marketplace հարթակներ
    Facebook Marketplace-ը դարձել է մի հարթակ, որտեղ մարդիկ գնում և վաճառում են ամեն ինչ՝ սկսած կահույքից մինչև ավտոմեքենաներ։

4. Սննդի և առաքման ծառայություններ

  • Glovo, Menu.am, Yummy.am
    Սննդի առցանց պատվերների ոլորտում այս պլատֆորմներն առաջատար են Հայաստանում։ Դրանց միջոցով ոչ միայն ռեստորաններից սնունդ են պատվիրում, այլև սուպերմարկետներից և հատուկ խանութներից տարբեր ապրանքատեսակներ։

Ինչու են այս հարթակները գերիշխում

  • Գնային մրցակցություն և ակցիաներ
    Սպառողները հաճախ ընտրում են այն հարթակները, որտեղ կան զեղչեր, կտրոնային համակարգեր կամ անվճար առաքման առաջարկներ։

  • Ավելի լայն ընտրանի
    Հատկապես միջազգային հարթակներում հասանելի ապրանքների տեսականին շատ ավելի լայն է, քան տեղական շուկայում։

  • Հարմար վճարման և առաքման մեխանիզմներ
    Տեղական օնլայն խանութները մեծ ուշադրություն են դարձնում ապահով վճարման տարբերակների, ինչպես նաև արագ և մատչելի առաքման ծառայությունների կազմակերպմանը։

Ապագա միտումները

Օնլայն առևտուրը Հայաստանում կշարունակի աճել՝ հիմնականում հետևյալ ուղղություններով․

  • Շուկայական տեղական պլատֆորմների ավելի մեծացում

  • Ավելի շատ niche (նեղ ոլորտի) օնլայն խանութների ի հայտ գալ

  • Վճարման ավելի հարմար տարբերակների ներդրում՝ (օրինակ՝ Buy Now Pay Later)

  • Ավտոմատացված առաքման և վերադարձի ծառայությունների զարգացում

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: