Մուսոնային անձրևները Պակիստանում չորս օրում 45 մարդու կյանք են խլել
ԱՄՆ-ը կարող է 500 տոկոս տուրքեր մտցնել ՌԴ առևտրային գործընկերների դեմ, որոնք չեն օգնում Ուկրաինային
Երեք օրում բացահայտվել է հանցագործության 181 դեպք. գրանցվել է 48 ավտովթար. զոհվել է 3, վիրավորվել՝ 74 մարդ
Օհայոյում փոքր ինքնաթիռի վթարի հետևանքով 6 մարդ է զոհվել
Նոր հետազոտություն․ դեռահասների սիրելի վեյփերը լցված են նեյրոտոքսիկ մետաղներով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Առաջին տիկինը պատմում է իր կյանքը՝ AI-ի օգնությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Nike-ի բաժնետոմսերն աճել են 15%-ով մեկ օրվա ընթացքում և 20%-ով՝ հինգ օրվա ընթացքում
Ոսկին չփրկեց արտահանումը. տնտեսության խորքում խնդիրներ կան. ԼՈՒՅՍ հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մայիսին Հայաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձը կազմել է 294,009 դրամ. Վիճակագրական կոմիտե
Մեծ Բրիտանիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.7%-ով
Nissan-ի ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքը մայիսին նվազել է 6%-ով
Թաիլանդում մայիսին ավտոմեքենաների վաճառքը աճել է 5%-ով
ՀԷՑ-ի շուրջ զարգացումները կարող են Հայաստանին արժենալ միլիոններ. Sputnik. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկը դարձել է BAFT ասոցիացիայի անդամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում սպասվում է փոփոխական եղանակ, օդի ջերմաստիճանը կնվազի 2-5 աստիճանով
Հունիսի 1-29-ը ռուս-վրացական սահմանը հատել է հայկական կոնյակով բեռնված 106 բեռնատար, որոնցից 19-ը՝ վերջին 3 օրում. Գևորգ Պապոյան
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո

Որտե՞ղից են հայերն ամենից շատ օնլայն գնումներ կատարում

Ապր 26, 2025 14:30
60

Վերջին տարիներին Հայաստանում օնլայն գնումները զգալիորեն աճել են։ Բազմաթիվ գործոններ, ինչպիսիք են ժամանակի խնայողությունը, լայն ընտրանի առաջարկները և համեմատաբար մատչելի գները, նպաստում են հայ սպառողների նախընտրությանը ինտերնետային գնումների հանդեպ։

Ահա հիմնական աղբյուրները, որտեղից հայերը նախընտրում են կատարել օնլայն գնումներ․

1. Միջազգային առևտրային հարթակներ

  • AliExpress
    AliExpress-ը շարունակում է մնալ հայ սպառողների շրջանում ամենապահանջված միջազգային հարթակներից մեկը։ Այն առաջարկում է մատչելի գներով բազմազան ապրանքատեսակներ՝ հագուստից մինչև էլեկտրոնիկա։ Չնայած վերջին տարիներին մաքսային նոր կանոնակարգերն ազդել են գնման ծավալների վրա, AliExpress-ը շարունակում է մեծ պահանջարկ ունենալ:

  • Amazon և eBay
    Թեև այս հարթակներում գները հաճախ ավելի բարձր են, քան AliExpress-ում, բայց Amazon-ի և eBay-ի վստահելիության, բրենդային ապրանքների առկայության և արագ առաքման հնարավորությունները գրավում են բազմաթիվ գնորդների:

  • iHerb
    Առողջապահական և կենսակերպի ապրանքների որոնող հայ գնորդների համար iHerb-ը շատ տարածված ընտրություն է, հատկապես կենսաբանական հավելումների և կոսմետիկ միջոցների գնելու համար։

2. Տեղական օնլայն խանութներ և պլատֆորմներ

  • Cartly, 1in.am Market, YerevanMall Online
    Տեղական օնլայն խանութներն աճող պահանջարկ ունեն, հատկապես սննդամթերքի, հագուստի և կենցաղային ապրանքների գնումների համար։ COVID-19 համավարակի ժամանակ դրանց զարգացումը արագացավ, և այս գործընթացը շարունակում է խորանալ։

  • Տեխնիկայի խանութների օնլայն բաժիններ
    Մեծ պահանջարկ ունեն նաև տեխնիկայի խանութների՝ օրինակ VivaCell-MTS-ի, Ucom-ի, Zigzag-ի և Vega-ի օնլայն հարթակները, որտեղ գնորդները նախընտրում են գնել հեռախոսներ, նոութբուքներ, տնային տեխնիկա և այլն։

3. Սոցիալական մեդիա և մասնավոր վաճառքներ

  • Instagram և Facebook Shops
    Վերջին տարիներին շատ անհատ ձեռներեցներ և փոքր բիզնեսներ սկսել են վաճառք իրականացնել սոցիալական ցանցերում՝ առանց պաշտոնական վեբկայքի։ Հատկապես հագուստի, աքսեսուարների և ձեռագործ իրերի վաճառքը ծաղկում է Instagram-ում և Facebook-ում։

  • Marketplace հարթակներ
    Facebook Marketplace-ը դարձել է մի հարթակ, որտեղ մարդիկ գնում և վաճառում են ամեն ինչ՝ սկսած կահույքից մինչև ավտոմեքենաներ։

4. Սննդի և առաքման ծառայություններ

  • Glovo, Menu.am, Yummy.am
    Սննդի առցանց պատվերների ոլորտում այս պլատֆորմներն առաջատար են Հայաստանում։ Դրանց միջոցով ոչ միայն ռեստորաններից սնունդ են պատվիրում, այլև սուպերմարկետներից և հատուկ խանութներից տարբեր ապրանքատեսակներ։

Ինչու են այս հարթակները գերիշխում

  • Գնային մրցակցություն և ակցիաներ
    Սպառողները հաճախ ընտրում են այն հարթակները, որտեղ կան զեղչեր, կտրոնային համակարգեր կամ անվճար առաքման առաջարկներ։

  • Ավելի լայն ընտրանի
    Հատկապես միջազգային հարթակներում հասանելի ապրանքների տեսականին շատ ավելի լայն է, քան տեղական շուկայում։

  • Հարմար վճարման և առաքման մեխանիզմներ
    Տեղական օնլայն խանութները մեծ ուշադրություն են դարձնում ապահով վճարման տարբերակների, ինչպես նաև արագ և մատչելի առաքման ծառայությունների կազմակերպմանը։

Ապագա միտումները

Օնլայն առևտուրը Հայաստանում կշարունակի աճել՝ հիմնականում հետևյալ ուղղություններով․

  • Շուկայական տեղական պլատֆորմների ավելի մեծացում

  • Ավելի շատ niche (նեղ ոլորտի) օնլայն խանութների ի հայտ գալ

  • Վճարման ավելի հարմար տարբերակների ներդրում՝ (օրինակ՝ Buy Now Pay Later)

  • Ավտոմատացված առաքման և վերադարձի ծառայությունների զարգացում

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: