IDBank-ը՝ թվային բանկինգի ու նորարարության առաջամարտիկ Հայաստանում

Հայաստանյան բանկային համակարգում վերջին տարիների բեկումնային փոփոխություններում իր տպավորիչ ներդրումն ունի նաև IDBank-ը։

Լինելով թվային բանկինգի առաջատարներից մեկը՝ իր զարգացումը պայմանավորում է նաև վճարային թվային համակարգերի և ֆինթեքների հետ էական ռազմավարական համագործակցությամբ։ Որպես արժեք՝ Բանկի մոտ 750.000 հաճախորդներին ներկայացվում է թվային բանկինգի և վճարային համակարգի բազմաֆունկցիոնալ ու միասնական հարթակը։ Հարթակի օգնությամբ կատարվող գործառնությունները հնարավորություն են տալիս զարգացնելու մի էկոհամակարգ, որը կբարձրացնի հաճախորդի փորձառության մակարդակը՝ անկախ տեղից, ժամանակից և հանգամանքներից։ 

Սա ընդամենը մի հատված է այն ծավալուն հարցազրույցից, որը Newsweek պարբերականն ունեցել է ID Group-ի Բիզնեսի զարգացման տնօրեն Կարեն Նալբանդյանի հետ։ Մեկնաբանելով հաճախորդների և բիզնես գործընկերների հետ աշխատանքի բնույթը՝ Նալբանդյանը նշում է․ 

«Մենք ուշադրությամբ ուսումնասիրում ենք մեր հաճախորդների կարիքներն ու ստեղծում և զարգացնում ծառայություններ, որոնք կբավարարեն դրանք։ Կարիքների քարտեզագրումն ու դրանց ապահովումը Հայաստանի մրցակցային շուկայի զարգացման հարցում ունի կենսական նշանակություն»։ Շարունակելով Հայաստանում Idram-ի և IDBank-ի արձանագրած հաջողությունները՝ Կարեն Նալբանդյանը նշում է, որ ընկերությունների ռազմավարական զարգացման ուղղություններից մեկը միջազգային գործունեությունն է՝ այսպիսով ծառայությունները հասանելի դարձնելով նաև Սփյուռքի մեր հայրենակիցներին և ոչ միայն։ 

Հարցազրույցում նաև առանձին անդրադարձով ներկայացվում են կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության այն առանցքային նախաձեռնությունները, որոնք IDBank-ին և Idram-ին առանձնացնում են ոլորտում։ 

Այս և այլ թեմաներին առաջարկում ենք ծանոթանալ ամբողջական հարցազրույցում։ 

ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՎԵՐԱՀՍԿՎՈՒՄ ԵՆ ՀՀ ԿԲ ԿՈՂՄԻՑ