-
ՀԷՑ-ում չեղարկվել են մի շարք գնման գործընթացներ. ընդհանուր 3 մլրդ դրամ նախահաշվային արժեքով
2025/07/30/ 21:21 -
Հուլիսի 30-ի բիզնես լուրերը
2025/07/30/ 20:48 -
Հուլիսի 30-ի կարևոր լուրերը
2025/07/30/ 20:22 -
Ինչու որոշ կազմակերպություններ վերածում են ԱԲ-ն ուժի, իսկ մյուսները՝ ձախողվում
2025/07/30/ 17:49 -
2025-ին ՀՀ պետական բյուջեի պակասուրդը սպասվածից ցածր է. ինչ է փոխվել բյուջետային վարքագծում
2025/07/30/ 17:07 -
Gucci-ում ղեկավարությունը փոխվել է վաճառքների անկման ֆոնին
2025/07/30/ 16:57 -
Ուկրաինան ՌԴ-ի և Ադրբեջանի միջև տարաձայնություններն օգտագործելու ծրագրեր ունի. Զախարովա
2025/07/30/ 16:40 -
Որ ոլորտներում են ամենաշատ գործունեությունը ծավալել ՀՀ քաղաքացիները 2025 թ.-ի մայիսին
2025/07/30/ 16:07 -
Հայ բժիշկը Կամչատկայում երկրաշարժի ժամանակ բարեհաջող ընդունել է երեխայի ծնունդը
2025/07/30/ 15:23 -
Ռալֆ Յիրիկյանի դասախոսությունը՝ ինժեներական ամառային դպրոցում
2025/07/30/ 15:19
Բաժանորդագրվել

Ի՞նչ անել, երբ քո բիզնեսը չի զարգանում, բայց կողքի մրցակիցը ծաղկում է
Լուրեր |

Տեսար, որ նոր բացված կրպակը մի քանի ամսում հաճախորդներ ունի, գովազդներ է անում, մարդիկ հերթ են կանգնում։ Իսկ քո բիզնեսը՝ նույն փողոցում, նույն ապրանքատեսակով, գրեթե տեղից չի շարժվում։ Ի՞նչ անել։ Վիրավորվե՞լ։ Նահանջե՞լ։ Թե՞ սկսենք վերլուծել և գործել։
1. Փոխիր վերլուծության կետը՝ «ինչու նա հաջողեց», ոչ թե «ինչու ես չհաջողեցի»
Քո կողքի բիզնեսի աճը հիանալի հնարավորություն է՝ սովորելու։ Փոխանակ կենտրոնանալու նյարդայնության վրա, հարցրու ինքդ քեզ՝
-
Ի՞նչ են անում նրանք, ինչը ես չեմ անում։
-
Ո՞րն է նրանց հաղորդակցման ոճը, գովազդը, վիզուալ բրենդը։
-
Որտե՞ղ են հաճախորդները առաջին անգամ տեսնում նրանց։
Հուշում․ հաճախ պատճառը մանրուքների մեջ է՝ մատուցման ոճ, ինտերիեր, գին/որակ հարաբերակցություն, կամ անգամ՝ պարզապես լավ խոսակցական տոն։
2. Հարցում արա քո հաճախորդների մեջ
Եթե մարդիկ քիչ են գալիս, պետք չէ գուշակել պատճառը։ Կարող ես ուղիղ հարցնել՝
-
Ինչու՞ ընտրեցիք ուրիշը։
-
Ի՞նչ կուզեիք տեսնել մեզ մոտ։
-
Ի՞նչը ձեզ խանգարեց գնելու կամ վերադառնալու։
Հաճախ շատ պարզ պատճառներ են լինում՝ մուտքն անհասանելի է, կայք չկա, գները չեն երևում, սպասարկումն անվստահելի է թվացել։
3. Արդյո՞ք դու շատ ես կենտրոնացել «նախկին» հաճախորդի վրա
Մինչդեռ քո մրցակիցը թիրախավորում է նոր սերունդը՝ TikTok-ով, նոր առաջարկներով, խաղերով ու պատմություններով։ Ժամանակն է թարմացնել քո թիրախների կերպարները՝
-
Ո՞վ է քո «այսօրվա» հաճախորդը։
-
Որտե՞ղ է նա ժամանակ անցկացնում։
-
Ի՞նչ լեզվով է պետք խոսել նրա հետ։
4. Գնա՝ նայիր նրանց ինչպես սովորող, ոչ թե մրցակից
Շրջիր որպես հաճախորդ քո կողքի բիզնեսում։ Տես՝
-
Ինչպես են դիմավորում քեզ։
-
Ինչպես է դասավորված մարքեթինգային գործընթացը։
-
Ինչ է առանձնացնում նրանց՝ փորձառությունը, շփումը, ոճը՞։
Նշում․ սա «քննադատելու» կամ ընդօրինակելու քայլ չէ, այլ ուսումնական պրոցես։
5. Քո բիզնեսը նորից դիր շուկայի քարտեզի վրա
Ստեղծիր պարզ ցուցակ՝
-
Ո՞ր խնդիրն է լուծում իմ բիզնեսը։
-
Ի՞նչն է ինձ տարբերում։
-
Ո՞ւմ համար եմ աշխատում իրականում։
Այնուհետև՝ պարզ ձևակերպիր քո հաղորդագրությունը և տարածիր՝ սոցիալական մեդիայում, ֆլայերներում, բանավոր ձևով։
6. Հիշիր՝ ամեն ծաղկող բիզնես մի օր նույն իրավիճակում է եղել
Չկա բիզնես, որը հեշտությամբ է հաջողել։ Գուցե նրանց հաջողությունը գալիս է մեծ ֆինանսավորմամբ, գուցե փորձով, գուցե մի քանի անհաջող փորձերից հետո։ Բայց քո հաղթանակը դեռ առջևում է, եթե հիմա ճիշտ կետում կանգ առնես, սովորենաս և շարժվես։
***
Քո բիզնեսի դժվարությունները պարտություն չեն։ Դրանք ազդակ են, որ պետք է վերաարժևորել, թարմացնել, ավելի լավ ճանաչել հաճախորդին և շուկան։ Իսկ կողքի բիզնեսի հաջողությունը՝ ոչ թե սպառնալիք է, այլ մոտիվացիա։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/07/30 20:48
Հուլիսի 30-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/07/30 20:22
Հուլիսի 30-ի կարևոր լուրերը