Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ի՞նչ անել, երբ քո բիզնեսը չի զարգանում, բայց կողքի մրցակիցը ծաղկում է

Մյս 24, 2025 14:18
120

Տեսար, որ նոր բացված կրպակը մի քանի ամսում հաճախորդներ ունի, գովազդներ է անում, մարդիկ հերթ են կանգնում։ Իսկ քո բիզնեսը՝ նույն փողոցում, նույն ապրանքատեսակով, գրեթե տեղից չի շարժվում։ Ի՞նչ անել։ Վիրավորվե՞լ։ Նահանջե՞լ։ Թե՞ սկսենք վերլուծել և գործել։

1. Փոխիր վերլուծության կետը՝ «ինչու նա հաջողեց», ոչ թե «ինչու ես չհաջողեցի»

Քո կողքի բիզնեսի աճը հիանալի հնարավորություն է՝ սովորելու։ Փոխանակ կենտրոնանալու նյարդայնության վրա, հարցրու ինքդ քեզ՝

  • Ի՞նչ են անում նրանք, ինչը ես չեմ անում։

  • Ո՞րն է նրանց հաղորդակցման ոճը, գովազդը, վիզուալ բրենդը։

  • Որտե՞ղ են հաճախորդները առաջին անգամ տեսնում նրանց։

Հուշում․ հաճախ պատճառը մանրուքների մեջ է՝ մատուցման ոճ, ինտերիեր, գին/որակ հարաբերակցություն, կամ անգամ՝ պարզապես լավ խոսակցական տոն։

2. Հարցում արա քո հաճախորդների մեջ

Եթե մարդիկ քիչ են գալիս, պետք չէ գուշակել պատճառը։ Կարող ես ուղիղ հարցնել՝

  • Ինչու՞ ընտրեցիք ուրիշը։

  • Ի՞նչ կուզեիք տեսնել մեզ մոտ։

  • Ի՞նչը ձեզ խանգարեց գնելու կամ վերադառնալու։

Հաճախ շատ պարզ պատճառներ են լինում՝ մուտքն անհասանելի է, կայք չկա, գները չեն երևում, սպասարկումն անվստահելի է թվացել։

3. Արդյո՞ք դու շատ ես կենտրոնացել «նախկին» հաճախորդի վրա

Մինչդեռ քո մրցակիցը թիրախավորում է նոր սերունդը՝ TikTok-ով, նոր առաջարկներով, խաղերով ու պատմություններով։ Ժամանակն է թարմացնել քո թիրախների կերպարները՝

  • Ո՞վ է քո «այսօրվա» հաճախորդը։

  • Որտե՞ղ է նա ժամանակ անցկացնում։

  • Ի՞նչ լեզվով է պետք խոսել նրա հետ։

4. Գնա՝ նայիր նրանց ինչպես սովորող, ոչ թե մրցակից

Շրջիր որպես հաճախորդ քո կողքի բիզնեսում։ Տես՝

  • Ինչպես են դիմավորում քեզ։

  • Ինչպես է դասավորված մարքեթինգային գործընթացը։

  • Ինչ է առանձնացնում նրանց՝ փորձառությունը, շփումը, ոճը՞։

Նշում․ սա «քննադատելու» կամ ընդօրինակելու քայլ չէ, այլ ուսումնական պրոցես։

5. Քո բիզնեսը նորից դիր շուկայի քարտեզի վրա

Ստեղծիր պարզ ցուցակ՝

  • Ո՞ր խնդիրն է լուծում իմ բիզնեսը։

  • Ի՞նչն է ինձ տարբերում։

  • Ո՞ւմ համար եմ աշխատում իրականում։

Այնուհետև՝ պարզ ձևակերպիր քո հաղորդագրությունը և տարածիր՝ սոցիալական մեդիայում, ֆլայերներում, բանավոր ձևով։

6. Հիշիր՝ ամեն ծաղկող բիզնես մի օր նույն իրավիճակում է եղել

Չկա բիզնես, որը հեշտությամբ է հաջողել։ Գուցե նրանց հաջողությունը գալիս է մեծ ֆինանսավորմամբ, գուցե փորձով, գուցե մի քանի անհաջող փորձերից հետո։ Բայց քո հաղթանակը դեռ առջևում է, եթե հիմա ճիշտ կետում կանգ առնես, սովորենաս և շարժվես։

***

Քո բիզնեսի դժվարությունները պարտություն չեն։ Դրանք ազդակ են, որ պետք է վերաարժևորել, թարմացնել, ավելի լավ ճանաչել հաճախորդին և շուկան։ Իսկ կողքի բիզնեսի հաջողությունը՝ ոչ թե սպառնալիք է, այլ մոտիվացիա։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: