Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 6 ամսով սահմանափակում է կենդանի խոզերի ներմուծումը
Բիթքոյնի գինը շարունակում բարձրանալ. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լրացուցիչ 191.5 մլն դրամ կհատկացնի Երևանի օպերային թատրոնին
Ի՞նչ կփոխեն նոր պաշտոնյաները պետական համակարգում. կառավարության նիստի մանրամասները հասանելի է ABNews.am կայքում
Ճանապարհների հիմնանորոգման, վերակառուցման համար ՏԿԵՆ-ին կհատկացվի շուրջ 901 մլն դրամ
Ճապոնիան ծրագրում է 141.2 մլրդ դոլար ծախսել աշխատավարձերի բարձրացման վրա
Բայդենը պլանավորում է չեղարկել Ուկրաինայի 4,65 միլիարդ դոլարի պարտքը
Հայաստանի շինարարների միությունն ընտրել է նոր նախագահ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բուհական համակարգի վերակազմակերպում. չարդարացված լուծումներ

Սպտ 22, 2022 19:11
32
ADS

Վերջին երկու շաբաթների ընթացքում բավական բուռն քննարկման արժանացավ որոշ գիտահետազոտական ինստիտուտների ինտեգրման միջոցով բուհերի խոշորացման և դրանք Արագածոտնի մարզ՝ Աշտարակ տեղափոխելու մասին Կառավարության տեսլականը, որը մասամբ ամրագրված է Կրթության մինչև 2030 թ. զարգացման պետական ծրագրում։Բուհերի շենքերի վաճառքը ֆինանսական մեծ ռեսուրսներ գեներացնելու նպատակով հարված է ոչ միայն կրթական մշակույթին, այլև մեր երկրի պատմամշակութային ժառանգությանը։
Կրթական համակարգը սոցիալիզացիայի կարևոր, բայց միակ ինստիտուտը չէ։
Կրթական արդյունք ստեղծելու համար պետք է հստակեցնելու հետևյալը. ի՞նչ է անհրաժեշտ զարգացնել մարզերում առաջնահերթ. ակադեմիական քաղաք կառուցել թե՞ զարգացնել միջին մասնագիտական կրթությունը, փորձել ներգրավել խոշոր գործատուների, ստեղծել աշխատատեղեր՝ ձևավորելով այդ մասնագիտությունների պահանջարկն ըստ մարզերի առանձնահատկությունների։ Մարզերում բնակվող երիտասարդների մայրաքաղաք տեղափոխվելու հիմքում ընկած շարժառիթը միայն կրթություն ստանալը չէ, այլև, և ամենից առաջ, աշխատանք գտնելը: