BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Հայկական կրթահամալիրների կառուցման ֆինանսավորման վերաբաշխում

Մյս 23, 2024 16:50
47
ADS

Կառավարության որոշմամբ Կրթության, գիտության, մշակույթի եւ սպորտի (ԿԳՄՍ) նախարարությանը 2024 թվականի պետական բյուջեով կրթահամալիրների կառուցման համար նախատեսված գումարի շրջանակում կատարվել է վերաբաշխում կատարողների միջև՝ 2 մլրդ 920 մլն դրամի չափով:

Գործադիրի մայիսի 23-ի նիստում հարցը զեկուցել է Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ որոշման արդյունքում Քաղաքաշինության կոմիտեից Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամին են փոխանցվում 10 կրթահամալիրի կառուցման աշխատանքների պատվիրատու մարմնի լիազորությունները:

Այդ հաստատություններն են՝ Արագածոտնի մարզում՝ Ճարճակիսի կրթահամալիրը, Գեղարքունիքում՝ Կախակնի, Արեգունու, Փոքր Մասրիկի և Մաքենիսի կրթահամալիրները,  Լոռիում՝ Բազումի, Միխայլովկայի, Կաթնառատի և Գարգառի կրթահամալիրները, իսկ Սյունիքում՝ Շաքիի կրթահամալիրը:

Միաժամանակ, նույն որոշմամբ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Գեղարքունիքի մարզպետի աշխատակազմի ենթակայությամբ գործող 5 հանրակրթական դպրոցի հատկացվել են կապիտալ դրամաշնորհներ 31 մլն 448 հազար դրամի չափով՝ վերջիններիս խնայողությունների հաշվին: Գումարն ուղղվելու է հաստատությունների գույքային հագեցվածության բարելավմանը և ջեռուցման աշխատանքների իրականացմանը: Այդ դպրոցներն են՝

  • «Երևանի լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ կրթահամալիր» ՊՈԱԿ (ճաշարանի գույքի ձեռքբերում)․
  • «Ալավերդու Ստ․ Շահումյանի անվան թիվ 5 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ (տեսախցիկների ձեռքբերում)․
  • «Գյումրու թիվ 45 միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ (էլեկտրոնային գրատախտակի ձեռքբերում)․
  • «Վանևանի միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ (ջեռուցման աշխատանքների իրականացում)․
  • «Ճամբարակի թիվ 4 միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ (ջեռուցման աշխատանքների իրականացում)։

«Այս նախագիծը ևս մեկ աշխատանք է ՀՀ կառավարության «Մինչև 2026 թ․ 300 դպրոցի կառուցում/վերակառուցում/հիմնանորոգում» խոշորածավալ ծրագրի շրջանակում, ինչպես նաև դպրոցների գույքային և շենքային պայմանների բարելավման ընթացիկ ծրագրերում»,- նշել է նախարարը:

Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այս որոշմամբ կատարված փոփոխությունները ներառյալ՝ ընդհանուր առմամբ  133 հաստատություններ գտնվում են Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամի պատվիրատվության շրջանակում, որոնցից 85-ը դպրոց է, իսկ 48-ը՝ կրթահամալիր: Քաղաքաշինության կոմիտեի պատվիրակման տիրույթում է 95 հաստատություն, որոնցից 59-ը՝ դպրոց, 36-ը՝ կրթահամալիր:

Արդեն իսկ ավարտված է 27 ուսումնական հաստատության շինարարությունը, իսկ 107 հաստատություն այս պահին գտնվում է շինարարության փուլում, որի մի մասը կավարտվի այս տարվա ընթացքում: Այսինքն՝ 134 հաստատություններում կամ ավարտվել են աշխատանքները, կամ դրանք շինարարության փուլում են. մնացածը նախագծման կամ մրցութային գործընթացների մեջ են:

ՀՀ կառավարության մեկ այլ որոշմամբ պետական բյուջեից 300 մլն դրամի շրջանակում 96 մարզական կառույցների, որոնց մեծ մասը մարզադպրոց է, հատկացվել է գույք: Դրանցից 28-ը ՊՈԱԿ է, 61-ը՝ համայնքային մարզադպրոց, 5-ն ազգային ֆեդերացիա և 2 կազմակերպություն, որոնք ունեն մարզադպրոցներ:

«Գույքի զգալի մասը հատկացվել է մարզային կառույցների, որով էապես նպաստում ենք մարզերում սպորտով զբաղվելու հնարավորությունների ընդլայնմանը: Սա մեր շարունակական քաղաքականությունն է՝ հետևել գույքի որակին, բայց միաժամանակ ապահովել դրա հասանելիությունը մարզիկների և սպորտով զբաղվող երեխաների համար»,- ներկայացնելով հարցը՝ ընդգծել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նախարարի խոսքով՝ ձեռքբերվող գույքի տեխնիկական առաջադրանքների բնութագրերը պետք է պատշաճ նկարագրվեն, որովհետև վերհանելով խնդիրները՝ հաճախ պարզ է դարձել, որ դրանց նկարագրությունը բավարար չէ. համապատասխան չափանիշները տեխնիկական առաջադրանքներում կամ նշված չեն կամ անորոշ են ձևակերպված:

«Համապատասխան ստանդարտների նկարագրության, ինչպես նաև շահագործման հանձնված դպրոցների հետագա պատշաճ պահպանման և հոգատար վերաբերմունքի առումով մեծ աշխատանք ունենք անելու, որը պայմանավորված է նաև կրթական համակարգի հետևողական աշխատանքով»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն անդրադարձել է հաստատությունների գույքի պահպանման, գյուղական համայնքներում նոր դպրոցների կառուցման կարևորությանը և մի շարք այլ հարցերի. «Կարևոր է, որ պետության կողմից տրամադրված գույքի նկատմամբ լինի սրտացավ վերաբերմունք»:

Նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է այն փաստը, որ Կառավարության ծրագրերի շրջանակում արվում է հնարավորը՝ գյուղական համայնքներում ևս որակյալ կրթության հասանելիությունն ապահովելու համար:

Փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանը և Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահ Եղիազար Վարդանյանն իրենց հերթին ներկայացրել են կառուցվող, վերակառուցվող և հիմնանորոգվող դպրոցներում իրականացվող աշխատանքների կազմակերպմանն առնչվող  որոշ մանրամասներ: