Աշխարհի 5 ամենախոշոր և ամենաթանկ համերգները Համաշխարհային շոու բիզնեսը անընդհատ զարգանում է, իսկ համերգները դարձել են եկամտաբեր միջոց ոչ միայն արվեստագետների, այլև կազմակերպիչների համար: Այստեղ կներկայացնենք աշխարհի 5 ամենախոշոր և ամենաթանկ համերգները՝ որոնք գերազանցել են բոլոր սպասելիքները՝ իրենց մասշտաբներով և տնտեսական հաջողություններով։

1. The Rolling Stones - A Bigger Bang Tour (2005-2007)

Եկամուտ: $558 միլիոն Համերգների քանակ: 144 Մայրցամաքներ: 4 The Rolling Stones-ի "A Bigger Bang" համերգաշրջանը համարվում է բոլոր ժամանակների ամենաեկամտաբեր համերգներից մեկը: Արտասովոր արտադրանքներով և տեխնիկական հզոր լուծումներով այս շրջագայությունը դարձավ երաժշտական աշխարհում իսկական լեգենդ:

2. Ed Sheeran - ÷ (Divide) Tour (2017-2019)

Եկամուտ: $776 միլիոն Համերգների քանակ: 255 Մայրցամաքներ: 4 Էդ Շիրանի "Divide" համերգաշրջանը ոչ միայն հաջողության հասավ որպես ամենաեկամտաբեր շրջագայություններից մեկը, այլև շուկայի մի քանի ռեկորդներ խախտեց: Այս համերգաշարը չորս մայրցամաքներում անցկացնելով, Շիրանը ցույց տվեց, որ փոփ երաժշտության հանդեպ հանրային հետաքրքրությունը շարունակվում է աճել:

3. U2 - 360° Tour (2009-2011)

Եկամուտ: $736 միլիոն Համերգների քանակ: 110 Մայրցամաքներ: 6 U2-ի "360° Tour"-ը համարվում է համերգների պատմության մեջ ամենաբարձր եկամտաբեր շրջագայություններից մեկը: Սա տեխնոլոգիական տեսանկյունից ևս առաջատար էր՝ հսկայական 360° բեմով, որը հնարավորություն էր տալիս հանդիսատեսին վայելել շոուն բոլոր անկյուններից:

4. Beyoncé and Jay-Z - On the Run II Tour (2018)

Եկամուտ: $253 միլիոն Համերգների քանակ: 48 Մայրցամաքներ: 2 2018 թվականի Beyoncé-ի և Jay-Z-ի "On the Run II" համերգաշրջանը դարձավ ամենաթանկ ու բարձր եկամուտ բերող շրջագայություններից մեկը: Ամուսնացած զույգի համատեղ ելույթներն առանձնացվեցին բացառիկ կատարումներով և բեմական հզոր ներկայացումներով՝ ստեղծելով աննախադեպ շոու:

5. Madonna - Sticky & Sweet Tour (2008-2009)

Եկամուտ: $408 միլիոն Համերգների քանակ: 85 Մայրցամաքներ: 4 Մադոննայի "Sticky & Sweet" շրջագայությունը մինչ օրս համարվում է ամենաբարձր եկամուտ բերող համերգներից մեկը՝ կին կատարողի համար: Շրջագայության շրջանակներում Մադոննան հանդես եկավ 85 համերգով, որտեղ ներկայացրեց իր ամենահաջողակ ալբոմների երգերը՝ ընդգրկելով նորարարական բեմական լուծումներ և գունեղ ներկայացումներ: Այս համերգները ցույց են տալիս, որ մասշտաբային շոուները, արվեստագետների ճանաչումը և տեխնոլոգիական նորարարությունները համակցված կարող են ստեղծել աննախադեպ տնտեսական հաջողություն: Համերգային ոլորտը զարգանում է, և ամենամեծ ու ամենաթանկ համերգները նոր նշաձողեր են սահմանում շոու բիզնեսի համար, որտեղ ներդրումները կարող են վերածվել միլիոնավոր եկամուտների: