VOYAH ապրանքանիշի նոր պրեմիում դասի շքեղ մոդելը պաշտոնապես Հայաստանում է. դիտեք ABNews.am կայքում
Նոր արշավ ECCO-ում՝ IDBank-ից և Իդրամից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկի դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումն ավարտվել է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում սկսվում է մեծ ճանապարհաշինություն․ ինչ է փոխվելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչն է խոչընդոտում Հայաստանի տնտեսությանը առաջ շարժվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանը քննարկում է որոշ ամերիկյան ապրանքների վրա 125% մաքսատուրքի չեղարկումը. Bloomberg
Ինչու է արժույթի տատանումը գլխացավանք դառնում բիզնեսի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ նպատակով է ՊԵԿ-ն օգտագործում արհեստական բանականությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս 5 ոլորտները փոխել են մարդկանց կյանքը․ ինչպես դառնալ միլիարդատեր՝ մեկ գաղափարով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետդեպարտամենտում կկրճատեն ավելի քան 130 բաժիններ եւ ավելի քան 700 պաշտոններ
Ինչի վրա կծախսվի 5 միլիոն եվրոն․ կառավարությունը հաստատել է նոր ծրագիր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության ի՞նչ տարբերակներ կան համացանցում այսօր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերազինված դասասենյակներ՝ սահմանամերձ շրջանների երեխաների համար. դիտեք ABNews.am կայքում
Վանաձորում բացվեց գերճշգրիտ սարքավորումներով հագեցած Յան Կլինիկ ախտորոշիչ կենտրոնը՝ Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 49 մլն դրամի օգնություն կտրամադրի Սիրիայի բնակչությանը
Աշխարհում ամենավտանգավոր ձկնատեսակը հայտնվել է հայկական շուկայում. ահազանգ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Intel-ը նախատեսում է աշխատանքից հեռացնել ավելի քան 21,000 աշխատակիցների
Հունվար-մարտ ժամանահատվածում Վրաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը կազմել է 5.618 միլիարդ դոլար
Evocabank-ը կմասնակցի Career City Fest 2K25-ին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկն ու «ԱՐՓԱ» գիտահետազոտական ինստիտուտը հայտարարեցին համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews․am կայքում

Գեղեցկության մրցույթների արժեքը. ինչու՞ են կառավարությունները միլիոններ ծախսում

Հկտ 21, 2024 15:57
39

Գեղեցկության մրցույթներն աշխարհում հսկայական գումարներ են ներգրավում, և այդ մրցույթների ազդեցությունը շարունակաբար աճում է: Տարբեր երկրներ մեծ գումարներ են ծախսում ոչ միայն մրցույթների կազմակերպման, այլև մասնակիցներին պատրաստելու և երկրի պատկերը ձևավորելու համար:

Տնտեսական ազդեցությունը՝ թվերով

Տարեկան $5-6 միլիարդ դոլար է ծախսվում տարբեր մակարդակների գեղեցկության մրցույթների վրա ամբողջ աշխարհում: Սա ներառում է միջազգային մակարդակի մրցույթներ, ինչպիսիք են «Միսս Տիեզերք», «Միսս Աշխարհ» և այլ խոշոր բրենդներ, ինչպես նաև ավելի փոքր տեղական ու տարածաշրջանային միջոցառումները։ Միայն միջազգային «Միսս Տիեզերք» մրցույթը, օրինակ, առաջացնում է մոտ $100 միլիոն եկամուտ տարբեր ուղղություններով՝ հեռարձակման իրավունքներից, հովանավորներից և տոմսերից:

Այս մրցույթները կարևոր դեր են խաղում զբոսաշրջության ոլորտում. մրցույթները կազմակերպող երկրները հաճախ գրավում են հազարավոր զբոսաշրջիկներ, որոնք ծախսում են միլիոնավոր դոլարներ տեղական տնտեսության վրա: Մրցույթի ժամանակ հյուրընկալող քաղաքներն ու երկրները հաճախ նկատում են զբոսաշրջության աճ մինչև 15%-ով:

Հիմնական ոլորտները, որոնք շահում են գեղեցկության մրցույթներից

  1. Մարքեթինգ և գովազդ: Գեղեցկության մրցույթները մեծ ուշադրություն են բերում բազմաթիվ ապրանքանիշերի վրա՝ հագուստից ու կոսմետիկայից մինչև զարդեր և տեխնոլոգիաներ: Ամենամեծ հովանավորչական պայմանագրերը կարող են հասնել $10 միլիոն-ի:
  2. Տուրիզմ: Օրինակ, 2018 թվականին Թայլանդում անցկացված «Միսս Տիեզերք»-ի ժամանակ մրցույթը ներգրավել էր 50,000 զբոսաշրջիկ՝ ստեղծելով ավելի քան $15 միլիոն եկամուտ:
  3. Հեռարձակման իրավունքներ: Հեռուստատեսային իրավունքները միջազգային մրցույթների համար կարող են արժենալ մինչև $20 միլիոն։

Գեղեցկության մրցույթների քաղաքական նշանակությունը

Բազմաթիվ երկրներ օգտագործում են գեղեցկության մրցույթները որպես դիվանագիտական գործիք։ Հաղթողները հաճախ դառնում են ազգային հպարտության խորհրդանիշներ, ինչն ուժեղացնում է երկրի միջազգային դիրքը:

Սակայն, ինչպես Հայաստանի դեպքում, գեղեցկության մրցույթները երբեմն քաղաքական բանավեճի պատճառ են դառնում։ Երբ Իրինա Զախարովան՝ ազգությամբ ռուս մասնակցողը, ընտրվեց որպես «Միսս Տիեզերք Հայաստան» մրցույթի մասնակից, առաջացան քննադատություններ, որ հայ աղջիկներից «խլվել է» մասնակցության իրավունքը: Սա ցույց է տալիս, թե որքան մեծ կարող է լինել հանրային արձագանքը նման մրցույթների ժամանակ և որքան զգայուն են նրանք ազգային ինքնության հարցերում:

Նախկին մրցույթի տնօրեն Գոհար Հարությունյանը նշեց, որ Հայաստանի գեղեցկուհիները նույնիսկ դիմել էին տարբեր կառույցների՝ իրենց բողոքը հայտնելու համար։ Սա միայն մեկ օրինակ է այն բանի, որ գեղեցկության մրցույթները հաճախ ունենում են ոչ միայն տնտեսական, այլև սոցիալական և քաղաքական նշանակություն:

Հայկական շուկայի ազդեցությունը

Հայաստանում գեղեցկության մրցույթների կազմակերպումն ու անցկացումը կարող է ներգրավել միջազգային հետաքրքրություն և տուրիստական հոսքեր: Թեև Հայաստանը փոքր շուկա է, այդուհանդերձ, նման միջոցառումները կարող են ուժեղացնել երկրի միջազգային տեսանելիությունը և ներգրավել օտարերկրյա ներդրումներ։ Հնարավոր է, որ Հայաստանում անցկացվող մրցույթները բերեն $1-2 միլիոն տնտեսությանը՝ հաշվի առնելով փոքր երկրները սպասարկող տեղական բիզնեսների շահույթը: