Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով
Չբաշխված շահույթը կտրուկ նվազել է. արդյոք բանկերն անցում են կատարում նոր ռազմավարության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես է Հայաստանը ամրապնդում իր դիրքերը ավիացիոն քարտեզում

Մրտ 20, 2025 15:58
27

Հայաստանը շարունակում է ամրապնդել իր դիրքերը որպես տարածաշրջանային օդային տարանցիկ հանգույց։ Վերջին տարիներին նկատվել է զգալի աճ տարանցիկ ուղևորահոսքում, ինչը վկայում է երկրի ավիացիոն ոլորտի զարգացման մասին։

Տարանցիկ ուղևորահոսքի աճը

«Զվարթնոց» օդանավակայանի տվյալների համաձայն՝ 2018-2019 թվականներին Հայաստանի տարածքով տարանցիկ ուղևորություն է կատարել ընդամենը 36 մարդ։ Սակայն 2024 թվականին այս թիվը գերազանցել է 172 հազարը, իսկ մարտի 11-ի դրությամբ՝ 14,542 ուղևոր է օգտվել Հայաստանի տարանցիկ հնարավորություններից։

Ըստ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանի, տարանցիկ ուղևորների մեծ մասը սպասարկում են տեղական ավիաընկերությունները։ Սա կարևոր քայլ է հայկական ավիացիայի զարգացման համար, քանի որ տեղի փոխադրողները հնարավորություն են ստանում օգտագործել հայկական օդանավակայանները որպես տարանցիկ կենտրոններ՝ տարբեր երկրներից ուղևորներ տեղափոխելու համար։

Հաջորդ քայլերը՝ ենթակառուցվածքների զարգացում և ավիաընկերությունների ներգրավում

Չնայած աճին, Հայաստանը դեռևս ունի անելիքներ այս ուղղությամբ։ Փոխնախարարի խոսքով, այս գործընթացը կարելի է դիտարկել երկու հիմնական հարթության վրա․

  1. Ենթակառուցվածքային զարգացում – Արդեն իրականացվում են «Զվարթնոց» օդանավակայանի ընդլայնման նախագծեր, որոնք պետք է ապահովեն տարանցիկ ուղևորահոսքի ավելի արդյունավետ կառավարումը։
  2. Ավիաընկերությունների ներգրավում – Հայաստանի օդային հաղորդակցության ընդլայնման կարևոր բաղադրիչներից է նոր ավիաընկերությունների մուտքը շուկա և նոր երթուղիների ավելացումը։

Հաշվի առնելով այս գործոնները՝ Հայաստանը կարող է ամրապնդել իր դիրքերը որպես տարածաշրջանային օդային տարանցիկ հանգույց։

Տոմսերի գների ազդեցությունը և 2025-ի կանխատեսումները

Օդային փոխադրումների գները շարունակում են ձևավորվել շուկայական սկզբունքներով՝ կախված պահանջարկից, մրցակցությունից և ավիաընկերությունների գործառնական ծախսերից։ Փոխնախարարը նշել է, որ 2025 թվականին նոր երթուղիների ավելացումը կկախվի Հայաստան մուտք գործող և այստեղից մեկնող թռիչքների պահանջարկից։

Կարևոր դեր է խաղում նաև նոր էլեկտրոնային հարթակի ներդրումը, որը 2024-ից արդեն գործում է։ 2025 թվականից սկսած՝ բոլոր կանոնավոր և չարտերային թռիչքների հայտերն ամբողջությամբ կմշակվեն առցանց, ինչը կբարձրացնի ոլորտի արդյունավետությունը։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: