-
2025-ին ՀՀ պետական բյուջեի պակասուրդը սպասվածից ցածր է. ինչ է փոխվել բյուջետային վարքագծում
2025/07/30/ 17:07 -
Gucci-ում ղեկավարությունը փոխվել է վաճառքների անկման ֆոնին
2025/07/30/ 16:57 -
Ուկրաինան ՌԴ-ի և Ադրբեջանի միջև տարաձայնություններն օգտագործելու ծրագրեր ունի. Զախարովա
2025/07/30/ 16:40 -
Որ ոլորտներում են ամենաշատ գործունեությունը ծավալել ՀՀ քաղաքացիները 2025 թ.-ի մայիսին
2025/07/30/ 16:07 -
Հայ բժիշկը Կամչատկայում երկրաշարժի ժամանակ բարեհաջող ընդունել է երեխայի ծնունդը
2025/07/30/ 15:23 -
Ռալֆ Յիրիկյանի դասախոսությունը՝ ինժեներական ամառային դպրոցում
2025/07/30/ 15:19 -
Ինչպիսին է կենսաթոշակային ֆոնդերի ֆինանսական պատկերը 2025 թվականի հունիսին
2025/07/30/ 15:03 -
Մեծ Բրիտանիան կճանաչի Պաղեստինի պետությունը, եթե Իսրայելը չկատարի մի շարք պայմաններ. Սթարմեր
2025/07/30/ 14:52 -
ՀՀ ԱԽ քարտուղարը «Save Armenia» հուդայա-քրիստոնեական միության պատվիրակությանը ներկայացրել է ՀՀ-Ադրբեջան հարաբերությունների գործընթացի վերջին զարգացումները
2025/07/30/ 14:37 -
ԱՄՆ-ն ճնշում է գործադրում՝ համաձայնագրեր կորզելու համար
2025/07/30/ 14:36
Բաժանորդագրվել

Ինչպես է Հայաստանը ամրապնդում իր դիրքերը ավիացիոն քարտեզում
Լուրեր |

Հայաստանը շարունակում է ամրապնդել իր դիրքերը որպես տարածաշրջանային օդային տարանցիկ հանգույց։ Վերջին տարիներին նկատվել է զգալի աճ տարանցիկ ուղևորահոսքում, ինչը վկայում է երկրի ավիացիոն ոլորտի զարգացման մասին։
Տարանցիկ ուղևորահոսքի աճը
«Զվարթնոց» օդանավակայանի տվյալների համաձայն՝ 2018-2019 թվականներին Հայաստանի տարածքով տարանցիկ ուղևորություն է կատարել ընդամենը 36 մարդ։ Սակայն 2024 թվականին այս թիվը գերազանցել է 172 հազարը, իսկ մարտի 11-ի դրությամբ՝ 14,542 ուղևոր է օգտվել Հայաստանի տարանցիկ հնարավորություններից։
Ըստ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանի, տարանցիկ ուղևորների մեծ մասը սպասարկում են տեղական ավիաընկերությունները։ Սա կարևոր քայլ է հայկական ավիացիայի զարգացման համար, քանի որ տեղի փոխադրողները հնարավորություն են ստանում օգտագործել հայկական օդանավակայանները որպես տարանցիկ կենտրոններ՝ տարբեր երկրներից ուղևորներ տեղափոխելու համար։
Հաջորդ քայլերը՝ ենթակառուցվածքների զարգացում և ավիաընկերությունների ներգրավում
Չնայած աճին, Հայաստանը դեռևս ունի անելիքներ այս ուղղությամբ։ Փոխնախարարի խոսքով, այս գործընթացը կարելի է դիտարկել երկու հիմնական հարթության վրա․
- Ենթակառուցվածքային զարգացում – Արդեն իրականացվում են «Զվարթնոց» օդանավակայանի ընդլայնման նախագծեր, որոնք պետք է ապահովեն տարանցիկ ուղևորահոսքի ավելի արդյունավետ կառավարումը։
- Ավիաընկերությունների ներգրավում – Հայաստանի օդային հաղորդակցության ընդլայնման կարևոր բաղադրիչներից է նոր ավիաընկերությունների մուտքը շուկա և նոր երթուղիների ավելացումը։
Հաշվի առնելով այս գործոնները՝ Հայաստանը կարող է ամրապնդել իր դիրքերը որպես տարածաշրջանային օդային տարանցիկ հանգույց։
Տոմսերի գների ազդեցությունը և 2025-ի կանխատեսումները
Օդային փոխադրումների գները շարունակում են ձևավորվել շուկայական սկզբունքներով՝ կախված պահանջարկից, մրցակցությունից և ավիաընկերությունների գործառնական ծախսերից։ Փոխնախարարը նշել է, որ 2025 թվականին նոր երթուղիների ավելացումը կկախվի Հայաստան մուտք գործող և այստեղից մեկնող թռիչքների պահանջարկից։
Կարևոր դեր է խաղում նաև նոր էլեկտրոնային հարթակի ներդրումը, որը 2024-ից արդեն գործում է։ 2025 թվականից սկսած՝ բոլոր կանոնավոր և չարտերային թռիչքների հայտերն ամբողջությամբ կմշակվեն առցանց, ինչը կբարձրացնի ոլորտի արդյունավետությունը։